Detinguts en Alacant els pares d’una bebé de 22 mesos drogada amb cànnabis

Hospital Alacant

L’Hospital d’Alacant en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat d’Alacant a dos persones de 22 i 23 anys com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor i lesions en haver ingressat la seua filla, de 22 mesos, en l’hospital en estat greu amb una intoxicació per cànnabis.

 

Els agents del Grup Segon de les Unitats d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) de la Comissaria d’Alacant van ser requerits pel Jutjat d’Instrucció en funcions de la Guàrdia d’Alacant amb la finalitat de què investigaren l’ingrés d’una menor en l’Hospital d’Alacant, que va acudir derivada de l’Hospital de la Vila Joiosa, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

La menor va ser ingressada en l’hospital en estat comatós i va necessitar ventilació mecànica assistida. Després dels exàmens realitzats es va determinar que la causa del seu estat havia sigut una intoxicació per cànnabis.

 

Els agents de la Policia Nacional van procedir a la detenció dels dos pares de la xiqueta, acusats dels presumptes delictes d’abandó de menor i lesions.

 

Els detinguts, de 22 i 23 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. L’estat de salut de la menor evoluciona favorablement, ha informat la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.