14.8 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Cinc anys de presó per a l’ex marit de Mónica Oltra per abusar d’una menor d’edat

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a cinc anys de presó a Luis Eduardo R. I., exmarit de la vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, com a autor d’un delicte continuat d’abús sexual, a una menor d’edat de 16 anys.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la sentència li imposa la mateixa pena que ja va dictar fa un any i la fallada considera provat que l‘acusat va dur a terme tocaments a la menor tutelada en el centre a on treballava aprofitant la seua condició d’educador.

 

Els fets van ocórrer entre 2016 i 2017 i s’haurien repetit unes quantes voltes, quan l’ara condemnat exercia el torn de nit en un centre de menors de València. Segons reflectix la sentència, l’exmarit de Mónica Oltra acudia a l’habitació de la xiqueta quan esta es trobava castigada.

 

L’home acudia a l’habitació per la dificultat que tenia l’adolescent per a poder dormir i, segons va afirmar esta li demanava que li fera un massatge. L’ara condemnat aprofitava per a tocar-li la zona del coll i l’esquena i, quan la xiqueta es trobava adormida, l‘agressor sexual agarrava la mà de la seua víctima i es tocava. Davant esta situació,  l’adolescent havia de fingir que continuava dormint davant la vergonya que li produïa esta situació.

Últimes notícies

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes