Bombers intervenen en dos accidents de trànsit amb camions en l’A-7

 

Este matí de dilluns, el Consorci Provincial de Bombers de València ha hagut d’intervindre en dos accidents de trànsit que s’han produït en el territori valencià

 

Segons fonts del consorci de bombers, un camió ha patit un accident cap a les 11.30 hores d’este matí en l’autovia A-7, en el punt quilomètric 331,en sentit Barcelona. Tal com pareix, un camió ha xocat contra un cotxe que es trobava detingut en la carretera després d’avariar-se.

 

Fins al lloc a on s’ha produït l’accident han acudit els bombers de Paterna. Afortunadament, el conductor i els seus acompanyants estaven fora del vehicle en el moment de l’incident, pel que no hi ha hagut que lamentar cap ferit.

 

Un altre camió ha patit un accident en Loriguilla

A les 12.15 hores, dos camions han xocat de nou en l’autovia A-7, en el punt quilomètric 334, en el terme municipal de Loriguilla, en la comarca del Camp de Túria (València). Fins este punt han acudit els bombers i sergent de Paterna i bombers de Chiva per rescatar a un conductor que es trobava atrapat dins del cotxe

 

D’altra banda, Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que han assistit als ferits.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU