14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Quatre detinguts per proporcionar drogues a persones a canvi de furtar o treballar en obres en Cullera

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat un suposat punt de venda de drogues, entre elles heroïna i cocaïna, en una casa de Cullera, en la Ribera Baixa (València), i han detingut a dos hòmens i dos dones, d’entre 29 i 66 anys, acusats de gestionar-lo. A demés, estos quatre sospitosos presumptament proporcionaven drogues a canvi de robatoris o de treballs d’obra.

 

Els efectius de la Guàrdia Civil de Cullera, han desenvolupat una operació coneguda com ‘Remolinaor’ en la que han desarticulat este punt de venda, a on s’ha intervingut «gran quantitat de drogues», entre elles heroïna i cocaïna.

 

Les investigacions es remunten a principis d’estiu, quan els agents han tingut coneixement de què, en una casa de Cullera es venien drogues. Al mateix temps, la Guàrdia Civil ha detectar també un augment en el nombre de delictes contra el patrimoni perpetrats presumptament per persones «de perfil politoxicòman». A demés, s’ha trobat abandonat en el carrer material usat per a consumir heroïna.

 

Durant l’operació, els agents han comprovat que les persones que suposadament s’encarregaven d’este punt de venda usaven un entramat familiar per a impedir als agents progressar en la investigació.

 

Registres

Finalment, el passat 31 d’agost, els guàrdies civils van fer quatre entrades i registres en cases diferents que s’usaven per a perpetrar els delictes i han arrestat a cinc persones.

 

Els agents han confiscat aproximadament 60 grams de cocaïna, 30 grams d’heroïna, unes 100 plantes de marihuana, prop de 6.000 euros en metàl·lic i dos cotxes.

 

Usaven als seus usuaris per a robatoris i obres

A demés, arran de la investigació, els agents han sabut que els sospitosos presumptament usaven a persones addictes per a fer robatoris d’objectes que han sigut trobats en els registres, com a piques de bany, vàters i espills.

 

De la mateixa manera, pel que pareix també els usaven per a fer treballs d’obra i remuneraven estos treballs amb drogues. Per això, se’ls atribuix un presumpte delicte contra els drets dels treballadors.

 

Els agents han identificat als habitants de la casa i han constatat que el domicili era usat com a punt de venda de drogues i «amb un gran nombre de clients».

Últimes notícies

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.