Bombers intervenen en dos accidents de trànsit amb camions en l’A-7

 

Este matí de dilluns, el Consorci Provincial de Bombers de València ha hagut d’intervindre en dos accidents de trànsit que s’han produït en el territori valencià

 

Segons fonts del consorci de bombers, un camió ha patit un accident cap a les 11.30 hores d’este matí en l’autovia A-7, en el punt quilomètric 331,en sentit Barcelona. Tal com pareix, un camió ha xocat contra un cotxe que es trobava detingut en la carretera després d’avariar-se.

 

Fins al lloc a on s’ha produït l’accident han acudit els bombers de Paterna. Afortunadament, el conductor i els seus acompanyants estaven fora del vehicle en el moment de l’incident, pel que no hi ha hagut que lamentar cap ferit.

 

Un altre camió ha patit un accident en Loriguilla

A les 12.15 hores, dos camions han xocat de nou en l’autovia A-7, en el punt quilomètric 334, en el terme municipal de Loriguilla, en la comarca del Camp de Túria (València). Fins este punt han acudit els bombers i sergent de Paterna i bombers de Chiva per rescatar a un conductor que es trobava atrapat dins del cotxe

 

D’altra banda, Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que han assistit als ferits.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.