11.6 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Cinc anys de presó per a l’ex marit de Mónica Oltra per abusar d’una menor d’edat

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a cinc anys de presó a Luis Eduardo R. I., exmarit de la vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, com a autor d’un delicte continuat d’abús sexual, a una menor d’edat de 16 anys.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la sentència li imposa la mateixa pena que ja va dictar fa un any i la fallada considera provat que l‘acusat va dur a terme tocaments a la menor tutelada en el centre a on treballava aprofitant la seua condició d’educador.

 

Els fets van ocórrer entre 2016 i 2017 i s’haurien repetit unes quantes voltes, quan l’ara condemnat exercia el torn de nit en un centre de menors de València. Segons reflectix la sentència, l’exmarit de Mónica Oltra acudia a l’habitació de la xiqueta quan esta es trobava castigada.

 

L’home acudia a l’habitació per la dificultat que tenia l’adolescent per a poder dormir i, segons va afirmar esta li demanava que li fera un massatge. L’ara condemnat aprofitava per a tocar-li la zona del coll i l’esquena i, quan la xiqueta es trobava adormida, l‘agressor sexual agarrava la mà de la seua víctima i es tocava. Davant esta situació,  l’adolescent havia de fingir que continuava dormint davant la vergonya que li produïa esta situació.

Últimes notícies

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.

La UPV impulsa amb IA el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a l'anàlisi de ressonàncies per a oferir mètriques objectives i reproduïbles. Facilita diagnòstics més precisos i dona suport a la presa de decisions clíniques i la investigació.

3-1: la Real de Matarazzo evidencia la fragilitat de l’Elx

Sucic, Oyarzabal i Óskarsson van firmar el triomf de la Real davant un Elx que va començar millor però es va desunflar després de dos colps abans del descans. remire va ser decisiu.

Finalitza sense ferits l’atrinxerament d’un home en la seua vivenda de Teulada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha donat per acabat sense ferits l'atrinxerament d'un home en la seua vivenda de Teulada després de prop de cinc hores. El CICU ha mobilitzat un SAMU i un home ha sigut traslladat a l'Hospital de Dénia; s'instruiran diligències.

Tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Dénia

Un incendi en la segona planta d'un edifici de nou altures a l'Esplanada Cervantes ha generat una gran quantitat de fum. Tres hòmens han sigut atesos per inhalació i traslladats a l'Hospital de Dénia, i els veïns han sigut confinats en les seues vivendes.