Un incendi en un domicili d’Alacant permet descobrir una plantació de marihuana

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Un incendi en un domicili del barri de Joan XXIII en Alacant ha permés descobrir una plantació de marihuana en dos de les habitacions de l’immoble, segons ha informat l’Ajuntament.

 

L’emergència es va produir cap a les 23.00 hores d’este divendres, quan els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament del consistori (SPEIS) van rebre l’avís d’un incendi en un domicili situat en un passatge del barri de Joan XXIII.

 

El tren complet amb tres dotacions del Parc del SPEIS i una dotzena de bombers es van desplaçar al lloc dels fets junt a dos patrulles de Policia Local d’Alacant, que van coordinar els talls per a deixar accedir als vehicles del SPEIS i delimitar el perímetre de seguretat.

 

Els bombers, en arribar, van trobar que el foc estava localitzat en la cuina de la vivenda i tenia molta càrrega tèrmica. A més, van descobrir que dos habitacions estaven plenes de plantes de marihuana.

 

Els efectius es van dividir en dos equips i van començar a extingir les flames amb diverses línies d’aigua per a controlar el foc amb rapidesa. Així, van conseguir evitar que s’estenguera per tota la vivenda.

 

El focus del foc, localitzat en la cuina de l’immoble, es va controlar ràpidament, i la vivenda ha quedat parcialment afectada per les flames. Les tasques d’extinció s’han allargat més d’una hora i mitja. Posteriorment s’han fet tasques de ventilació amb els grups de pressió positiva.

 

Es desconeixen les causes de l’incendi. Els bombers i la Policia Local van donar avís a la Policia Nacional, que es va fer càrrec de la investigació i de la plantació de marihuana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.