Quatre detinguts per proporcionar drogues a persones a canvi de furtar o treballar en obres en Cullera

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat un suposat punt de venda de drogues, entre elles heroïna i cocaïna, en una casa de Cullera, en la Ribera Baixa (València), i han detingut a dos hòmens i dos dones, d’entre 29 i 66 anys, acusats de gestionar-lo. A demés, estos quatre sospitosos presumptament proporcionaven drogues a canvi de robatoris o de treballs d’obra.

 

Els efectius de la Guàrdia Civil de Cullera, han desenvolupat una operació coneguda com ‘Remolinaor’ en la que han desarticulat este punt de venda, a on s’ha intervingut «gran quantitat de drogues», entre elles heroïna i cocaïna.

 

Les investigacions es remunten a principis d’estiu, quan els agents han tingut coneixement de què, en una casa de Cullera es venien drogues. Al mateix temps, la Guàrdia Civil ha detectar també un augment en el nombre de delictes contra el patrimoni perpetrats presumptament per persones «de perfil politoxicòman». A demés, s’ha trobat abandonat en el carrer material usat per a consumir heroïna.

 

Durant l’operació, els agents han comprovat que les persones que suposadament s’encarregaven d’este punt de venda usaven un entramat familiar per a impedir als agents progressar en la investigació.

 

Registres

Finalment, el passat 31 d’agost, els guàrdies civils van fer quatre entrades i registres en cases diferents que s’usaven per a perpetrar els delictes i han arrestat a cinc persones.

 

Els agents han confiscat aproximadament 60 grams de cocaïna, 30 grams d’heroïna, unes 100 plantes de marihuana, prop de 6.000 euros en metàl·lic i dos cotxes.

 

Usaven als seus usuaris per a robatoris i obres

A demés, arran de la investigació, els agents han sabut que els sospitosos presumptament usaven a persones addictes per a fer robatoris d’objectes que han sigut trobats en els registres, com a piques de bany, vàters i espills.

 

De la mateixa manera, pel que pareix també els usaven per a fer treballs d’obra i remuneraven estos treballs amb drogues. Per això, se’ls atribuix un presumpte delicte contra els drets dels treballadors.

 

Els agents han identificat als habitants de la casa i han constatat que el domicili era usat com a punt de venda de drogues i «amb un gran nombre de clients».

Últimes notícies

Lambda porta al Síndic de Greuges les traves a la manifestació de l’Orgull a València

Lambda ha denunciat davant el Síndic de Greuges que les obres del carrer Colón i la falta d’informació de l’Ajuntament han limitat el dret de manifestació en l’Orgull LGTBIAQ+ de València.

Dos jugadors del Valencia Basket aniran amb Espanya a la finestra decisiva per al Mundial

Jaime Pradilla i Álvaro Cárdenas, jugadors del Valencia Basket, han sigut convocats amb Espanya per a jugar contra Dinamarca i Geòrgia en la tercera i última finestra de classificació per al Mundial de bàsquet de Catar 2027.

Fins a 10.000 persones viuran l’eclipsi solar d’agost des de la Malva-rosa i el Cabanyal

Les platges de la Malva-rosa i el Cabanyal seran el punt oficial d’observació de l’eclipsi solar total del 12 d’agost a València, amb fins a 10.000 persones previstes i un ampli dispositiu de seguretat i transport.

Els aficionats del València Basket s’enfronten a un estiu ple de canvis en la plantilla campiona

El València Basket, recent campió de la Lliga Endesa, afronta un mercat marcat per l’interés d’equips d’Euroliga i NBA en les seues estrelles i per diversos contractes que acaben o poden rebaixar-se.

València es prepara per als Gay Games amb l’objectiu de mostrar una ciutat diversa i feliç

Els Gay Games 2026 arranquen este cap de setmana a València, on l’alcaldessa María José Catalá vol projectar la imatge d’una ciutat diversa, feliç i unida entorn de l’esport, mentres impulsa una important reforma del Poliesportiu d’Orriols.

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.

Any històric per al Valencia Basket: primer club que aconseguix la Lliga ACB i la Lliga Femenina el mateix any

El Valencia Basket s'ha convertit en el primer club que guanya en una mateixa temporada la Lliga ACB i la Lliga Femenina, un doblet que completa amb la Supercopa masculina i la Copa de la Reina.