Una dona li arranca el dit a la seua parella per a evitar ser estrangulada en Alzira

 

Un home i una dona, parella sentimental, han sigut detinguts després de, presumptament, protagonitzar una violenta discussió. Els fets s’han produït de matinada en una casa de la plaça de Cartonajes d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els veïns han sigut els que han avisat a la Policia en sentir crits del que pareixia una discussió, especialment els de la dona demanant ajuda. Ràpidament, diverses patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional s’han dirigit cap al lloc dels fets.

 

En arribar a la casa, els agents s’han trobat a una dona amb la cara plena de sang baixant corrent les escales de casa. Darrere d’ella, un home amb la mà plena de sang que ha assegurat que la seua nóvia li havia arrancat el dit menut de la mà d’un mos. La dona assegura que li ha mossegat per a evitar que el que és el seu nóvio des de fa uns mesos l’agredira, ja que estava intentant estrangular-la agarrant-la del coll quan li ha pegat el mos. 

 

Els agents, una volta dins de la casa, han trobat el tros de dit que li faltava a l’home i l’han posat en gel per a traslladar-lo a l’hospital de la Ribera per si existia la possibilitat de poder reconstruir-lo, cosa que els cirurgians han descartat.

 

Tant la dona com l’home han sigut detinguts: ell per un presumpte delicte de violència masclista i ella per un presumpte delicte de lesions.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.