Demanen 50 anys de presó a un fotògraf per abusar sexualment de menors en Alacant

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Està acust d’abusar de quatre menors  | PIXABAY

 

La Fiscalia demana 50 anys de presó per a un fotògraf per cometre 18 delictes d’abús sexual i prostitució en menors en Alacant. Les víctimes eren persones que el coneixien com, per exemple, dos fills d’amics seus, a un dels que coneixia des què tenia cinc anys i el considerava com un segon pare.

 

En el juí, que ha començat este dilluns 10 de febrer, la fiscalia conta com l’acusat feia fotografies i regalava coses als menors per a guanyar-se la seua confiança per a després poder mantindre relacions amb ells, segons informa ‘Las Provincias’. 

 

El fotògraf ha negat durant el juí totes les acusacions i denúncies que les quatre víctimes van posar contra ell quan eren menors d’edat i que van tornar a ratificar en l’any 2017 quan ja eren majors d’edat. L’acusat ha dit que les fotografies que feia no eren pornogràfiques, sinó que eren artístiques.

 

Relacions sexuals a canvi de diners

El fill d’un dels amics del fotògraf ha contat en el juí que va intentar abusar d’ell en diferents ocasions, i un altre que va tindre relacions amb ell a canvi de diners quan tenia 17 anys. A demés, les altres dos víctimes van contar que l’home els va fotografiar quan estaven despullats i a un d’ells havia intentat masturbar-li. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Valencia Basket conquereix la Lliga Endesa amb una pallissa històrica al Barça

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada després de guanyar el Barça per 84-108 en el quart partit de la final al Palau Blaugrana, amb una actuació decisiva de Kameron Taylor i Jean Montero.

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.