Una dona detinguda per amenaçar de mort a la seua nora i agredir a un agent de policia en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en Gandia, en la Safor (València), a una dona de 58 anys com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agents de l’autoritat, després de, pel que pareix, amenaçar greument a la seua nora i agredir a un agent quan tractava de parlar amb ella.

 

Els fets han passat cap a les 18.15 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del municipi a on, pel que pareix, hi havia una baralla. 

 

Immediatament els policies s’han mobilitzat fins al lloc a on els ha rebut una dona atemorida i en estat d’ansietat, manifestant-los als agents que moments abans havia tingut una forta discussió amb la seua sogra i que esta li havia insultat i amenaçat de mort, tot en presència del seu fill menor. Davant d’este fet i del temor de ser agredida, la dona s’havia tancat juntament amb el seu fill en el saló de la casa fins a l’arribada dels agents.

 

La dona ha agredit a un agent

Mentres els policies recaptaven informació del que havia passat, ha aparegut la sospitosa pel corredor vociferant i insultant a la seua nora, pel que els agents han intervingut. En un moment de la intervenció en la que els policies tractaven d’aclarir la situació parlant amb la dona, esta ha agredit a un d’ells en el braç espentant-lo contra un moble.

 

Per eixe motiu, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora de delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agent de l’autoritat. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.