Dos detinguts per agredir un guàrdia civil i furtar més d’un centenar de mòbils a València

 

Dos homes han sigut detinguts per haver comés presumptament un robatori pel qual se’ls buscava des de maig de 2016 en la localitat d’Alfafar, en l’Horta Sud. Els homes havien furtat presumptament més de 100 telèfons mòbils en un establiment especialitzat comés l’any passat. En la seua fugida, els detinguts van utilitzar armes de foc per a intimidar els agents, i van col·lisionar contra vehicles oficials per a evitar que els donaren alcanç, la qual cosa va provocar lesions a un dels agents. Els fets succeïren en maig de l’any passat quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement d’un robatori amb força en l’interior d’un centre comercial de la localitat d’Alfafar en el qual diversos individus encaputxats van colpejar l’aparador amb algun objecte contundent i a continuació van sostraure una gran quantitat de mòbils. En la seua fugida van amenaçar els agents amb armes de foc i impactaren contra cotxes oficials, segons ha explicat la Guàrdia Civil en un comunicat.

  

 

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.