7.9 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Demanen 50 anys de presó a un fotògraf per abusar sexualment de menors en Alacant

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Està acust d’abusar de quatre menors  | PIXABAY

 

La Fiscalia demana 50 anys de presó per a un fotògraf per cometre 18 delictes d’abús sexual i prostitució en menors en Alacant. Les víctimes eren persones que el coneixien com, per exemple, dos fills d’amics seus, a un dels que coneixia des què tenia cinc anys i el considerava com un segon pare.

 

En el juí, que ha començat este dilluns 10 de febrer, la fiscalia conta com l’acusat feia fotografies i regalava coses als menors per a guanyar-se la seua confiança per a després poder mantindre relacions amb ells, segons informa ‘Las Provincias’. 

 

El fotògraf ha negat durant el juí totes les acusacions i denúncies que les quatre víctimes van posar contra ell quan eren menors d’edat i que van tornar a ratificar en l’any 2017 quan ja eren majors d’edat. L’acusat ha dit que les fotografies que feia no eren pornogràfiques, sinó que eren artístiques.

 

Relacions sexuals a canvi de diners

El fill d’un dels amics del fotògraf ha contat en el juí que va intentar abusar d’ell en diferents ocasions, i un altre que va tindre relacions amb ell a canvi de diners quan tenia 17 anys. A demés, les altres dos víctimes van contar que l’home els va fotografiar quan estaven despullats i a un d’ells havia intentat masturbar-li. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.