Detinguts en Alacant els pares d’una bebé de 22 mesos drogada amb cànnabis

Hospital Alacant

L’Hospital d’Alacant en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat d’Alacant a dos persones de 22 i 23 anys com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor i lesions en haver ingressat la seua filla, de 22 mesos, en l’hospital en estat greu amb una intoxicació per cànnabis.

 

Els agents del Grup Segon de les Unitats d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) de la Comissaria d’Alacant van ser requerits pel Jutjat d’Instrucció en funcions de la Guàrdia d’Alacant amb la finalitat de què investigaren l’ingrés d’una menor en l’Hospital d’Alacant, que va acudir derivada de l’Hospital de la Vila Joiosa, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

La menor va ser ingressada en l’hospital en estat comatós i va necessitar ventilació mecànica assistida. Després dels exàmens realitzats es va determinar que la causa del seu estat havia sigut una intoxicació per cànnabis.

 

Els agents de la Policia Nacional van procedir a la detenció dels dos pares de la xiqueta, acusats dels presumptes delictes d’abandó de menor i lesions.

 

Els detinguts, de 22 i 23 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. L’estat de salut de la menor evoluciona favorablement, ha informat la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.