Deu valencians detinguts per amenaçar «de forma agressiva» a usuaris de webs de cites

WhatsApp i Telegram han entrat en campanya amb força.

L’operació ha sigut fruit d’una investigació conjunta de la Guàrdia Civil de Terol i de Sant Sebastià | València Diari

 

Deu persones han sigut detingudes en València per la Guàrdia Civil acusades d’integrar un grup criminal que es dedicava a amenaçar de «forma agressiva» a usuaris de pàgines web de cites. L’extorsió ha afectat a diferents zones d’Espanya.

 

Els detinguts amenaçaven a les víctimes amb difondre la seua activitat per este tipo de pàgines web en les seues xarxes socials. També els deien que posarien en coneixement dels seus familiars que utilitzaven este tipo de webs i com ho feien.

 

Segons ha informat el Ministeri de l’Interior, l’operació, fruit d’una investigació conjunta de la Guàrdia Civil de Terol i de Sant Sebastià, s’ha saldat amb l’arrest en València de deu persones, que operaven en tot el territori nacional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.