4 ferits en dos accidents de trànsit en Castelló

Accident Benicàssim 6 juliol

Imatge d’arxiu d’un accident en Castelló | Bombers de Castelló

 

Sobre les 12.40 hores, en la carretera de l’Alcora, en la ciutat de Castelló de la Plana, s’ha produït un accident de trànsit. En l’incident s’han vist implicat dos vehicles i han resultat ferides tres persones, un home de 26 anys, una dona de 41 anys i un xiquet de 4 anys.

 

Segons han informat els servicis mèdics, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha enviat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i han assistit als tres ferits. L’home té una contusió toràcica, la dona ha patit policontusions i el xiquet lesions superficials. Posteriorment, els tres ferits han sigut traslladats a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Accident en la CV-18

Unes hores abans, concretament a les 10.00 hores, es produïa un altre accident, també en la capital de la Plana. En este cas, l’incident, entre un cotxe i una moto, tenia lloc en la CV-18. Esta carretera es la que comunica la CS-22 en Castelló amb l’N-340 al seu pas per Nules. 

 

Fins al lloc s’ha desplaçat també una ambulància del SVB i l’equip sanitari ha assistit a una dona de 41 anys per policontusions. La víctima ha sigut traslladada a l’Hospital General Universitari de Castelló, a on es recupera de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026