15.5 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Estos són els millors llocs de València per a fer fotografies d’Instagram

A Instagram és molt important la composició, l'enquadrament, la il·luminació, els filtres i els hashtags que utilitzem, però evidentment també hem de cuidar els espais per tal que siguen el més fotogènic possible i que puguen ajudar-nos a triomfar en la xarxa o sí més no, a anar aprenent a fer bones fotos. Per això ací t'ensenyem els millors llocs de València i per tal que tragues el major partit possible a les teues sessions de fotos, tant de retrats com de paisatges.

 

L'Albufera: El parc natural de l'Albufera és tot un 'must' per a qualsevol persona que busque els millors paisatges la Comunitat. L'Albufera oferix un paisatge en plena natura, i qualsevol moment és bo per a fotografiar-la, encara que per a sessions de fotos se sol recomanar anar quan cau el dia, ja que els colors del cel que es reflectixen en l'aigua poden acabar de donar el toc de gràcia a les nostres fotografies. És un dels llocs més utilitzats de València per a sessions de fotos de bodes i se'ns dubte un dels més bonics.

 

 

Una publicación compartida de Carlos Nieto (@carlosnietod) el

 

 

 

Últimes notícies

L’Elx protegix la seua fortalesa en el Martínez Valero davant un Vila-real necessitat de reacció

L'Elx, invicte a casa, rep a un Vila-real que encadena tres derrotes i busca redreçar el rumb. Els dos arriben amb baixes i dubtes rellevants.

L’Elx prioritza fitxar al gener un relleu per a Héctor Fort després de la seua lesió

L'Elx buscarà en el mercat d'hivern un lateral dret per a cobrir la baixa d'Héctor Fort, operat del muscle i amb una convalescència de dos a tres mesos. Eder Sarabia demana calma malgrat la urgència i confia en el compromís del grup.

À Punt tanca 2025 amb la major pujada entre generalistes: +15,4% i 3% de quota

À Punt ha tancat 2025 amb un increment del 15,4% i un 3% de quota, la major pujada entre les generalistes en la Comunitat Valenciana. La cadena es posiciona com a primera alternativa i supera a les temàtiques de la TDT.

Sant Joan ha organitzat una cavalcada de Reis amb caramels sense glútens per a xiquets celíacs

L'ajuntament ha organitzat per al 5 de gener una cavalcada de Reis amb caramels sense glútens per a xiquets amb celiaquia. Sanitat instal·larà dos punts de repartiment abans de la desfilada per a entregar llepolies aptes.

L’Agència Tributària apura la campanya de la renda: 1.342 milions retornats en la Comunitat i 13.094 a Espanya

Hisenda havia retornat 1.342 milions a 1,8 milions de contribuents en la Comunitat Valenciana i 13.094 milions a 15,61 milions en el conjunt d'Espanya fins al 30 de desembre.

Sarabia avisa: el Vila-real ens exigirà i mostrarà l’equip que som

Sarabia va assegurar que el Vila-real serà un rival exigent i que el dol servirà per a mostrar el nivell real de l'Elx. El tècnic va destacar l'ambient nadalenc i la fortalesa a casa.

La Generalitat garantix cobertura TETRA per a la xarxa d’emergències en el Roig Arena

La Generalitat dotarà al Roig Arena de cobertura TETRA indoor a través de Istec per a assegurar comunicacions crítiques de la xarxa COMDES durant grans esdeveniments.

Compromís denuncia que Mompó veta una exposició en el MuVIM per un ninot crític amb Mazón

Compromís ha acusat el president de la Diputació, Vicente Mompó, d'impedir en el MuVIM una exposició fallera per incloure un ninot satíric sobre Carlos Mazón. La mostra es va muntar i va ser desmuntada abans de reubicar-se en el Museu de l'Artista Faller.