Intenta robar un bebé en l’Hospital Clínic de València

Intenten robar a un bebé en l'Hospital Clínic de València

Hospital Clínic de València | Google Maps

 

Este dimecres 12 de febrer, cap a les 18.15 hores de la vesprada, l‘Hospital Clínic de València ha avisat a la Policia Nacional de què un home ha intentat robar un bebé. L’home ha entrat fins a la sèptima planta de l’hospital i a la sala de pediatria-lactants dient que era metge i que havia de fer-li al bebé unes proves.

 

Davant esta situació, la mare va dir que no, ja que no s’acabava de fiar d’ell i davant d’esta negativa, l’home se’n va anar ràpidament. Després es va avisar al personal de Seguretat i a la Policia, qui van entrevistar a la mare i van vore les càmeres de vigilància en la que trobaren a l’home, segons informa ‘Levante-EMV’. Ara, la Policia Nacional de València està investigant este presumpte robatori d’un bebé. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.