Quatre detinguts per proporcionar drogues a persones a canvi de furtar o treballar en obres en Cullera

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat un suposat punt de venda de drogues, entre elles heroïna i cocaïna, en una casa de Cullera, en la Ribera Baixa (València), i han detingut a dos hòmens i dos dones, d’entre 29 i 66 anys, acusats de gestionar-lo. A demés, estos quatre sospitosos presumptament proporcionaven drogues a canvi de robatoris o de treballs d’obra.

 

Els efectius de la Guàrdia Civil de Cullera, han desenvolupat una operació coneguda com ‘Remolinaor’ en la que han desarticulat este punt de venda, a on s’ha intervingut «gran quantitat de drogues», entre elles heroïna i cocaïna.

 

Les investigacions es remunten a principis d’estiu, quan els agents han tingut coneixement de què, en una casa de Cullera es venien drogues. Al mateix temps, la Guàrdia Civil ha detectar també un augment en el nombre de delictes contra el patrimoni perpetrats presumptament per persones «de perfil politoxicòman». A demés, s’ha trobat abandonat en el carrer material usat per a consumir heroïna.

 

Durant l’operació, els agents han comprovat que les persones que suposadament s’encarregaven d’este punt de venda usaven un entramat familiar per a impedir als agents progressar en la investigació.

 

Registres

Finalment, el passat 31 d’agost, els guàrdies civils van fer quatre entrades i registres en cases diferents que s’usaven per a perpetrar els delictes i han arrestat a cinc persones.

 

Els agents han confiscat aproximadament 60 grams de cocaïna, 30 grams d’heroïna, unes 100 plantes de marihuana, prop de 6.000 euros en metàl·lic i dos cotxes.

 

Usaven als seus usuaris per a robatoris i obres

A demés, arran de la investigació, els agents han sabut que els sospitosos presumptament usaven a persones addictes per a fer robatoris d’objectes que han sigut trobats en els registres, com a piques de bany, vàters i espills.

 

De la mateixa manera, pel que pareix també els usaven per a fer treballs d’obra i remuneraven estos treballs amb drogues. Per això, se’ls atribuix un presumpte delicte contra els drets dels treballadors.

 

Els agents han identificat als habitants de la casa i han constatat que el domicili era usat com a punt de venda de drogues i «amb un gran nombre de clients».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.