Una dona li arranca el dit a la seua parella per a evitar ser estrangulada en Alzira

 

Un home i una dona, parella sentimental, han sigut detinguts després de, presumptament, protagonitzar una violenta discussió. Els fets s’han produït de matinada en una casa de la plaça de Cartonajes d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els veïns han sigut els que han avisat a la Policia en sentir crits del que pareixia una discussió, especialment els de la dona demanant ajuda. Ràpidament, diverses patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional s’han dirigit cap al lloc dels fets.

 

En arribar a la casa, els agents s’han trobat a una dona amb la cara plena de sang baixant corrent les escales de casa. Darrere d’ella, un home amb la mà plena de sang que ha assegurat que la seua nóvia li havia arrancat el dit menut de la mà d’un mos. La dona assegura que li ha mossegat per a evitar que el que és el seu nóvio des de fa uns mesos l’agredira, ja que estava intentant estrangular-la agarrant-la del coll quan li ha pegat el mos. 

 

Els agents, una volta dins de la casa, han trobat el tros de dit que li faltava a l’home i l’han posat en gel per a traslladar-lo a l’hospital de la Ribera per si existia la possibilitat de poder reconstruir-lo, cosa que els cirurgians han descartat.

 

Tant la dona com l’home han sigut detinguts: ell per un presumpte delicte de violència masclista i ella per un presumpte delicte de lesions.

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU