Evacuen per una amenaça de bomba la seu d’Amazon en Espanya

Amenaça de bomba en la seu central d'Amzon en Madrid

Oficines centrals Amazon | Google Maps

 

Una amenaça de bomba ha obligat a evacuar als treballadors de la seu d’Amazon i de la Conselleria d’Economia, Treball i Competitivitat de la Comunitat de Madrid. L’edifici desallotjat es troba en el número 5 del carrer Ramírez de Prado, segons informa ‘La Razón’.

 

La Policia Nacional hauria rebut una trucada cap a les 10.40 hores d’este matí de dijous alertant sobre la col·locació d’un artefacte explosiu en l’edifici a on es troba la seu d’Amazon en Espanya, segons informa el mitjà en qüestió. Automàticament, després de rebre l’avís, la policia ha evacuat l’edifici i ha començat la inspecció per part dels agents especialitzats, que encara seguixen en l’edifici. Pel moment no s’ha localitzat res sospitós però les faenes continuen.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onze parlaments autonòmics paguen més que el Congrés i el Senat

Els parlamentaris de 11 comunitats tenen un sou base més alt que els diputats del Congrés i els senadors. La Comunitat Valenciana se situa en la part baixa de la taula retributiva autonòmica.

Calor extrem i tempestes posen en alerta quinze comunitats, amb deu en nivell taronja

La Aemet ha activat avisos en quinze comunitats per fortes calorades, pluges i tempestes, amb deu territoris en nivell taronja de risc greu. La Comunitat Valenciana es troba en nivell groc per temperatures elevades.

Com vore hui l’històric eclipsi total de Sol que creuarà Espanya

La vesprada d’este 12 d’agost es produïx un eclipsi total de Sol visible com a total en bona part d’Espanya i com a parcial en tot el territori, amb milions de desplaçaments previstos i importants recomanacions de seguretat.

La maièutica ens fa falta

Maièutica és una veu que no pronunciem tots els...

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.