Una dona li arranca el dit a la seua parella per a evitar ser estrangulada en Alzira

 

Un home i una dona, parella sentimental, han sigut detinguts després de, presumptament, protagonitzar una violenta discussió. Els fets s’han produït de matinada en una casa de la plaça de Cartonajes d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els veïns han sigut els que han avisat a la Policia en sentir crits del que pareixia una discussió, especialment els de la dona demanant ajuda. Ràpidament, diverses patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional s’han dirigit cap al lloc dels fets.

 

En arribar a la casa, els agents s’han trobat a una dona amb la cara plena de sang baixant corrent les escales de casa. Darrere d’ella, un home amb la mà plena de sang que ha assegurat que la seua nóvia li havia arrancat el dit menut de la mà d’un mos. La dona assegura que li ha mossegat per a evitar que el que és el seu nóvio des de fa uns mesos l’agredira, ja que estava intentant estrangular-la agarrant-la del coll quan li ha pegat el mos. 

 

Els agents, una volta dins de la casa, han trobat el tros de dit que li faltava a l’home i l’han posat en gel per a traslladar-lo a l’hospital de la Ribera per si existia la possibilitat de poder reconstruir-lo, cosa que els cirurgians han descartat.

 

Tant la dona com l’home han sigut detinguts: ell per un presumpte delicte de violència masclista i ella per un presumpte delicte de lesions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.