Cinc anys de presó per a l’ex marit de Mónica Oltra per abusar d’una menor d’edat

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a cinc anys de presó a Luis Eduardo R. I., exmarit de la vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, com a autor d’un delicte continuat d’abús sexual, a una menor d’edat de 16 anys.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la sentència li imposa la mateixa pena que ja va dictar fa un any i la fallada considera provat que l‘acusat va dur a terme tocaments a la menor tutelada en el centre a on treballava aprofitant la seua condició d’educador.

 

Els fets van ocórrer entre 2016 i 2017 i s’haurien repetit unes quantes voltes, quan l’ara condemnat exercia el torn de nit en un centre de menors de València. Segons reflectix la sentència, l’exmarit de Mónica Oltra acudia a l’habitació de la xiqueta quan esta es trobava castigada.

 

L’home acudia a l’habitació per la dificultat que tenia l’adolescent per a poder dormir i, segons va afirmar esta li demanava que li fera un massatge. L’ara condemnat aprofitava per a tocar-li la zona del coll i l’esquena i, quan la xiqueta es trobava adormida, l‘agressor sexual agarrava la mà de la seua víctima i es tocava. Davant esta situació,  l’adolescent havia de fingir que continuava dormint davant la vergonya que li produïa esta situació.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU