Una dona li arranca el dit a la seua parella per a evitar ser estrangulada en Alzira

 

Un home i una dona, parella sentimental, han sigut detinguts després de, presumptament, protagonitzar una violenta discussió. Els fets s’han produït de matinada en una casa de la plaça de Cartonajes d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els veïns han sigut els que han avisat a la Policia en sentir crits del que pareixia una discussió, especialment els de la dona demanant ajuda. Ràpidament, diverses patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional s’han dirigit cap al lloc dels fets.

 

En arribar a la casa, els agents s’han trobat a una dona amb la cara plena de sang baixant corrent les escales de casa. Darrere d’ella, un home amb la mà plena de sang que ha assegurat que la seua nóvia li havia arrancat el dit menut de la mà d’un mos. La dona assegura que li ha mossegat per a evitar que el que és el seu nóvio des de fa uns mesos l’agredira, ja que estava intentant estrangular-la agarrant-la del coll quan li ha pegat el mos. 

 

Els agents, una volta dins de la casa, han trobat el tros de dit que li faltava a l’home i l’han posat en gel per a traslladar-lo a l’hospital de la Ribera per si existia la possibilitat de poder reconstruir-lo, cosa que els cirurgians han descartat.

 

Tant la dona com l’home han sigut detinguts: ell per un presumpte delicte de violència masclista i ella per un presumpte delicte de lesions.

Últimes notícies

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.