Una dona ensenya a Facebook la quantitat de bacteris que hi ha en un assecador de mans

 

Als eixugadors de mans s’acumulen milers de bacteris, però probablement no havies vist una imatge com la que ha publicat Nichole Ward al seu compte de Facebook. Tot i això, sembla que siga un aparell prou net perquè la majoria dels qui l’utilitzen no entren en contacte amb aquest, ja que només cal ficar les mans a sota perquè ixca l’aire calent.

 

Nichole va ser molt clara i va explicar la realitat: «D’acord, esteu preparats per perdre el cap? Això d’ací és el que ha crescut en una placa de Petri després de pocs dies. Vaig ficar la placa oberta a un eixugador de mans d’un lavabo públic durant tres minuts. Sí, tan sols durant tres minuts. Mai t’eixuguis les mans en aquestes coses. Aquesta és la varietat de fons i bacteris patògens que giren al voltant de les teues mans quan ho fas. I creies que eixies amb les mans netes… de res».

  

 

 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.