Evacuen per una amenaça de bomba la seu d’Amazon en Espanya

Amenaça de bomba en la seu central d'Amzon en Madrid

Oficines centrals Amazon | Google Maps

 

Una amenaça de bomba ha obligat a evacuar als treballadors de la seu d’Amazon i de la Conselleria d’Economia, Treball i Competitivitat de la Comunitat de Madrid. L’edifici desallotjat es troba en el número 5 del carrer Ramírez de Prado, segons informa ‘La Razón’.

 

La Policia Nacional hauria rebut una trucada cap a les 10.40 hores d’este matí de dijous alertant sobre la col·locació d’un artefacte explosiu en l’edifici a on es troba la seu d’Amazon en Espanya, segons informa el mitjà en qüestió. Automàticament, després de rebre l’avís, la policia ha evacuat l’edifici i ha començat la inspecció per part dels agents especialitzats, que encara seguixen en l’edifici. Pel moment no s’ha localitzat res sospitós però les faenes continuen.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quique Llopis, únic espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen

Quique Llopis serà l'únic representant espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen, on repetirà dol davant els grans especialistes internacionals dels 110 metres barres.

El Suprem avala la revisió del transvasament Tajo-Segura i tomba el recurs dels regants

El Tribunal Suprem desestima el recurs del Sindicat Central de Regants de l'Aqüeducte Tajo-Segura contra la revisió del Pla Hidrològic del Tajo, que introduïx cabals ecològics mínims creixents.

Pérez Llorca insta els sindicats docents a reprendre el diàleg en plena vaga

Juanfran Pérez Llorca anima als sindicats docents a tornar a la taula de negociació i defén que l'oferta de la Generalitat és la més ambiciosa, mentres l'oposició l'acusa de retallades en l'educació pública i de falta de diàleg real.

Investiguen a un home per provocar 24 incendis forestals en la Serra Grossa d’Alacant

La Guàrdia Civil investiga a un home de 41 anys per la seua presumpta relació amb almenys 24 incendis forestals intencionats en la Serra Grossa d'Alacant, un paratge pròxim a zones habitades.

Dani Parejo posa fi a la seua etapa al Vila-real després de sis temporades

Dani Parejo no seguirà al Vila-real després de sis temporades en les quals es va consolidar com a peça clau de l'equip. El club ha decidit no oferir-li la renovació i el migcampista s'acomiadarà de l'afició en La Ceràmica.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

Sergio de Larrea, base del València Basket, és reconegut com a millor esportista absolut en els Premis Podi 2025 de Castella i Lleó, que distingixen també a jóvens promeses, entitats i tècnics.

El professorat en vaga exigix la dimissió de la consellera davant Les Corts Valencianes

El nové dia de vaga indefinida del professorat valencià reunix a centenars de docents davant Les Corts per a exigir millores en l'educació pública i la dimissió de la consellera d'Educació.

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.