Bombers intervenen en dos accidents de trànsit amb camions en l’A-7

 

Este matí de dilluns, el Consorci Provincial de Bombers de València ha hagut d’intervindre en dos accidents de trànsit que s’han produït en el territori valencià

 

Segons fonts del consorci de bombers, un camió ha patit un accident cap a les 11.30 hores d’este matí en l’autovia A-7, en el punt quilomètric 331,en sentit Barcelona. Tal com pareix, un camió ha xocat contra un cotxe que es trobava detingut en la carretera després d’avariar-se.

 

Fins al lloc a on s’ha produït l’accident han acudit els bombers de Paterna. Afortunadament, el conductor i els seus acompanyants estaven fora del vehicle en el moment de l’incident, pel que no hi ha hagut que lamentar cap ferit.

 

Un altre camió ha patit un accident en Loriguilla

A les 12.15 hores, dos camions han xocat de nou en l’autovia A-7, en el punt quilomètric 334, en el terme municipal de Loriguilla, en la comarca del Camp de Túria (València). Fins este punt han acudit els bombers i sergent de Paterna i bombers de Chiva per rescatar a un conductor que es trobava atrapat dins del cotxe

 

D’altra banda, Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que han assistit als ferits.

Últimes notícies

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.

El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament

L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.

La jutgessa de Catarroja impedix que Mazón es persone en la causa penal per la DANA

La jutgessa de Catarroja ha denegat que el expresident Carlos Mazón es persone en la causa penal per la DANA i manté que només pot intervindre com a testimoni, sense indicis que justifiquen investigar-li.

L’IVIA avala que el sòl agrícola valencià manté la seua capacitat productiva després de la dana

Un estudi de l'IVIA conclou que les terres agrícoles de la Comunitat Valenciana mantenen la seua fertilitat després de l'última dana, la qual cosa recolza la continuïtat de l'activitat agrària i noves ajudes públiques.

Castella-la Manxa portarà al Suprem al Govern per no canviar les regles del transvasament Tajo-Segura

L'Executiu de Castella-la Manxa autoritza els seus servicis jurídics a presentar un recurs davant el Tribunal Suprem per la falta de canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura i denúncia un mal irreparable a espais protegits.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic per a assegurar 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la reforma del finançament autonòmic proposat pel Govern central, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda els 5.000 milions compromesos en inversions a la província d'Alacant.

La vivenda puja un 14,3% en el primer trimestre i s’aproxima als 2.000 euros per metre quadrat

El preu de la vivenda augmenta un 14,3% interanual en el primer trimestre, se situa en 1.987 euros per metre quadrat i marca fortes pujades a Madrid, Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa.

El Govern mobilitza quasi 800 milions per a impulsar la ciència i la indústria espacial

El Consell de Ministres aprova prop de 800 milions d'euros per a reforçar el lideratge científic i espacial d'Espanya, atraure talent internacional i donar suport a la creació de startups innovadores.