Detinguts en Alacant els pares d’una bebé de 22 mesos drogada amb cànnabis

Hospital Alacant

L’Hospital d’Alacant en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat d’Alacant a dos persones de 22 i 23 anys com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor i lesions en haver ingressat la seua filla, de 22 mesos, en l’hospital en estat greu amb una intoxicació per cànnabis.

 

Els agents del Grup Segon de les Unitats d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) de la Comissaria d’Alacant van ser requerits pel Jutjat d’Instrucció en funcions de la Guàrdia d’Alacant amb la finalitat de què investigaren l’ingrés d’una menor en l’Hospital d’Alacant, que va acudir derivada de l’Hospital de la Vila Joiosa, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

La menor va ser ingressada en l’hospital en estat comatós i va necessitar ventilació mecànica assistida. Després dels exàmens realitzats es va determinar que la causa del seu estat havia sigut una intoxicació per cànnabis.

 

Els agents de la Policia Nacional van procedir a la detenció dels dos pares de la xiqueta, acusats dels presumptes delictes d’abandó de menor i lesions.

 

Els detinguts, de 22 i 23 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. L’estat de salut de la menor evoluciona favorablement, ha informat la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.