Una dona detinguda per amenaçar de mort a la seua nora i agredir a un agent de policia en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en Gandia, en la Safor (València), a una dona de 58 anys com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agents de l’autoritat, després de, pel que pareix, amenaçar greument a la seua nora i agredir a un agent quan tractava de parlar amb ella.

 

Els fets han passat cap a les 18.15 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del municipi a on, pel que pareix, hi havia una baralla. 

 

Immediatament els policies s’han mobilitzat fins al lloc a on els ha rebut una dona atemorida i en estat d’ansietat, manifestant-los als agents que moments abans havia tingut una forta discussió amb la seua sogra i que esta li havia insultat i amenaçat de mort, tot en presència del seu fill menor. Davant d’este fet i del temor de ser agredida, la dona s’havia tancat juntament amb el seu fill en el saló de la casa fins a l’arribada dels agents.

 

La dona ha agredit a un agent

Mentres els policies recaptaven informació del que havia passat, ha aparegut la sospitosa pel corredor vociferant i insultant a la seua nora, pel que els agents han intervingut. En un moment de la intervenció en la que els policies tractaven d’aclarir la situació parlant amb la dona, esta ha agredit a un d’ells en el braç espentant-lo contra un moble.

 

Per eixe motiu, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora de delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agent de l’autoritat. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.