13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Cinc anys de presó per a l’ex marit de Mónica Oltra per abusar d’una menor d’edat

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a cinc anys de presó a Luis Eduardo R. I., exmarit de la vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, com a autor d’un delicte continuat d’abús sexual, a una menor d’edat de 16 anys.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la sentència li imposa la mateixa pena que ja va dictar fa un any i la fallada considera provat que l‘acusat va dur a terme tocaments a la menor tutelada en el centre a on treballava aprofitant la seua condició d’educador.

 

Els fets van ocórrer entre 2016 i 2017 i s’haurien repetit unes quantes voltes, quan l’ara condemnat exercia el torn de nit en un centre de menors de València. Segons reflectix la sentència, l’exmarit de Mónica Oltra acudia a l’habitació de la xiqueta quan esta es trobava castigada.

 

L’home acudia a l’habitació per la dificultat que tenia l’adolescent per a poder dormir i, segons va afirmar esta li demanava que li fera un massatge. L’ara condemnat aprofitava per a tocar-li la zona del coll i l’esquena i, quan la xiqueta es trobava adormida, l‘agressor sexual agarrava la mà de la seua víctima i es tocava. Davant esta situació,  l’adolescent havia de fingir que continuava dormint davant la vergonya que li produïa esta situació.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.