11.7 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Díhuit persones hospitalitzades pels incidents dels últims dies

càrregues

Díhuit persones hospitalitzades per la violència d’esta setmana| EFE

 

Díhuit persones estan hospitalitzades pels episodis violents dels últims dies en Catalunya en el marc de les protestes per la sentència del Tribunal Suprem, segons les últimes dades facilitades pel Departament de Salut. Un d’ells hospitalitzats està molt greu, ingressat en l’Hospital de la Vall d’Hebron. Això sí, està estable dins de la gravetat. A part, dos més han perdut la visió d’un ull i estan ingressats en l’Hospital de Sant Pau.

 

En este últim hospital, també hi ha un tercer afectat per lesions oculars que està pendent d’una operació per a intentar evitar que també perda la visió. Eixes lesions oculars se sumen al ferit durant la protesta a l’aeroport del Prat de dilluns que va perdre un ull després ser operat.

 

Empitjora el policia que ha patit la pedrada

En l’Hospital de Sant Pau de Barcelona hi ha ingressats 5 ferits greus, tres per lesions oculars, un de poca gravetat i un altre, ingressat el dia 16 d’octubre, que evoluciona favorablement. L’ingressat de poca gravetat té una lesió facial.

 

En el Sagrat Cor hi ha dos ingressats, un greu i un altre de menys gravetat. En l’Hospital del Mar hi ha un ingressat menys greu des del dia 18 i en l’Hospital Clínic un altre hospitalitzat que està estable.

 

Mentrestant, en l’Hospital de la Vall d’Hebron, ha empitjorat l’estat del policia que va rebre una pedrada durant els incidents d’este divendres, passant de greu a molt greu. El policia va ser ingressat amb un traumatisme cranioencefàlic i presenta dificultats respiratòries. Es tracta d’un policia gallec que estava en observació en l’UCI, però que ha patit complicacions en les últimes hores.

 

També en la Vall d’Hebron, ha empitjorat l’estat de la xica que va ser ingressada, amb les mateixes ferides que el policia, en un dels episodis de caos que es van produir en Barcelona.

 

2 ingressats en Girona i 3 en Tarragona

En Girona, hi ha dos ingressats en l’Hospital Trueta, els dos greus. Un dels hospitalitzats va entrar el dia 16 d’octubre.

 

En Tarragona hi ha tres ingressats. Dos en l’Hospital Joan XXIII, hi ha dos ferits lleus ingressats, un d’ells des del dia 17 d’octubre. El tercer ingressat està en l’Hospital de Sant Pau i Santa Tecla, de poca gravetat i està ingressat des del dia 18.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.