Cau una banda especialitzada en el robatori amb força de locals comercials en València i Madrid

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup criminal itinerant dedicat, presumptament, a la comissió de robatoris en establiments de Madrid i València. Els seus integrants estaven especialitzats en la comissió de robatoris amb força, amb un perfecte coneixement i maneig de ferramentes com ara bufadors d’oxitall, inhibidors de freqüència, així com els coneixements tècnics necessaris per a la desactivació d’alarmes.

 

Segons han informat fonts policials, s’han dut a terme quatre registres en els que es va intervindre gran quantitat de material i ferramentes per a la comissió dels robatoris i la roba usada en els mateixos com a passamuntanyes, guants, bragues i un jupetí antibales.

 

Durant el passat mes de setembre, el grup investigat va fer un robatori amb força en una botiga de luxe de la ‘Milla d’Or‘ de Madrid en el que van furtar, a demés d’una caixa forta que estava ancorada en terra amb 14.000 euros en el seu interior, mercaderia valorada en 1.000.000 d’euros.

 

En l’operació han sigut detingudes quatre persones en Madrid. Amb relació a este fet, els investigadors van recuperar setmanes després un total 239 bosses dels sostrets

Robatoris en València i Madrid

La investigació es va iniciar el passat estiu, a conseqüència d’una sèrie de robatoris amb força duts a terme durant el mes de juliol de 2020 en oficines d’empreses i despatxos de València. Els autors van violentar les caixes fortes d’oficines robant prop de 40.000 euros en efectiu, a demés de joies i material informàtic

 

Després de diferents gestions, els agents van conseguir identificar a dos dels autors, coneguts membres d’una organització criminal establida en la Comunitat de Madrid, amb antecedents per robatori amb força i especialitzats en el sabotatge de sistemes de seguretat i alarma, així com en l’obertura de caixes fortes mitjançant l’ús de bufadors d’oxitall

 

Després de numeroses gestions, els agents van posar en marxa un dispositiu operatiu i van detindre a quatre persones especialitzades en la comissió de robatoris amb força.

 

Gran experiència en robatoris

A demés es van practicar quatre registres en Madrid en els que es van intervindre 3.000 euros en efectiu, gran quantitat de material i ferramentes per a la comissió dels robatoris com una radial, extractors de barrets forts, entre altres objectes. 

 

D’altra banda, durant els registres, els agents van trobar roba usada en els robatoris com a passamuntanyes, guants, bragues i un jupetí antibales. Els detinguts tenen gran experiència i estan especialitzats en la comissió de robatoris amb força, amb un perfecte coneixement i maneig de ferramentes com ara inhibidors de freqüència, i tenen coneixements tècnics necessaris per a la desactivació d’alarmes

Últimes notícies

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.

Lladró presenta una exclusiva figura de ‘Spider-Man’ en edició limitada mundial

Lladró ha llançat una figura de 'Spider-Man' en alta porcellana, una edició limitada a 500 unitats per a col·leccionistes i fans de Marvel.

La Comunitat viu la primera nit d’agost sense nits tòrrides

Per primera vegada en este mes d’agost, cap estació d’Aemet a la Comunitat Valenciana ha registrat nit tòrrida, amb mínimes que han baixat fins als 12,7 graus a Vilafranca del Cid.