Dubtes en la versió de l’assassinat de Marta Calvo

Jorge, el asesino de Marta, se ha entregado

Jorge, l’acusat, nega haver matat Marta Calvo | València Diari

 

Marta Calvo, la jove d’Estivella que va desparéixer el passat 7 de novembre, ja havia tingut una cita prèvia amb el sospitós del seu assassinat, Jorge Ignacio P.J. Segons la declaració de l’acusat, va conéixer a la jove a través d’una web de cites i van tindre un primer contacte dos setmanes abans de la desaparició en sa casa de Manuel, en la comarca de la Ribera (València).  

 

Va ser en esta segona cita quan va tindre lloc la mort de Marta, tal com ha avançat ‘Levante’. Durant l’interrogatori, ell va confessar que la nit de la desaparició de la xica va contactar amb la jove per a celebrar el seu aniversari en casa d’ell amb una festa amb sexe i drogues. De fet, l’acusat també va assegurar que ell no va matar a la víctima, sinó que va morir a causa d’una parada cardiorespiratòria pel consum de cocaïna.

 

A pesar d’això, i després dels últims registres en la casa de Manuel no s’ha trobat cap resta de substàncies, motiu pel que la policia dubta de la versió de Jorge P.J. A més, el xic de 37 anys va contar a les fonts policials que es va posar nerviós quan va vore la xica morta i que, en lloc de demanar ajuda, va trossejar el cos. I una volta trossejat el cos de Marta, Jorge P.J explicà que va tirar les restes en diferents contenidors de localitats com Silla i Carcaixent.

 

No obstant això, els investigadors creuen que l’acusat no diu la veritat perquè això podria retardar la trobada del cos de Calvo. En la seua versió, Jorge també va contar que es va amagar en diferents cases abandonades de la localitat de Carcaixent, en la mateixa comarca, però la policia dubta que estiga dient la veritat. És més, les fonts policials apunten que l’acusat podria haver-se quedat en alguna casa de companys seus, traficants de drogues, i que estaria encobrint-los, cosa per la que no estaria dient tota la veritat.

 

Hui es reprén la busca del cos de Marta,  a on la Guàrdia Civil es mourà fins a l’abocador de Dos Aguas per a vore si es troben allí les restes de la víctima que ha commocionat la societat valenciana a les portes de Nadal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.

Quatre detinguts per retenir i agredir un home en un local d’Orihuela-Costa

Quatre hòmens han sigut detinguts a Orihuela-Costa acusats de retindre i agredir un home en un local, en un operatiu conjunt de la Policia Local i la Guàrdia Civil. La víctima va ser alliberada amb lesions i els agents van intervindre armes de foc i diverses drogues.

Pla urgent per a regenerar la Devesa de El Saler després de l’incendi d’agost

L’Ajuntament de València i la Generalitat han pactat un pla de regeneració i defensa contra incendis a la Devesa de El Saler després del foc d’agost, que va arrasar 37 hectàrees. Les administracions volen agilitzar tràmits, adaptar la normativa de L’Albufera i desplegar el sistema defensiu Sideinfo.