Demanen 50 anys de presó a un fotògraf per abusar sexualment de menors en Alacant

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Està acust d’abusar de quatre menors  | PIXABAY

 

La Fiscalia demana 50 anys de presó per a un fotògraf per cometre 18 delictes d’abús sexual i prostitució en menors en Alacant. Les víctimes eren persones que el coneixien com, per exemple, dos fills d’amics seus, a un dels que coneixia des què tenia cinc anys i el considerava com un segon pare.

 

En el juí, que ha començat este dilluns 10 de febrer, la fiscalia conta com l’acusat feia fotografies i regalava coses als menors per a guanyar-se la seua confiança per a després poder mantindre relacions amb ells, segons informa ‘Las Provincias’. 

 

El fotògraf ha negat durant el juí totes les acusacions i denúncies que les quatre víctimes van posar contra ell quan eren menors d’edat i que van tornar a ratificar en l’any 2017 quan ja eren majors d’edat. L’acusat ha dit que les fotografies que feia no eren pornogràfiques, sinó que eren artístiques.

 

Relacions sexuals a canvi de diners

El fill d’un dels amics del fotògraf ha contat en el juí que va intentar abusar d’ell en diferents ocasions, i un altre que va tindre relacions amb ell a canvi de diners quan tenia 17 anys. A demés, les altres dos víctimes van contar que l’home els va fotografiar quan estaven despullats i a un d’ells havia intentat masturbar-li. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València celebrarà els Premis Rei Jaume I amb un espectacle pirotècnic en la plaça de l’Ajuntament

L'Ajuntament de València organitzarà l'1 de juny un espectacle pirotècnic de cinc minuts en la plaça de l'Ajuntament per a acompanyar la reunió dels jurats dels Premis Rei Jaume I.

Aemet activa l’avís groc en el litoral de València per màximes de 36 graus este divendres

Aemet activa este divendres l'avís groc en el litoral de la província de València per temperatures màximes de fins a 36 graus, amb una probabilitat d'entre el 40 i el 70 per cent.

Presó per a tres hòmens que van intentar assaltar un caixer a Benifairó de la Valldigna

Tres hòmens han ingressat a la presó després de ser sorpresos per la Guàrdia Civil quan manipulaven la part posterior d'un caixer automàtic a Benifairó de la Valldigna. Estan acusats de robatori en grau de temptativa, falsedat documental, furt i pertinença a grup criminal.

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.