Cau una banda especialitzada en el robatori amb força de locals comercials en València i Madrid

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup criminal itinerant dedicat, presumptament, a la comissió de robatoris en establiments de Madrid i València. Els seus integrants estaven especialitzats en la comissió de robatoris amb força, amb un perfecte coneixement i maneig de ferramentes com ara bufadors d’oxitall, inhibidors de freqüència, així com els coneixements tècnics necessaris per a la desactivació d’alarmes.

 

Segons han informat fonts policials, s’han dut a terme quatre registres en els que es va intervindre gran quantitat de material i ferramentes per a la comissió dels robatoris i la roba usada en els mateixos com a passamuntanyes, guants, bragues i un jupetí antibales.

 

Durant el passat mes de setembre, el grup investigat va fer un robatori amb força en una botiga de luxe de la ‘Milla d’Or‘ de Madrid en el que van furtar, a demés d’una caixa forta que estava ancorada en terra amb 14.000 euros en el seu interior, mercaderia valorada en 1.000.000 d’euros.

 

En l’operació han sigut detingudes quatre persones en Madrid. Amb relació a este fet, els investigadors van recuperar setmanes després un total 239 bosses dels sostrets

Robatoris en València i Madrid

La investigació es va iniciar el passat estiu, a conseqüència d’una sèrie de robatoris amb força duts a terme durant el mes de juliol de 2020 en oficines d’empreses i despatxos de València. Els autors van violentar les caixes fortes d’oficines robant prop de 40.000 euros en efectiu, a demés de joies i material informàtic

 

Després de diferents gestions, els agents van conseguir identificar a dos dels autors, coneguts membres d’una organització criminal establida en la Comunitat de Madrid, amb antecedents per robatori amb força i especialitzats en el sabotatge de sistemes de seguretat i alarma, així com en l’obertura de caixes fortes mitjançant l’ús de bufadors d’oxitall

 

Després de numeroses gestions, els agents van posar en marxa un dispositiu operatiu i van detindre a quatre persones especialitzades en la comissió de robatoris amb força.

 

Gran experiència en robatoris

A demés es van practicar quatre registres en Madrid en els que es van intervindre 3.000 euros en efectiu, gran quantitat de material i ferramentes per a la comissió dels robatoris com una radial, extractors de barrets forts, entre altres objectes. 

 

D’altra banda, durant els registres, els agents van trobar roba usada en els robatoris com a passamuntanyes, guants, bragues i un jupetí antibales. Els detinguts tenen gran experiència i estan especialitzats en la comissió de robatoris amb força, amb un perfecte coneixement i maneig de ferramentes com ara inhibidors de freqüència, i tenen coneixements tècnics necessaris per a la desactivació d’alarmes

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.