10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Dos detinguts per agredir un guàrdia civil i furtar més d’un centenar de mòbils a València

 

Dos homes han sigut detinguts per haver comés presumptament un robatori pel qual se’ls buscava des de maig de 2016 en la localitat d’Alfafar, en l’Horta Sud. Els homes havien furtat presumptament més de 100 telèfons mòbils en un establiment especialitzat comés l’any passat. En la seua fugida, els detinguts van utilitzar armes de foc per a intimidar els agents, i van col·lisionar contra vehicles oficials per a evitar que els donaren alcanç, la qual cosa va provocar lesions a un dels agents. Els fets succeïren en maig de l’any passat quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement d’un robatori amb força en l’interior d’un centre comercial de la localitat d’Alfafar en el qual diversos individus encaputxats van colpejar l’aparador amb algun objecte contundent i a continuació van sostraure una gran quantitat de mòbils. En la seua fugida van amenaçar els agents amb armes de foc i impactaren contra cotxes oficials, segons ha explicat la Guàrdia Civil en un comunicat.

  

 

Últimes notícies

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises

Adif manté nou punts amb limitacions de velocitat en la línia Madrid-València

Adif manté quatre trams a 160 km/h i cinc a 200 km/h en la línia Madrid-València. A Madrid-Barcelona només queden sis punts a 230 km/h després de les revisions.

Els britànics compensen l’alentiment del turista nacional en la Costa Blanca

La Costa Blanca arriba a Fitur decidida a consolidar el seu lideratge entre els britànics i a esmorteir la menor demanda i gasto del mercat nacional, amb focus en sostenibilitat i connectivitat.

Acaba l’avís costaner a Alacant, però seguix l’alerta groga per vent

Emergències ha alçat l'alerta groga per fenòmens costaners en la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent a Castelló, València i Alacant.