15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Intenta robar un bebé en l’Hospital Clínic de València

Intenten robar a un bebé en l'Hospital Clínic de València

Hospital Clínic de València | Google Maps

 

Este dimecres 12 de febrer, cap a les 18.15 hores de la vesprada, l‘Hospital Clínic de València ha avisat a la Policia Nacional de què un home ha intentat robar un bebé. L’home ha entrat fins a la sèptima planta de l’hospital i a la sala de pediatria-lactants dient que era metge i que havia de fer-li al bebé unes proves.

 

Davant esta situació, la mare va dir que no, ja que no s’acabava de fiar d’ell i davant d’esta negativa, l’home se’n va anar ràpidament. Després es va avisar al personal de Seguretat i a la Policia, qui van entrevistar a la mare i van vore les càmeres de vigilància en la que trobaren a l’home, segons informa ‘Levante-EMV’. Ara, la Policia Nacional de València està investigant este presumpte robatori d’un bebé. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

PP i Vox rebutgen la proposta de Zona de Baixes Emissions de l’oposició a València

El ple extraordinari ha rebutjat la moció de Compromís i PSPV per a implantar la ZBE en considerar-la inviable. L'oposició alerta de pèrdua d'ajudes i riscos per a la salut pública.

La causa de la dana incorporarà dos vídeos de l’entrada de Mazón al Centre d’Emergències

El jutjat de Catarroja afegirà a la causa penal dos gravacions que registren l'arribada de Carlos Mazón al CCE el 29 d'octubre. La diligència també comunica les transcripcions de dos testimonis i la personació de la defensa de Salomé Pradas.

Agricultura extrema la vigilància per la pesta porcina africana i el sector demana controlar el senglar

La Comunitat Valenciana intensifica la prevenció després del brot a Catalunya, sense casos detectats en el seu territori. El sector reclama més control del senglar.

Quasi 6.000 persones visiten els Sants Joans en el primer cap de setmana després de la seua reobertura

Més de 5.800 persones han passat per l'església dels Sants Joans en el seu primer cap de setmana després de reobrir, amb cues i entrades en línia esgotades. La restauració, finançada per la Fundació Hortensia Herrero, recupera el monument i incorpora l'experiència 'Barroc Immersive'.

Calero, convençut que salvaria al Llevant, s’acomiada sense retrets

El tècnic es va acomiadar de la banqueta després de la seua destitució reafirmant que hauria salvat al Llevant. Va agrair al club i va assumir la decisió sense retrets.

Han rescatat el cadàver d’un home en el riu Segura al seu pas per Orihuela

Els bombers han rescatat del riu Segura a Orihuela el cos d'un home encara sense identificar. La Policia ha obert una investigació i, a primera vista, no presenta signes de violència.

València activa 510 policies i un ampli dispositiu de trànsit per a la Marató

L'Ajuntament ha dissenyat un operatiu amb 510 agents i ajustos en trànsit i transport per a la Marató de València. Hi haurà talls progressius des del divendres.

El PSPV acusa a Pradas de completar el puzle de mentides del PP i exigix l’acta de Mazón

El PSPV ha acusat a Salomé Pradas de completar el puzle de mentides del PP després de la seua entrevista i ha demanat al PP exigir l'acta a Carlos Mazón perquè declare sense aforament. A més, ha reclamat recuperar el lloc del grup en la Mesa de Les Corts i ha criticat a Juanfran Pérez Llorca per prioritzar actes partidistes.