9.5 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

4 ferits en dos accidents de trànsit en Castelló

Accident Benicàssim 6 juliol

Imatge d’arxiu d’un accident en Castelló | Bombers de Castelló

 

Sobre les 12.40 hores, en la carretera de l’Alcora, en la ciutat de Castelló de la Plana, s’ha produït un accident de trànsit. En l’incident s’han vist implicat dos vehicles i han resultat ferides tres persones, un home de 26 anys, una dona de 41 anys i un xiquet de 4 anys.

 

Segons han informat els servicis mèdics, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha enviat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i han assistit als tres ferits. L’home té una contusió toràcica, la dona ha patit policontusions i el xiquet lesions superficials. Posteriorment, els tres ferits han sigut traslladats a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Accident en la CV-18

Unes hores abans, concretament a les 10.00 hores, es produïa un altre accident, també en la capital de la Plana. En este cas, l’incident, entre un cotxe i una moto, tenia lloc en la CV-18. Esta carretera es la que comunica la CS-22 en Castelló amb l’N-340 al seu pas per Nules. 

 

Fins al lloc s’ha desplaçat també una ambulància del SVB i l’equip sanitari ha assistit a una dona de 41 anys per policontusions. La víctima ha sigut traslladada a l’Hospital General Universitari de Castelló, a on es recupera de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.