Detinguts en Alacant els pares d’una bebé de 22 mesos drogada amb cànnabis

Hospital Alacant

L’Hospital d’Alacant en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat d’Alacant a dos persones de 22 i 23 anys com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor i lesions en haver ingressat la seua filla, de 22 mesos, en l’hospital en estat greu amb una intoxicació per cànnabis.

 

Els agents del Grup Segon de les Unitats d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) de la Comissaria d’Alacant van ser requerits pel Jutjat d’Instrucció en funcions de la Guàrdia d’Alacant amb la finalitat de què investigaren l’ingrés d’una menor en l’Hospital d’Alacant, que va acudir derivada de l’Hospital de la Vila Joiosa, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

La menor va ser ingressada en l’hospital en estat comatós i va necessitar ventilació mecànica assistida. Després dels exàmens realitzats es va determinar que la causa del seu estat havia sigut una intoxicació per cànnabis.

 

Els agents de la Policia Nacional van procedir a la detenció dels dos pares de la xiqueta, acusats dels presumptes delictes d’abandó de menor i lesions.

 

Els detinguts, de 22 i 23 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. L’estat de salut de la menor evoluciona favorablement, ha informat la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.