Deu valencians detinguts per amenaçar «de forma agressiva» a usuaris de webs de cites

WhatsApp i Telegram han entrat en campanya amb força.

L’operació ha sigut fruit d’una investigació conjunta de la Guàrdia Civil de Terol i de Sant Sebastià | València Diari

 

Deu persones han sigut detingudes en València per la Guàrdia Civil acusades d’integrar un grup criminal que es dedicava a amenaçar de «forma agressiva» a usuaris de pàgines web de cites. L’extorsió ha afectat a diferents zones d’Espanya.

 

Els detinguts amenaçaven a les víctimes amb difondre la seua activitat per este tipo de pàgines web en les seues xarxes socials. També els deien que posarien en coneixement dels seus familiars que utilitzaven este tipo de webs i com ho feien.

 

Segons ha informat el Ministeri de l’Interior, l’operació, fruit d’una investigació conjunta de la Guàrdia Civil de Terol i de Sant Sebastià, s’ha saldat amb l’arrest en València de deu persones, que operaven en tot el territori nacional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.