Quatre detinguts per proporcionar drogues a persones a canvi de furtar o treballar en obres en Cullera

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat un suposat punt de venda de drogues, entre elles heroïna i cocaïna, en una casa de Cullera, en la Ribera Baixa (València), i han detingut a dos hòmens i dos dones, d’entre 29 i 66 anys, acusats de gestionar-lo. A demés, estos quatre sospitosos presumptament proporcionaven drogues a canvi de robatoris o de treballs d’obra.

 

Els efectius de la Guàrdia Civil de Cullera, han desenvolupat una operació coneguda com ‘Remolinaor’ en la que han desarticulat este punt de venda, a on s’ha intervingut «gran quantitat de drogues», entre elles heroïna i cocaïna.

 

Les investigacions es remunten a principis d’estiu, quan els agents han tingut coneixement de què, en una casa de Cullera es venien drogues. Al mateix temps, la Guàrdia Civil ha detectar també un augment en el nombre de delictes contra el patrimoni perpetrats presumptament per persones «de perfil politoxicòman». A demés, s’ha trobat abandonat en el carrer material usat per a consumir heroïna.

 

Durant l’operació, els agents han comprovat que les persones que suposadament s’encarregaven d’este punt de venda usaven un entramat familiar per a impedir als agents progressar en la investigació.

 

Registres

Finalment, el passat 31 d’agost, els guàrdies civils van fer quatre entrades i registres en cases diferents que s’usaven per a perpetrar els delictes i han arrestat a cinc persones.

 

Els agents han confiscat aproximadament 60 grams de cocaïna, 30 grams d’heroïna, unes 100 plantes de marihuana, prop de 6.000 euros en metàl·lic i dos cotxes.

 

Usaven als seus usuaris per a robatoris i obres

A demés, arran de la investigació, els agents han sabut que els sospitosos presumptament usaven a persones addictes per a fer robatoris d’objectes que han sigut trobats en els registres, com a piques de bany, vàters i espills.

 

De la mateixa manera, pel que pareix també els usaven per a fer treballs d’obra i remuneraven estos treballs amb drogues. Per això, se’ls atribuix un presumpte delicte contra els drets dels treballadors.

 

Els agents han identificat als habitants de la casa i han constatat que el domicili era usat com a punt de venda de drogues i «amb un gran nombre de clients».

Últimes notícies

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.