Una dona li arranca el dit a la seua parella per a evitar ser estrangulada en Alzira

 

Un home i una dona, parella sentimental, han sigut detinguts després de, presumptament, protagonitzar una violenta discussió. Els fets s’han produït de matinada en una casa de la plaça de Cartonajes d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els veïns han sigut els que han avisat a la Policia en sentir crits del que pareixia una discussió, especialment els de la dona demanant ajuda. Ràpidament, diverses patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional s’han dirigit cap al lloc dels fets.

 

En arribar a la casa, els agents s’han trobat a una dona amb la cara plena de sang baixant corrent les escales de casa. Darrere d’ella, un home amb la mà plena de sang que ha assegurat que la seua nóvia li havia arrancat el dit menut de la mà d’un mos. La dona assegura que li ha mossegat per a evitar que el que és el seu nóvio des de fa uns mesos l’agredira, ja que estava intentant estrangular-la agarrant-la del coll quan li ha pegat el mos. 

 

Els agents, una volta dins de la casa, han trobat el tros de dit que li faltava a l’home i l’han posat en gel per a traslladar-lo a l’hospital de la Ribera per si existia la possibilitat de poder reconstruir-lo, cosa que els cirurgians han descartat.

 

Tant la dona com l’home han sigut detinguts: ell per un presumpte delicte de violència masclista i ella per un presumpte delicte de lesions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.