La Fallera Major Infantil de València i la seua corte retornen al mar a la tortuga Peineta

La Fallera Major Infantil de València 2018, Daniela Gómez, i la seua cort d'honor, han protagonitzat la solta de Peineta, una tortuga que ha sigut recuperada en l'Àrea de Recuperació i Conservació d'Animals del Mar (ARCA del Mar) del Oceanogràfic de València, segons ha informat l'entitat en un comunicat. 

L'equip de la Fundació Oceanogràfic s'ha desplaçat a la platja del Saler al costat de Daniela i les seues companyes per a retornar al mar la tortuga número 350. El quelonio de 15 quilos, procedent de Peníscola (Castelló), va ser capturat accidentalment en tasques de pesca a la fi de novembre. Un mes després i gràcies a les cures de l'equip de l'ARCA del Mar està totalment recuperada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat

Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.

Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi

Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.