Dubtes en la versió de l’assassinat de Marta Calvo

Jorge, el asesino de Marta, se ha entregado

Jorge, l’acusat, nega haver matat Marta Calvo | València Diari

 

Marta Calvo, la jove d’Estivella que va desparéixer el passat 7 de novembre, ja havia tingut una cita prèvia amb el sospitós del seu assassinat, Jorge Ignacio P.J. Segons la declaració de l’acusat, va conéixer a la jove a través d’una web de cites i van tindre un primer contacte dos setmanes abans de la desaparició en sa casa de Manuel, en la comarca de la Ribera (València).  

 

Va ser en esta segona cita quan va tindre lloc la mort de Marta, tal com ha avançat ‘Levante’. Durant l’interrogatori, ell va confessar que la nit de la desaparició de la xica va contactar amb la jove per a celebrar el seu aniversari en casa d’ell amb una festa amb sexe i drogues. De fet, l’acusat també va assegurar que ell no va matar a la víctima, sinó que va morir a causa d’una parada cardiorespiratòria pel consum de cocaïna.

 

A pesar d’això, i després dels últims registres en la casa de Manuel no s’ha trobat cap resta de substàncies, motiu pel que la policia dubta de la versió de Jorge P.J. A més, el xic de 37 anys va contar a les fonts policials que es va posar nerviós quan va vore la xica morta i que, en lloc de demanar ajuda, va trossejar el cos. I una volta trossejat el cos de Marta, Jorge P.J explicà que va tirar les restes en diferents contenidors de localitats com Silla i Carcaixent.

 

No obstant això, els investigadors creuen que l’acusat no diu la veritat perquè això podria retardar la trobada del cos de Calvo. En la seua versió, Jorge també va contar que es va amagar en diferents cases abandonades de la localitat de Carcaixent, en la mateixa comarca, però la policia dubta que estiga dient la veritat. És més, les fonts policials apunten que l’acusat podria haver-se quedat en alguna casa de companys seus, traficants de drogues, i que estaria encobrint-los, cosa per la que no estaria dient tota la veritat.

 

Hui es reprén la busca del cos de Marta,  a on la Guàrdia Civil es mourà fins a l’abocador de Dos Aguas per a vore si es troben allí les restes de la víctima que ha commocionat la societat valenciana a les portes de Nadal.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor una jove de 17 anys a Dénia amb un quadre compatible amb meningitis

Una jove de 17 anys ha mort a l'hospital de Dénia amb símptomes compatibles amb meningitis i Sanitat ha activat el protocol de Salut Pública per als seus contactes pròxims.

Ferit un home de 44 anys en l’incendi d’una vivenda a Cabanes

Un incendi en el primer pis d'un edifici de sis altures a Cabanes ha causat ferides per cremades i inhalació de fum a un home de 44 anys, que va ser traslladat a l'Hospital General de Castelló.

El Suprem recolza definitivament la ZAL del port de València i tanca 20 anys de litigis

El Tribunal Suprem ha rebutjat l'últim recurs de l'associació Per l'Horta contra el pla especial de la ZAL del port de València, consolidant definitivament el projecte després de més de vint anys de batalla judicial i protesta social.

Tercer dia de busca d’un home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb un ampli desplegament de mitjans autonòmics i estatals, al qual s'han sumat hui efectius de Castella-la Manxa.

La comunitat educativa manté la vaga i tatxa de burla el decàleg d’Educació

La comunitat educativa valenciana manté la vaga del 31 de març i considera una burla el decàleg remés per Educació als sindicats per a la Taula Sectorial.

La compravenda de vivendes baixa un 7,4% en la Comunitat Valenciana al gener, més que la mitjana estatal

La compravenda de vivendes va descendir al gener un 7,4% en la Comunitat Valenciana respecte a l'any anterior, un retrocés superior a la caiguda mitjana nacional del 5%, en un context d'escassetat d'oferta i preus a l'alça.

Detingut a Castelló un fugitiu condemnat per un homicidi a Colòmbia

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu de 36 anys, considerat d'alta perillositat i condemnat a més de 17 anys de presó per un homicidi dolós comés a Colòmbia en 2009.

Sagunt demana a la confraria de la Puríssima Sang canvis per a incloure a les dones per Setmana Santa

L'Ajuntament de Sagunt manté el seu suport a la Setmana Santa de 2026 però exigix a la Confraria de la Puríssima Sang adaptar les seues normes per a permetre la participació de les dones i complir la legalitat.