Anuncios

Dos escaladors ferits en caure diversos metres en dos accidents en València i Alacant

rescat senderista bombers

Imatge del rescat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Dos escaladors han resultat ferits este dissabte en caure de diversos metres d’altura en dos accidents, el primer d’ells en Algímia d’Alfara (València) i el segon en Serra Grossa (Alacant), segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Anuncios

El primer incident ha tingut lloc sobre les 12.00 hores del migdia, quan el CICU ha rebut l’alerta que un escalador de 30 anys havia caigut des d’uns sis metres d’altura en la zona del Picayo Redó a Algímia d’Alfara.

 

Fins al lloc del succés s’ha desplaçat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat del SAMU. A més, han intervingut bombers del parc de Sagunt, coordinador forestal, el Grup Especial de Rescat d’Altura (GERA), un helicòpter i una unitat de bombers forestals, segons ha indicat el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

L’home, que havia caigut d’una altura de sis metres en una senda, ha sigut rescatat amb helicòpter, que l’ha traslladat a una ambulància. Una vegada en l’ambulància, els serveis mèdics han assistit a la víctima, de 30 anys, per politraumatisme. Després de ser estabilitzat, l’han traslladat a l’Hospital de Sagunt.

 

Més tard, al voltant de les 12.50 hores, un escalador de 50 anys ha resultat ferit en caure’s de diversos metres d’altura en Serra Grossa en la província d’Alacant.

 

Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU, que ha assistit a l’alpinista per una fractura en el turmell dret. Posteriorment ha sigut traslladat a l’Hospital de Sant Joan, segons les mateixes fonts.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.
Anuncios