Anuncios

Dubtes en la versió de l’assassinat de Marta Calvo

Jorge, el asesino de Marta, se ha entregado

Jorge, l’acusat, nega haver matat Marta Calvo | València Diari

 

Marta Calvo, la jove d’Estivella que va desparéixer el passat 7 de novembre, ja havia tingut una cita prèvia amb el sospitós del seu assassinat, Jorge Ignacio P.J. Segons la declaració de l’acusat, va conéixer a la jove a través d’una web de cites i van tindre un primer contacte dos setmanes abans de la desaparició en sa casa de Manuel, en la comarca de la Ribera (València).  

 

Anuncios

Va ser en esta segona cita quan va tindre lloc la mort de Marta, tal com ha avançat ‘Levante’. Durant l’interrogatori, ell va confessar que la nit de la desaparició de la xica va contactar amb la jove per a celebrar el seu aniversari en casa d’ell amb una festa amb sexe i drogues. De fet, l’acusat també va assegurar que ell no va matar a la víctima, sinó que va morir a causa d’una parada cardiorespiratòria pel consum de cocaïna.

 

A pesar d’això, i després dels últims registres en la casa de Manuel no s’ha trobat cap resta de substàncies, motiu pel que la policia dubta de la versió de Jorge P.J. A més, el xic de 37 anys va contar a les fonts policials que es va posar nerviós quan va vore la xica morta i que, en lloc de demanar ajuda, va trossejar el cos. I una volta trossejat el cos de Marta, Jorge P.J explicà que va tirar les restes en diferents contenidors de localitats com Silla i Carcaixent.

 

No obstant això, els investigadors creuen que l’acusat no diu la veritat perquè això podria retardar la trobada del cos de Calvo. En la seua versió, Jorge també va contar que es va amagar en diferents cases abandonades de la localitat de Carcaixent, en la mateixa comarca, però la policia dubta que estiga dient la veritat. És més, les fonts policials apunten que l’acusat podria haver-se quedat en alguna casa de companys seus, traficants de drogues, i que estaria encobrint-los, cosa per la que no estaria dient tota la veritat.

 

Hui es reprén la busca del cos de Marta,  a on la Guàrdia Civil es mourà fins a l’abocador de Dos Aguas per a vore si es troben allí les restes de la víctima que ha commocionat la societat valenciana a les portes de Nadal.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.
Anuncios