18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Una dona detinguda per amenaçar de mort a la seua nora i agredir a un agent de policia en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en Gandia, en la Safor (València), a una dona de 58 anys com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agents de l’autoritat, després de, pel que pareix, amenaçar greument a la seua nora i agredir a un agent quan tractava de parlar amb ella.

 

Els fets han passat cap a les 18.15 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del municipi a on, pel que pareix, hi havia una baralla. 

 

Immediatament els policies s’han mobilitzat fins al lloc a on els ha rebut una dona atemorida i en estat d’ansietat, manifestant-los als agents que moments abans havia tingut una forta discussió amb la seua sogra i que esta li havia insultat i amenaçat de mort, tot en presència del seu fill menor. Davant d’este fet i del temor de ser agredida, la dona s’havia tancat juntament amb el seu fill en el saló de la casa fins a l’arribada dels agents.

 

La dona ha agredit a un agent

Mentres els policies recaptaven informació del que havia passat, ha aparegut la sospitosa pel corredor vociferant i insultant a la seua nora, pel que els agents han intervingut. En un moment de la intervenció en la que els policies tractaven d’aclarir la situació parlant amb la dona, esta ha agredit a un d’ells en el braç espentant-lo contra un moble.

 

Per eixe motiu, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora de delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agent de l’autoritat. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Compromís denuncia abandó i degradació del Jardí del Túria de València

Compromís ha denunciat la deterioració del Jardí del Túria i acusa el govern municipal d'ajornar el manteniment a 2027 i de privatitzar-lo amb un contracte de 35 milions.

L’oposició enlletgix 15 mesos sense víctimes de la dana en Les Corts i el PP promet accelerar les compareixences

PSOE i Compromís critiquen que les víctimes de la dana no hagen sigut escoltades en Les Corts després de 15 mesos. El PP assegura que no han sigut vetades i que podrien acudir al febrer; Vox carrega contra el PSOE i exigix responsabilitats.

La jutgessa rebutja ampliar la investigació sobre els missatges de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada ha denegat ampliar l'anàlisi del mòbil de José Manuel Cuenca sol·licitat per l'acusació popular Mai Més València. La perquisició es delimita a xats amb càrrecs i a missatges del 29 d'octubre de 2024 relacionats amb l'emergència.

El TSJCV ha confirmat l’absolució de la cuidadora acusada de saquejar els comptes d’una major

L'alt tribunal valencià ha desestimat el recurs de l'acusació particular, al qual es va adherir la Fiscalia, i ha ratificat l'absolució per falta de prova de càrrec.

Barcala ordena investigar l’adjudicació de vivendes públiques en La Condomina

Luis Barcala ha obert un expedient d'aclariment sobre l'adjudicació d'una promoció pública en La Condomina i ha avisat d'acudir a Fiscalia davant sospites.

L’avís groc per vent es manté divendres i dissabte en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat este dijous l'avís groc per ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i el litoral sud de València. L'alerta continuarà el divendres i el dissabte en diferents punts, amb trams de costa d'Alacant baix onatge de 3 metres.

L’Elx prepara la visita del Barcelona amb cinc baixes i dos retorns

L'Elx s'ha exercitat amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona. Tornen Chust i Bigas; Febas és baixa per sanció i pot debutar Lucas Cepeda.

Baldoví refreda un front comú i reivindica l’obediència valenciana de Compromís

Baldoví ha afirmat que Compromís està disposat a dialogar, però ha subratllat que no hi ha res sobre la taula. Respon així a la proposta de Rufián d'un espai comú.