17.3 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

Cinc anys de presó per a l’ex marit de Mónica Oltra per abusar d’una menor d’edat

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a cinc anys de presó a Luis Eduardo R. I., exmarit de la vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, com a autor d’un delicte continuat d’abús sexual, a una menor d’edat de 16 anys.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la sentència li imposa la mateixa pena que ja va dictar fa un any i la fallada considera provat que l‘acusat va dur a terme tocaments a la menor tutelada en el centre a on treballava aprofitant la seua condició d’educador.

 

Els fets van ocórrer entre 2016 i 2017 i s’haurien repetit unes quantes voltes, quan l’ara condemnat exercia el torn de nit en un centre de menors de València. Segons reflectix la sentència, l’exmarit de Mónica Oltra acudia a l’habitació de la xiqueta quan esta es trobava castigada.

 

L’home acudia a l’habitació per la dificultat que tenia l’adolescent per a poder dormir i, segons va afirmar esta li demanava que li fera un massatge. L’ara condemnat aprofitava per a tocar-li la zona del coll i l’esquena i, quan la xiqueta es trobava adormida, l‘agressor sexual agarrava la mà de la seua víctima i es tocava. Davant esta situació,  l’adolescent havia de fingir que continuava dormint davant la vergonya que li produïa esta situació.

Últimes notícies

Més-Compromís ha apel·lat a la militància i ha iniciat la precampanya per a retornar la dignitat a la política valenciana

La formació ha llançat la seua precampanya amb una crida a la militància per a reconstruir la confiança institucional i presentar-se com a alternativa d'esperança. L'acte, en el Aplec del Puig, ha honrat als qui van respondre a la dana del 29 d'octubre de 2024.

La Generalitat reforça la seguretat viària en la CV-219 a Chóvar amb voreres i mesures de calmat

La Generalitat ha iniciat obres en la CV-219 al seu pas per Chóvar per a protegir vianants i ciclistes amb voreres a banda i banda i mesures de calmat del trànsit. La intervenció, de 135.500 euros, inclou senyalització específica i un tram de 350 metres amb efecte túnel per a reduir la velocitat.

La Fe, unitat de referència en implants coclears infantils per a la Comunitat Valenciana

La Fe ha sigut designat unitat de referència d'implants coclears infantils per als pròxims cinc anys. El centre atén 50 menors a l'any i amplia indicacions.

Mazón respon a Sánchez: ‘l’indecent és tractar de traure rèdit polític del dolor’

Carlos Mazón ha replicat a Pedro Sánchez amb un missatge en X en el qual l'acusa de buscar rèdit polític del dolor i de la tragèdia després de la DANA. Assenyala fallades d'organismes estatals i reclama ajudes i cooperació en la reconstrucció.

Mallorca i Llevant empaten 1-1 sota la pluja a Son Moix

Mallorca i Llevant van empatar 1-1 a Son Moix sota la pluja. Maffeo va igualar el gol inicial de Etta Eyong i Leo Román va evitar la derrota en el descompte.

Jutgen a Alacant a 18 d’una xarxa que proveïa drogues a britànics i clubs de cànnabis

Díhuit persones seran jutjades a Alacant per integrar presumptament una organització que cultivava marihuana i elaborava haixix i drogues sintètiques. La vista s'inicia demà i es prolongarà fins al dijous.

El Torneig ‘Tornem!’ plena de futbol l’aniversari de la DANA a Massanassa

El torneig 'Tornem!' convertix l'aniversari de la DANA en una jornada de futbol base i suport als afectats a Massanassa, amb seleccions sub12 i clubs valencians.

Camarero: L’indecent és utilitzar el dolor de les víctimes de la DANA per a fer campanya

Susana Camarero ha titllat d'indecents les paraules de Pedro Sánchez, que ha acusat a Carlos Mazón d'una gestió negligent de la DANA, i ha defés l'actuació del Consell amb xifres d'ajudes i reconstrucció.