Evacuen per una amenaça de bomba la seu d’Amazon en Espanya

Amenaça de bomba en la seu central d'Amzon en Madrid

Oficines centrals Amazon | Google Maps

 

Una amenaça de bomba ha obligat a evacuar als treballadors de la seu d’Amazon i de la Conselleria d’Economia, Treball i Competitivitat de la Comunitat de Madrid. L’edifici desallotjat es troba en el número 5 del carrer Ramírez de Prado, segons informa ‘La Razón’.

 

La Policia Nacional hauria rebut una trucada cap a les 10.40 hores d’este matí de dijous alertant sobre la col·locació d’un artefacte explosiu en l’edifici a on es troba la seu d’Amazon en Espanya, segons informa el mitjà en qüestió. Automàticament, després de rebre l’avís, la policia ha evacuat l’edifici i ha començat la inspecció per part dels agents especialitzats, que encara seguixen en l’edifici. Pel moment no s’ha localitzat res sospitós però les faenes continuen.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els hotels valencians superen els 3,2 milions de pernoctacions en juny i augmenten la facturació

Els hotels de la Comunitat Valenciana han sumat 3.247.155 pernoctacions en juny, amb una estada mitjana de 3,25 nits i un augment de la facturació del 3,4 %.

Cinc detinguts per una onada d’atracos amb ganivet en locals de València i Burjassot

La Policia Nacional ha detingut cinc hòmens a València i Màlaga acusats de quatre atracos violents en salons de joc, restaurants ràpids i joieries, tots amb motos robades.

La Comunitat Valenciana ja suma més de 420.000 esportistes federats després de tres anys d’alça

La Comunitat Valenciana ha arribat en 2025 a 420.725 llicències federatives i 5.818 clubs, un 0,86 % més que l’any anterior, i encadena tres exercicis de creixement sostingut.

Deting a Torrellano un fugit buscant per Polònia per falsificar contractes de cotxes

La Policia Nacional ha detingut a Torrellano un home de 48 anys reclamat per Polònia per falsificar contractes de compravenda de vehicles entre 2014 i 2017. L’arrestat també tenia una prohibició d’acostar-se al lloc on ha sigut localitzat.

El Consell reforça a Torrevieja la continuïtat del Certamen Internacional d’Havaneres

Juanfran Pérez Llorca ha garantit a Torrevieja el suport del Consell al Certamen Internacional d’Havaneres i Polifonia i al futur museu i auditori de les habaneres.

El BCE busca una nova identitat visual per als bitllets d’euro

Més de 1.200 dissenyadors han participat en el procés que culminarà amb l’elecció d’una de les deu propostes finalistes

El Fertiberia tanca la plantilla amb el fitxatge de Jorge Romanillos

El Fertiberia Balonmano Puerto Sagunto ha completat la plantilla per al seu retorn a la Lliga ASOBAL amb el pivote Jorge Romanillos, que firma per una temporada.

L’esquerra d’Alacant exigix reprovar Barcala pel cas de les vivendes de Les Naus

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem demanaran en el pròxim ple la reprovació i dimissió de l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, per no comparéixer en la comissió del cas Les Naus.