Dos ferits en incendiar-se la cuina d’una vivenda en Benidorm

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Un home i una dona han requerit atenció mèdica per inhalació de fum i han sigut traslladats a un hospital després d’un incendi en la cuina d’una vivenda en Benidorm (la Marina Baixa), segons ha indicat el Consorci de Bombers d’Alacant i fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El foc s’ha declarat a les 11.59 hores del matí en la cuina d’una vivenda, en la quarta planta d’un edifici del carrer Escoles. En l’interior de la casa hi havia un home i una dona, que han eixit del domicili però han resultat ferits lleus, per inhalació de fum. Han sigut traslladats a l’Hospital de la Vila Joiosa, segons ha detallat el CICU.

 

Fins al lloc de l’incendi s’han desplaçat huit efectius i tres vehicles del parc de Benidorm, que han portat a terme tasques d’extinció i ventilació de la cuina, ha detallat el Consorci. La resta de l’immoble no s’ha vist afectat, ja que la porta de la cuina estava tancada i les flames han quedat, per tant, confinades, sense propagar-se. Els bombers també han fet tasques de ventilació en la caixa de l’escala del pis.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé reclama la fi del feixisme modern i de l’assetjament polític vinculat al PP

Pilar Bernabé denuncia l'assetjament a Begoña Gómez i acusa el PP d'emparar comportaments que qualifica de feixisme modern, assenyalant les conseqüències per a la democràcia i la confiança ciutadana.

Delegats de CaixaBank protesten davant la seu social pel model de pressió comercial

Mig centenar de delegats sindicals de CaixaBank es concentren davant la seu social a València per a denunciar la deterioració del clima laboral i l'impacte del model de pressió comercial en la salut de la plantilla.

Educació ultima una proposta per a respondre a les reivindicacions del professorat davant la vaga indefinida

Educació i Hisenda treballen en una proposta per a donar resposta a les reivindicacions del professorat que prepara una vaga indefinida des de l'11 de maig, amb especial atenció a l'impacte en l'alumnat i a les PAU.

CaixaBank preveu una moderació del ritme de noves hipoteques malgrat el creixement del crèdit

CaixaBank anticipa que la producció de noves hipoteques es frenarà en els pròxims trimestres, malgrat que el crèdit per a vivenda continua creixent i manté taxes positives en balanç.

Les Corts tomben recuperar el Dia de la institució i blindar per sempre les VPO

El ple de Les Corts, amb la majoria de PP i Vox, rebutja recuperar el 25 d'abril com a Dia de la institució i descarta que les VPO siguen permanents i s'adjudiquen per sorteig, mentres recolza mesures per al calçat i la ceràmica valenciana.

El Centre de Tecnificació serà la nova seu de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

La fase final de la Copa del Rei d'handbol es disputarà del 5 al 7 de juny en el Centre de Tecnificació d'Alacant, que substituïx al pavelló Pitiu Rochel i reforça el seu paper com a escenari esportiu clau a la ciutat.

Avís groc per fortes tempestes i graníssol este divendres a l’interior de València

La Aemet activa per a este divendres l'avís groc a l'interior de la província de València per tempestes fortes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibles pedregades.

València defén que hi ha menys trànsit que en 2019 enfront de les crítiques del PSPV

L'Ajuntament de València assegura que el trànsit és hui inferior al de 2019 i que més de la mitat dels cotxes arriben de fora, mentres el PSPV denuncia una ciutat embossada per la política procotxe.