Cau una banda especialitzada en el robatori amb força de locals comercials en València i Madrid

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup criminal itinerant dedicat, presumptament, a la comissió de robatoris en establiments de Madrid i València. Els seus integrants estaven especialitzats en la comissió de robatoris amb força, amb un perfecte coneixement i maneig de ferramentes com ara bufadors d’oxitall, inhibidors de freqüència, així com els coneixements tècnics necessaris per a la desactivació d’alarmes.

 

Segons han informat fonts policials, s’han dut a terme quatre registres en els que es va intervindre gran quantitat de material i ferramentes per a la comissió dels robatoris i la roba usada en els mateixos com a passamuntanyes, guants, bragues i un jupetí antibales.

 

Durant el passat mes de setembre, el grup investigat va fer un robatori amb força en una botiga de luxe de la ‘Milla d’Or‘ de Madrid en el que van furtar, a demés d’una caixa forta que estava ancorada en terra amb 14.000 euros en el seu interior, mercaderia valorada en 1.000.000 d’euros.

 

En l’operació han sigut detingudes quatre persones en Madrid. Amb relació a este fet, els investigadors van recuperar setmanes després un total 239 bosses dels sostrets

Robatoris en València i Madrid

La investigació es va iniciar el passat estiu, a conseqüència d’una sèrie de robatoris amb força duts a terme durant el mes de juliol de 2020 en oficines d’empreses i despatxos de València. Els autors van violentar les caixes fortes d’oficines robant prop de 40.000 euros en efectiu, a demés de joies i material informàtic

 

Després de diferents gestions, els agents van conseguir identificar a dos dels autors, coneguts membres d’una organització criminal establida en la Comunitat de Madrid, amb antecedents per robatori amb força i especialitzats en el sabotatge de sistemes de seguretat i alarma, així com en l’obertura de caixes fortes mitjançant l’ús de bufadors d’oxitall

 

Després de numeroses gestions, els agents van posar en marxa un dispositiu operatiu i van detindre a quatre persones especialitzades en la comissió de robatoris amb força.

 

Gran experiència en robatoris

A demés es van practicar quatre registres en Madrid en els que es van intervindre 3.000 euros en efectiu, gran quantitat de material i ferramentes per a la comissió dels robatoris com una radial, extractors de barrets forts, entre altres objectes. 

 

D’altra banda, durant els registres, els agents van trobar roba usada en els robatoris com a passamuntanyes, guants, bragues i un jupetí antibales. Els detinguts tenen gran experiència i estan especialitzats en la comissió de robatoris amb força, amb un perfecte coneixement i maneig de ferramentes com ara inhibidors de freqüència, i tenen coneixements tècnics necessaris per a la desactivació d’alarmes

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU