Cau una banda especialitzada en el robatori amb força de locals comercials en València i Madrid

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup criminal itinerant dedicat, presumptament, a la comissió de robatoris en establiments de Madrid i València. Els seus integrants estaven especialitzats en la comissió de robatoris amb força, amb un perfecte coneixement i maneig de ferramentes com ara bufadors d’oxitall, inhibidors de freqüència, així com els coneixements […]

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup criminal itinerant dedicat, presumptament, a la comissió de robatoris en establiments de Madrid i València. Els seus integrants estaven especialitzats en la comissió de robatoris amb força, amb un perfecte coneixement i maneig de ferramentes com ara bufadors d’oxitall, inhibidors de freqüència, així com els coneixements tècnics necessaris per a la desactivació d’alarmes.

 

Segons han informat fonts policials, s’han dut a terme quatre registres en els que es va intervindre gran quantitat de material i ferramentes per a la comissió dels robatoris i la roba usada en els mateixos com a passamuntanyes, guants, bragues i un jupetí antibales.

 

Durant el passat mes de setembre, el grup investigat va fer un robatori amb força en una botiga de luxe de la ‘Milla d’Or‘ de Madrid en el que van furtar, a demés d’una caixa forta que estava ancorada en terra amb 14.000 euros en el seu interior, mercaderia valorada en 1.000.000 d’euros.

 

En l’operació han sigut detingudes quatre persones en Madrid. Amb relació a este fet, els investigadors van recuperar setmanes després un total 239 bosses dels sostrets. 

Robatoris en València i Madrid

La investigació es va iniciar el passat estiu, a conseqüència d’una sèrie de robatoris amb força duts a terme durant el mes de juliol de 2020 en oficines d’empreses i despatxos de València. Els autors van violentar les caixes fortes d’oficines robant prop de 40.000 euros en efectiu, a demés de joies i material informàtic. 

 

Després de diferents gestions, els agents van conseguir identificar a dos dels autors, coneguts membres d’una organització criminal establida en la Comunitat de Madrid, amb antecedents per robatori amb força i especialitzats en el sabotatge de sistemes de seguretat i alarma, així com en l’obertura de caixes fortes mitjançant l’ús de bufadors d’oxitall. 

 

Després de numeroses gestions, els agents van posar en marxa un dispositiu operatiu i van detindre a quatre persones especialitzades en la comissió de robatoris amb força.

 

Gran experiència en robatoris

A demés es van practicar quatre registres en Madrid en els que es van intervindre 3.000 euros en efectiu, gran quantitat de material i ferramentes per a la comissió dels robatoris com una radial, extractors de barrets forts, entre altres objectes. 

 

D’altra banda, durant els registres, els agents van trobar roba usada en els robatoris com a passamuntanyes, guants, bragues i un jupetí antibales. Els detinguts tenen gran experiència i estan especialitzats en la comissió de robatoris amb força, amb un perfecte coneixement i maneig de ferramentes com ara inhibidors de freqüència, i tenen coneixements tècnics necessaris per a la desactivació d’alarmes. 

Últimes notícies

Noves ajudes del Consell per a ramaders, llauradors i comerços afectats per la dana Adam

El Consell aprovarà este divendres un nou paquet d’ajudes per a ramaders, llauradors, comerços i afectats per pèrdua de vehicle per la dana Adam, que se sumen als 23,5 milions ja anunciats. La línia per a ajuntaments passa de 27 a 36 municipis beneficiaris, amb fins a 200.000 euros per consistori.

Els veïns d’Oliva i Miramar continuen netejant vivendes i garatges i calculant danys

Els veïns de Miramar i Oliva continuen netejant vivendes i garatges després de la dana Adam, mentre valoren els danys i intenten salvar negocis i pertinences.

El tractor autònom i la IA mèdica marquen el pas en el VDS 2026

La novena edició de València Digital Summit reunix més de 12.000 professionals i exhibix startups punteres com Quibim i Voltrac, amb aplicacions disruptives en salut, agricultura i defensa. També destaca el creixement internacional d’Euroairlines, fundada per quatre germans de Requena.

Ryanair estrena quatre noves rutes d’hivern des d’Alacant amb Itàlia i Alemanya

Ryanair incorpora quatre rutes noves des de l’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández i reforça freqüències fins a oferir més de 3,3 milions de seients este hivern.

Les infeccions respiratòries es disparen a la Comunitat Valenciana per la grip i la covid

La grip ha multiplicat per quasi tres la seua incidència en una setmana a la Comunitat Valenciana i la covid-19 l ha duplicada, mentre les infeccions respiratòries agudes greus han augmentat lleugerament.

Pérez Llorca reclama que els plans antiriades incloguen la neteja de canyars als barrancs

Juanfran Pérez Llorca defensa en la Marina Alta que els plans de prevenció davant pluges torrencials incorporen la neteja de canyars en rius i barrancs per evitar desbordaments, després dels danys provocats per la dana Adam. El Consell ha anunciat ajudes urgents per a municipis, veïns, ramaders, agricultors i comerços afectats, amb especial incidència en zones com Oliva i la depuradora de Sanet i Negrals.

PP i Vox reclamen certificats del Museu de Villena i el PSOE defensa la seguretat

La comissió municipal sobre el robatori del Tresor de Villena ha tancat les compareixences amb el PSPV-PSOE defensant la seguretat del museu i PP i Vox exigint certificats que acrediten el blindatge de la vitrina i el servici de vigilància.

L’alcalde de Picanya assegura que el 29-O van fer vida normal perquè no van rebre cap avís

Josep Almenar ha declarat davant la jutgessa que ni ell ni l’Ajuntament ni la Policia Local van rebre avisos del Centre de Coordinació d’Emergències abans de la dana del 29 d’octubre de 2024. Segons ha relatat, al municipi van mantindre la normalitat fins que el barranc del Poyo quasi es va desbordar a última hora de la vesprada.