12.6 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Dos ferits en incendiar-se la cuina d’una vivenda en Benidorm

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Un home i una dona han requerit atenció mèdica per inhalació de fum i han sigut traslladats a un hospital després d’un incendi en la cuina d’una vivenda en Benidorm (la Marina Baixa), segons ha indicat el Consorci de Bombers d’Alacant i fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El foc s’ha declarat a les 11.59 hores del matí en la cuina d’una vivenda, en la quarta planta d’un edifici del carrer Escoles. En l’interior de la casa hi havia un home i una dona, que han eixit del domicili però han resultat ferits lleus, per inhalació de fum. Han sigut traslladats a l’Hospital de la Vila Joiosa, segons ha detallat el CICU.

 

Fins al lloc de l’incendi s’han desplaçat huit efectius i tres vehicles del parc de Benidorm, que han portat a terme tasques d’extinció i ventilació de la cuina, ha detallat el Consorci. La resta de l’immoble no s’ha vist afectat, ja que la porta de la cuina estava tancada i les flames han quedat, per tant, confinades, sense propagar-se. Els bombers també han fet tasques de ventilació en la caixa de l’escala del pis.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

La jutgessa del cas DANA veu negligent el desconeixement de competències de Pradas

La instructora afirma que la falta de coneixement de Salomé Pradas sobre el seu propi comandament en l'emergència és un element de negligència. Rebutja sumar la seua entrevista televisiva al procediment llevat que torne a declarar davant el jutjat.

Bernabé demana a Barrachina que explique per què no va informar sobre la presa de Buseo el 29-O

Bernabé ha demanat a Barrachina que detall què va fer la seua Conselleria després de l'avís de possible desbordament de la presa de Buseo el 29-O. L'enginyer responsable va declarar que va alertar a les 20.41 i que el nivell 2 d'emergència no es va activar fins al dia 30

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell per a corregir el dèficit inversor a Elx

El Consell ha segellat amb l'Ajuntament el conveni de l'E-TRAM i ha detallat un pla de 120 milions per a Ronda Sud i la EDAR Algorós. Pérez Llorca ha defés prioritzar a Elx i la cooperació institucional.

Ana Orantes tindrà carrer a València després d’un acord unànime

L'Ajuntament ha aprovat per unanimitat dedicar una via a Ana Orantes per a visibilitzar la violència masclista. El gest coincidix amb un minut de silenci per l'última víctima en la Comunitat.

El València CF presentarà un pressupost de 102,17 milions en la junta, a l’espera de Kiat Lim

El club sotmetrà a la junta un pressupost de 102,17 milions sense beneficis ni pèrdues i repassarà el seu deute després del refinançament. La presència de Kiat Lim seguix en l'aire

La Mitja Marató València 2026 esgota les seues 25.000 dorsals

La Mitja Marató València Trinidad Alfonso Zurich 2026 ha esgotat els 25.000 dorsals per a la prova del 25 d'octubre. La demanda s'ha tancat després d'un procés amb període de fidelitat, sorteig i llista d'espera.

La Marató València obri el sorteig de dorsals per a 2026

La Marató València ha obert el registre al sorteig de dorsals per a 2026 després de tancar el període de fidelitat de 2025. Queden 20.757 places que s'assignaran per 'ballot'.

Augmenta la pressió assistencial en hospitals valencians però es manté en nivells propis de l’època

El repunt d'infeccions respiratòries eleva les urgències i els ingressos pendents en la Comunitat Valenciana. Sanitat ho emmarca en la dinàmica estacional i activa reforços.