Quatre detinguts per proporcionar drogues a persones a canvi de furtar o treballar en obres en Cullera

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat un suposat punt de venda de drogues, entre elles heroïna i cocaïna, en una casa de Cullera, en la Ribera Baixa (València), i han detingut a dos hòmens i dos dones, d’entre 29 i 66 anys, acusats de gestionar-lo. A demés, estos quatre sospitosos presumptament proporcionaven drogues a canvi de robatoris o de treballs d’obra.

 

Els efectius de la Guàrdia Civil de Cullera, han desenvolupat una operació coneguda com ‘Remolinaor’ en la que han desarticulat este punt de venda, a on s’ha intervingut «gran quantitat de drogues», entre elles heroïna i cocaïna.

 

Les investigacions es remunten a principis d’estiu, quan els agents han tingut coneixement de què, en una casa de Cullera es venien drogues. Al mateix temps, la Guàrdia Civil ha detectar també un augment en el nombre de delictes contra el patrimoni perpetrats presumptament per persones «de perfil politoxicòman». A demés, s’ha trobat abandonat en el carrer material usat per a consumir heroïna.

 

Durant l’operació, els agents han comprovat que les persones que suposadament s’encarregaven d’este punt de venda usaven un entramat familiar per a impedir als agents progressar en la investigació.

 

Registres

Finalment, el passat 31 d’agost, els guàrdies civils van fer quatre entrades i registres en cases diferents que s’usaven per a perpetrar els delictes i han arrestat a cinc persones.

 

Els agents han confiscat aproximadament 60 grams de cocaïna, 30 grams d’heroïna, unes 100 plantes de marihuana, prop de 6.000 euros en metàl·lic i dos cotxes.

 

Usaven als seus usuaris per a robatoris i obres

A demés, arran de la investigació, els agents han sabut que els sospitosos presumptament usaven a persones addictes per a fer robatoris d’objectes que han sigut trobats en els registres, com a piques de bany, vàters i espills.

 

De la mateixa manera, pel que pareix també els usaven per a fer treballs d’obra i remuneraven estos treballs amb drogues. Per això, se’ls atribuix un presumpte delicte contra els drets dels treballadors.

 

Els agents han identificat als habitants de la casa i han constatat que el domicili era usat com a punt de venda de drogues i «amb un gran nombre de clients».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.