11.2 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Dos detinguts per agredir un guàrdia civil i furtar més d’un centenar de mòbils a València

 

Dos homes han sigut detinguts per haver comés presumptament un robatori pel qual se’ls buscava des de maig de 2016 en la localitat d’Alfafar, en l’Horta Sud. Els homes havien furtat presumptament més de 100 telèfons mòbils en un establiment especialitzat comés l’any passat. En la seua fugida, els detinguts van utilitzar armes de foc per a intimidar els agents, i van col·lisionar contra vehicles oficials per a evitar que els donaren alcanç, la qual cosa va provocar lesions a un dels agents. Els fets succeïren en maig de l’any passat quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement d’un robatori amb força en l’interior d’un centre comercial de la localitat d’Alfafar en el qual diversos individus encaputxats van colpejar l’aparador amb algun objecte contundent i a continuació van sostraure una gran quantitat de mòbils. En la seua fugida van amenaçar els agents amb armes de foc i impactaren contra cotxes oficials, segons ha explicat la Guàrdia Civil en un comunicat.

  

 

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.