Dos ferits en incendiar-se la cuina d’una vivenda en Benidorm

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge d’arxiu | Cedida   Un home i una dona han requerit atenció mèdica per inhalació de fum i han sigut traslladats a un hospital després d’un incendi en la cuina d’una vivenda en Benidorm (la Marina Baixa), segons ha indicat el Consorci de Bombers d’Alacant i fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU. […]

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Un home i una dona han requerit atenció mèdica per inhalació de fum i han sigut traslladats a un hospital després d’un incendi en la cuina d’una vivenda en Benidorm (la Marina Baixa), segons ha indicat el Consorci de Bombers d’Alacant i fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El foc s’ha declarat a les 11.59 hores del matí en la cuina d’una vivenda, en la quarta planta d’un edifici del carrer Escoles. En l’interior de la casa hi havia un home i una dona, que han eixit del domicili però han resultat ferits lleus, per inhalació de fum. Han sigut traslladats a l’Hospital de la Vila Joiosa, segons ha detallat el CICU.

 

Fins al lloc de l’incendi s’han desplaçat huit efectius i tres vehicles del parc de Benidorm, que han portat a terme tasques d’extinció i ventilació de la cuina, ha detallat el Consorci. La resta de l’immoble no s’ha vist afectat, ja que la porta de la cuina estava tancada i les flames han quedat, per tant, confinades, sense propagar-se. Els bombers també han fet tasques de ventilació en la caixa de l’escala del pis.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Jesús de Miguel, una carrera construïda amb constància fins a l’elit

El davanter ha mort després de rebre una forta entrada en el partit del CD Tenerife contra el FC Andorra. Havia arribat al futbol professional amb el CD Castellón, després de molts anys d’ascensos i esforç.

17 detinguts en una operació internacional contra l’explotació sexual de menors

La investigació, iniciada a Saragossa en 2024, ha permés desmantellar una xarxa d’usuaris que intercanviaven i distribuïen material d’abús sexual infantil a través de plataformes digitals.

Catalá demana recuperar la normalitat a la plaça després d’un mes d’acampada

Després d’un mes d’acampada per l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València, l’alcaldessa ha demanat recuperar-ne l’ús habitual. També ha sol·licitat una reunió tècnica amb la Delegación de Gobierno.

Tres membres d’una xarxa de robatoris per encastament, a la presó

La Policia Nacional ha desarticulat una organització especialitzada en robatoris per encastament a la província de València. Tres detinguts han ingressat en presó provisional.

Vaga general i crida a no consumir per reclamar un habitatge digne

Els sindicats i el Sindicat de Llogateres criden a secundar la vaga general de l’11 de novembre i a no consumir. Reclamen un habitatge digne, salaris suficients i servicis públics de qualitat.

13 candidatures al Congreso a València, nou a Alacant i deu a Castelló

Les eleccions generals del 29 de novembre oferiran 13 candidatures al Congreso a València, nou a Alacant i deu a Castelló. Al Senado hi haurà sis opcions a València i quatre en les altres províncies.

Intervenen 1.184 quilos de cocaïna en un pesquer de Santa Pola

La Guardia Civil ha intervingut 1.184 quilos de cocaïna amagats en un pesquer al port de Santa Pola. L’operació suma deu detinguts i una persona investigada.

Sis partits de Tercera tornen després de la dana

El grup VI de Tercera recupera este dimecres sis partits suspesos per la dana Adam. Els duels també poden moure la classificació en les zones alta i baixa.