11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Demanen 50 anys de presó a un fotògraf per abusar sexualment de menors en Alacant

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Està acust d’abusar de quatre menors  | PIXABAY

 

La Fiscalia demana 50 anys de presó per a un fotògraf per cometre 18 delictes d’abús sexual i prostitució en menors en Alacant. Les víctimes eren persones que el coneixien com, per exemple, dos fills d’amics seus, a un dels que coneixia des què tenia cinc anys i el considerava com un segon pare.

 

En el juí, que ha començat este dilluns 10 de febrer, la fiscalia conta com l’acusat feia fotografies i regalava coses als menors per a guanyar-se la seua confiança per a després poder mantindre relacions amb ells, segons informa ‘Las Provincias’. 

 

El fotògraf ha negat durant el juí totes les acusacions i denúncies que les quatre víctimes van posar contra ell quan eren menors d’edat i que van tornar a ratificar en l’any 2017 quan ja eren majors d’edat. L’acusat ha dit que les fotografies que feia no eren pornogràfiques, sinó que eren artístiques.

 

Relacions sexuals a canvi de diners

El fill d’un dels amics del fotògraf ha contat en el juí que va intentar abusar d’ell en diferents ocasions, i un altre que va tindre relacions amb ell a canvi de diners quan tenia 17 anys. A demés, les altres dos víctimes van contar que l’home els va fotografiar quan estaven despullats i a un d’ells havia intentat masturbar-li. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.