16.7 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Dubtes en la versió de l’assassinat de Marta Calvo

Jorge, el asesino de Marta, se ha entregado

Jorge, l’acusat, nega haver matat Marta Calvo | València Diari

 

Marta Calvo, la jove d’Estivella que va desparéixer el passat 7 de novembre, ja havia tingut una cita prèvia amb el sospitós del seu assassinat, Jorge Ignacio P.J. Segons la declaració de l’acusat, va conéixer a la jove a través d’una web de cites i van tindre un primer contacte dos setmanes abans de la desaparició en sa casa de Manuel, en la comarca de la Ribera (València).  

 

Va ser en esta segona cita quan va tindre lloc la mort de Marta, tal com ha avançat ‘Levante’. Durant l’interrogatori, ell va confessar que la nit de la desaparició de la xica va contactar amb la jove per a celebrar el seu aniversari en casa d’ell amb una festa amb sexe i drogues. De fet, l’acusat també va assegurar que ell no va matar a la víctima, sinó que va morir a causa d’una parada cardiorespiratòria pel consum de cocaïna.

 

A pesar d’això, i després dels últims registres en la casa de Manuel no s’ha trobat cap resta de substàncies, motiu pel que la policia dubta de la versió de Jorge P.J. A més, el xic de 37 anys va contar a les fonts policials que es va posar nerviós quan va vore la xica morta i que, en lloc de demanar ajuda, va trossejar el cos. I una volta trossejat el cos de Marta, Jorge P.J explicà que va tirar les restes en diferents contenidors de localitats com Silla i Carcaixent.

 

No obstant això, els investigadors creuen que l’acusat no diu la veritat perquè això podria retardar la trobada del cos de Calvo. En la seua versió, Jorge també va contar que es va amagar en diferents cases abandonades de la localitat de Carcaixent, en la mateixa comarca, però la policia dubta que estiga dient la veritat. És més, les fonts policials apunten que l’acusat podria haver-se quedat en alguna casa de companys seus, traficants de drogues, i que estaria encobrint-los, cosa per la que no estaria dient tota la veritat.

 

Hui es reprén la busca del cos de Marta,  a on la Guàrdia Civil es mourà fins a l’abocador de Dos Aguas per a vore si es troben allí les restes de la víctima que ha commocionat la societat valenciana a les portes de Nadal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.