Demanen 50 anys de presó a un fotògraf per abusar sexualment de menors en Alacant

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Està acust d’abusar de quatre menors  | PIXABAY

 

La Fiscalia demana 50 anys de presó per a un fotògraf per cometre 18 delictes d’abús sexual i prostitució en menors en Alacant. Les víctimes eren persones que el coneixien com, per exemple, dos fills d’amics seus, a un dels que coneixia des què tenia cinc anys i el considerava com un segon pare.

 

En el juí, que ha començat este dilluns 10 de febrer, la fiscalia conta com l’acusat feia fotografies i regalava coses als menors per a guanyar-se la seua confiança per a després poder mantindre relacions amb ells, segons informa ‘Las Provincias’. 

 

El fotògraf ha negat durant el juí totes les acusacions i denúncies que les quatre víctimes van posar contra ell quan eren menors d’edat i que van tornar a ratificar en l’any 2017 quan ja eren majors d’edat. L’acusat ha dit que les fotografies que feia no eren pornogràfiques, sinó que eren artístiques.

 

Relacions sexuals a canvi de diners

El fill d’un dels amics del fotògraf ha contat en el juí que va intentar abusar d’ell en diferents ocasions, i un altre que va tindre relacions amb ell a canvi de diners quan tenia 17 anys. A demés, les altres dos víctimes van contar que l’home els va fotografiar quan estaven despullats i a un d’ells havia intentat masturbar-li. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.