Un incendi en un domicili d’Alacant permet descobrir una plantació de marihuana

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Un incendi en un domicili del barri de Joan XXIII en Alacant ha permés descobrir una plantació de marihuana en dos de les habitacions de l’immoble, segons ha informat l’Ajuntament.

 

L’emergència es va produir cap a les 23.00 hores d’este divendres, quan els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament del consistori (SPEIS) van rebre l’avís d’un incendi en un domicili situat en un passatge del barri de Joan XXIII.

 

El tren complet amb tres dotacions del Parc del SPEIS i una dotzena de bombers es van desplaçar al lloc dels fets junt a dos patrulles de Policia Local d’Alacant, que van coordinar els talls per a deixar accedir als vehicles del SPEIS i delimitar el perímetre de seguretat.

 

Els bombers, en arribar, van trobar que el foc estava localitzat en la cuina de la vivenda i tenia molta càrrega tèrmica. A més, van descobrir que dos habitacions estaven plenes de plantes de marihuana.

 

Els efectius es van dividir en dos equips i van començar a extingir les flames amb diverses línies d’aigua per a controlar el foc amb rapidesa. Així, van conseguir evitar que s’estenguera per tota la vivenda.

 

El focus del foc, localitzat en la cuina de l’immoble, es va controlar ràpidament, i la vivenda ha quedat parcialment afectada per les flames. Les tasques d’extinció s’han allargat més d’una hora i mitja. Posteriorment s’han fet tasques de ventilació amb els grups de pressió positiva.

 

Es desconeixen les causes de l’incendi. Els bombers i la Policia Local van donar avís a la Policia Nacional, que es va fer càrrec de la investigació i de la plantació de marihuana.

Últimes notícies

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.