Un incendi en un domicili d’Alacant permet descobrir una plantació de marihuana

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Un incendi en un domicili del barri de Joan XXIII en Alacant ha permés descobrir una plantació de marihuana en dos de les habitacions de l’immoble, segons ha informat l’Ajuntament.

 

L’emergència es va produir cap a les 23.00 hores d’este divendres, quan els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament del consistori (SPEIS) van rebre l’avís d’un incendi en un domicili situat en un passatge del barri de Joan XXIII.

 

El tren complet amb tres dotacions del Parc del SPEIS i una dotzena de bombers es van desplaçar al lloc dels fets junt a dos patrulles de Policia Local d’Alacant, que van coordinar els talls per a deixar accedir als vehicles del SPEIS i delimitar el perímetre de seguretat.

 

Els bombers, en arribar, van trobar que el foc estava localitzat en la cuina de la vivenda i tenia molta càrrega tèrmica. A més, van descobrir que dos habitacions estaven plenes de plantes de marihuana.

 

Els efectius es van dividir en dos equips i van començar a extingir les flames amb diverses línies d’aigua per a controlar el foc amb rapidesa. Així, van conseguir evitar que s’estenguera per tota la vivenda.

 

El focus del foc, localitzat en la cuina de l’immoble, es va controlar ràpidament, i la vivenda ha quedat parcialment afectada per les flames. Les tasques d’extinció s’han allargat més d’una hora i mitja. Posteriorment s’han fet tasques de ventilació amb els grups de pressió positiva.

 

Es desconeixen les causes de l’incendi. Els bombers i la Policia Local van donar avís a la Policia Nacional, que es va fer càrrec de la investigació i de la plantació de marihuana.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.