Una dona detinguda per amenaçar de mort a la seua nora i agredir a un agent de policia en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en Gandia, en la Safor (València), a una dona de 58 anys com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agents de l’autoritat, després de, pel que pareix, amenaçar greument a la seua nora i agredir a un agent quan tractava de parlar amb ella.

 

Els fets han passat cap a les 18.15 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del municipi a on, pel que pareix, hi havia una baralla. 

 

Immediatament els policies s’han mobilitzat fins al lloc a on els ha rebut una dona atemorida i en estat d’ansietat, manifestant-los als agents que moments abans havia tingut una forta discussió amb la seua sogra i que esta li havia insultat i amenaçat de mort, tot en presència del seu fill menor. Davant d’este fet i del temor de ser agredida, la dona s’havia tancat juntament amb el seu fill en el saló de la casa fins a l’arribada dels agents.

 

La dona ha agredit a un agent

Mentres els policies recaptaven informació del que havia passat, ha aparegut la sospitosa pel corredor vociferant i insultant a la seua nora, pel que els agents han intervingut. En un moment de la intervenció en la que els policies tractaven d’aclarir la situació parlant amb la dona, esta ha agredit a un d’ells en el braç espentant-lo contra un moble.

 

Per eixe motiu, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora de delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agent de l’autoritat. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.