Anuncios

Un incendi en un domicili d’Alacant permet descobrir una plantació de marihuana

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Un incendi en un domicili del barri de Joan XXIII en Alacant ha permés descobrir una plantació de marihuana en dos de les habitacions de l’immoble, segons ha informat l’Ajuntament.

 

L’emergència es va produir cap a les 23.00 hores d’este divendres, quan els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament del consistori (SPEIS) van rebre l’avís d’un incendi en un domicili situat en un passatge del barri de Joan XXIII.

 

El tren complet amb tres dotacions del Parc del SPEIS i una dotzena de bombers es van desplaçar al lloc dels fets junt a dos patrulles de Policia Local d’Alacant, que van coordinar els talls per a deixar accedir als vehicles del SPEIS i delimitar el perímetre de seguretat.

 

Els bombers, en arribar, van trobar que el foc estava localitzat en la cuina de la vivenda i tenia molta càrrega tèrmica. A més, van descobrir que dos habitacions estaven plenes de plantes de marihuana.

 

Els efectius es van dividir en dos equips i van començar a extingir les flames amb diverses línies d’aigua per a controlar el foc amb rapidesa. Així, van conseguir evitar que s’estenguera per tota la vivenda.

 

El focus del foc, localitzat en la cuina de l’immoble, es va controlar ràpidament, i la vivenda ha quedat parcialment afectada per les flames. Les tasques d’extinció s’han allargat més d’una hora i mitja. Posteriorment s’han fet tasques de ventilació amb els grups de pressió positiva.

 

Es desconeixen les causes de l’incendi. Els bombers i la Policia Local van donar avís a la Policia Nacional, que es va fer càrrec de la investigació i de la plantació de marihuana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un gen clau en càncer de mama marca si les cèl·lules metastatizan o queden en repòs

Investigadors han identificat el gen Prrx1 com a regulador del potencial metastásico en càncer de mama, distingint entre cèl·lules capaces de disseminar-se i cèl·lules que romanen en letargia.

Pérez Llorca reivindica l’aposta del Consell pels servicis socials i la vivenda pública a Sant Joan

Juanfran Pérez Llorca subratlla a Sant Joan d'Alacant el compromís del Consell amb projectes socials, educatius, sanitaris, de vivenda pública i d'infraestructures per a millorar la qualitat de vida.

Morrissey presentarà a Barcelona i Madrid el seu nou disc Make-up is a lie al juliol

Morrissey presentarà el seu catorzé disc en solitari, Make-up is a lie, el 25 de juliol a Barcelona i el 29 de juliol a Madrid, dins del seu gira europea.

Tallada l’A-3 a Honrubia sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments activats.

Seattle Storm confirma que Awa Fam acaba la temporada amb València Basket i s’incorporarà tard

Seattle Storm confirma que Awa Fam completarà la temporada amb València Basket i s'unirà més tard a la pretemporada WNBA, on també arribaran amb retard Leo Fiebich i Raquel Carrera.

Barcelona i Reial Madrid reprenen la batalla per LaLiga després del colp europeu

Barcelona i Reial Madrid reprenen la seua mà a mà pel títol de LaLiga després de quedar fora de la Lliga de Campions, en una jornada marcada també per dols directes per Europa i per la permanència.

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.