15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Detinguts en Alacant els pares d’una bebé de 22 mesos drogada amb cànnabis

Hospital Alacant

L’Hospital d’Alacant en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat d’Alacant a dos persones de 22 i 23 anys com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor i lesions en haver ingressat la seua filla, de 22 mesos, en l’hospital en estat greu amb una intoxicació per cànnabis.

 

Els agents del Grup Segon de les Unitats d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) de la Comissaria d’Alacant van ser requerits pel Jutjat d’Instrucció en funcions de la Guàrdia d’Alacant amb la finalitat de què investigaren l’ingrés d’una menor en l’Hospital d’Alacant, que va acudir derivada de l’Hospital de la Vila Joiosa, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

La menor va ser ingressada en l’hospital en estat comatós i va necessitar ventilació mecànica assistida. Després dels exàmens realitzats es va determinar que la causa del seu estat havia sigut una intoxicació per cànnabis.

 

Els agents de la Policia Nacional van procedir a la detenció dels dos pares de la xiqueta, acusats dels presumptes delictes d’abandó de menor i lesions.

 

Els detinguts, de 22 i 23 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. L’estat de salut de la menor evoluciona favorablement, ha informat la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.