Díhuit persones hospitalitzades pels incidents dels últims dies

càrregues

Díhuit persones hospitalitzades per la violència d’esta setmana| EFE

 

Díhuit persones estan hospitalitzades pels episodis violents dels últims dies en Catalunya en el marc de les protestes per la sentència del Tribunal Suprem, segons les últimes dades facilitades pel Departament de Salut. Un d’ells hospitalitzats està molt greu, ingressat en l’Hospital de la Vall d’Hebron. Això sí, està estable dins de la gravetat. A part, dos més han perdut la visió d’un ull i estan ingressats en l’Hospital de Sant Pau.

 

En este últim hospital, també hi ha un tercer afectat per lesions oculars que està pendent d’una operació per a intentar evitar que també perda la visió. Eixes lesions oculars se sumen al ferit durant la protesta a l’aeroport del Prat de dilluns que va perdre un ull després ser operat.

 

Empitjora el policia que ha patit la pedrada

En l’Hospital de Sant Pau de Barcelona hi ha ingressats 5 ferits greus, tres per lesions oculars, un de poca gravetat i un altre, ingressat el dia 16 d’octubre, que evoluciona favorablement. L’ingressat de poca gravetat té una lesió facial.

 

En el Sagrat Cor hi ha dos ingressats, un greu i un altre de menys gravetat. En l’Hospital del Mar hi ha un ingressat menys greu des del dia 18 i en l’Hospital Clínic un altre hospitalitzat que està estable.

 

Mentrestant, en l’Hospital de la Vall d’Hebron, ha empitjorat l’estat del policia que va rebre una pedrada durant els incidents d’este divendres, passant de greu a molt greu. El policia va ser ingressat amb un traumatisme cranioencefàlic i presenta dificultats respiratòries. Es tracta d’un policia gallec que estava en observació en l’UCI, però que ha patit complicacions en les últimes hores.

 

També en la Vall d’Hebron, ha empitjorat l’estat de la xica que va ser ingressada, amb les mateixes ferides que el policia, en un dels episodis de caos que es van produir en Barcelona.

 

2 ingressats en Girona i 3 en Tarragona

En Girona, hi ha dos ingressats en l’Hospital Trueta, els dos greus. Un dels hospitalitzats va entrar el dia 16 d’octubre.

 

En Tarragona hi ha tres ingressats. Dos en l’Hospital Joan XXIII, hi ha dos ferits lleus ingressats, un d’ells des del dia 17 d’octubre. El tercer ingressat està en l’Hospital de Sant Pau i Santa Tecla, de poca gravetat i està ingressat des del dia 18.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.