Ferit un home al bolcar el tractor que conduïa a Oliva

Este matí un tractor s'ha accidentat en un camp agrícola a Oliva. L'incident ha ocorregut este matí, al voltant de les 9.30 hores quan s'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències d'un tractor bolcat en el Camí Casablanca d'Oliva, a la Safor. En l'avís rebut per Urgències s'ha alertat que l'home es robava atrapat en el tractor degut a la posició en què havia bolcat. Es desconeix en quines circumstàncies exactes el conductor ha perdut el control del vehicle. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual ha assistit un home de 30 anys que presentava una contusió toràcica. Una vegada estabilitzat ha sigut traslladat a l'Hospital Francesc de Borja de Gandia en l'ambulància. No es tem per la seua vida.

Mor un home atropellat per un cotxe a l'A-7 a l'altura de la Vall d'Uixó

Atropellament mortal esta passada nit de dijous a l'A-7, a l'altura de la Vall d'Uixó, a la Plana Baixa. El tràgic accident s'ha produït entrada la nit al voltant de les 22.45 hores, quan ha entrat l'avís al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) que s'havia produït un atropellament amb una víctima. Concretament ha ocorregut en el kilòmetre 213 a l'altura de l'eixida de la Vall d'Uixó. Fins al lloc de l'accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual ha intentat recuperar les constants vitals de l'home sense èxit, de manera que ha mort en el lloc. L'home anava indocumentat per la qual cosa es desconeix la seua edat. Les causes de l'accident estan sent investigades per a determinar què ha passat exactament en aquest atropellament.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.