4 ferits en dos accidents de trànsit en Castelló

Accident Benicàssim 6 juliol

Imatge d’arxiu d’un accident en Castelló | Bombers de Castelló

 

Sobre les 12.40 hores, en la carretera de l’Alcora, en la ciutat de Castelló de la Plana, s’ha produït un accident de trànsit. En l’incident s’han vist implicat dos vehicles i han resultat ferides tres persones, un home de 26 anys, una dona de 41 anys i un xiquet de 4 anys.

 

Segons han informat els servicis mèdics, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha enviat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i han assistit als tres ferits. L’home té una contusió toràcica, la dona ha patit policontusions i el xiquet lesions superficials. Posteriorment, els tres ferits han sigut traslladats a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Accident en la CV-18

Unes hores abans, concretament a les 10.00 hores, es produïa un altre accident, també en la capital de la Plana. En este cas, l’incident, entre un cotxe i una moto, tenia lloc en la CV-18. Esta carretera es la que comunica la CS-22 en Castelló amb l’N-340 al seu pas per Nules. 

 

Fins al lloc s’ha desplaçat també una ambulància del SVB i l’equip sanitari ha assistit a una dona de 41 anys per policontusions. La víctima ha sigut traslladada a l’Hospital General Universitari de Castelló, a on es recupera de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.