11.5 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Ferit greu en xocar contra el pal d’un senyal de carretera en Castelló

Imatge del cotxe en el qual viatjava el conductor mort

Imatge d’arxiu d’un cotxe accidentat   | València Diari

 

Este divendres, a les 21.40 hores, en la carretera CS-22, que unix la N-340 i acaba en l’accés sud al Port de Castelló, s’ha produït un accident de trànsit. L’ocupant del vehicle, un home de 32 anys, ha acabat ferit greu a causa del fort xoc.

 

Segons informacions del periòdic ‘Mediterráneo’, el cotxe es dirigia cap al Grau de Castelló i, en el quilòmetre 5, a l’altura de l’ermita de Fadrell, se’n va eixir de la via. Les hipòtesis apunten a què el turisme ha xocat contra un dels pals de senyalització aèria de la carretera. Com a conseqüència, el vehicle ha acabat encaixat entre els murs de protecció de la via.

 

Fins al lloc va arribar la Guàrdia Civil, els servicis sanitaris i els bombers de l’Ajuntament, per tal de rescatar a la víctima. Després, han atés l’home, han pogut estabilitzar-lo i ha sigut traslladat fins a l’Hospital General de Castelló, a on ha quedat ingressat. Ja a la mitjanit, es va restablir el trànsit en esta zona, després de tallar un carril en cada sentit de circulació.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.