19.8 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Una dona detinguda per amenaçar de mort a la seua nora i agredir a un agent de policia en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en Gandia, en la Safor (València), a una dona de 58 anys com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agents de l’autoritat, després de, pel que pareix, amenaçar greument a la seua nora i agredir a un agent quan tractava de parlar amb ella.

 

Els fets han passat cap a les 18.15 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del municipi a on, pel que pareix, hi havia una baralla. 

 

Immediatament els policies s’han mobilitzat fins al lloc a on els ha rebut una dona atemorida i en estat d’ansietat, manifestant-los als agents que moments abans havia tingut una forta discussió amb la seua sogra i que esta li havia insultat i amenaçat de mort, tot en presència del seu fill menor. Davant d’este fet i del temor de ser agredida, la dona s’havia tancat juntament amb el seu fill en el saló de la casa fins a l’arribada dels agents.

 

La dona ha agredit a un agent

Mentres els policies recaptaven informació del que havia passat, ha aparegut la sospitosa pel corredor vociferant i insultant a la seua nora, pel que els agents han intervingut. En un moment de la intervenció en la que els policies tractaven d’aclarir la situació parlant amb la dona, esta ha agredit a un d’ells en el braç espentant-lo contra un moble.

 

Per eixe motiu, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora de delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat a agent de l’autoritat. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.