Dos detinguts per agredir un guàrdia civil i furtar més d’un centenar de mòbils a València

 

Dos homes han sigut detinguts per haver comés presumptament un robatori pel qual se’ls buscava des de maig de 2016 en la localitat d’Alfafar, en l’Horta Sud. Els homes havien furtat presumptament més de 100 telèfons mòbils en un establiment especialitzat comés l’any passat. En la seua fugida, els detinguts van utilitzar armes de foc per a intimidar els agents, i van col·lisionar contra vehicles oficials per a evitar que els donaren alcanç, la qual cosa va provocar lesions a un dels agents. Els fets succeïren en maig de l’any passat quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement d’un robatori amb força en l’interior d’un centre comercial de la localitat d’Alfafar en el qual diversos individus encaputxats van colpejar l’aparador amb algun objecte contundent i a continuació van sostraure una gran quantitat de mòbils. En la seua fugida van amenaçar els agents amb armes de foc i impactaren contra cotxes oficials, segons ha explicat la Guàrdia Civil en un comunicat.

  

 

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU