Ferit greu en xocar contra el pal d’un senyal de carretera en Castelló

Imatge del cotxe en el qual viatjava el conductor mort

Imatge d’arxiu d’un cotxe accidentat   | València Diari

 

Este divendres, a les 21.40 hores, en la carretera CS-22, que unix la N-340 i acaba en l’accés sud al Port de Castelló, s’ha produït un accident de trànsit. L’ocupant del vehicle, un home de 32 anys, ha acabat ferit greu a causa del fort xoc.

 

Anuncios

Segons informacions del periòdic ‘Mediterráneo’, el cotxe es dirigia cap al Grau de Castelló i, en el quilòmetre 5, a l’altura de l’ermita de Fadrell, se’n va eixir de la via. Les hipòtesis apunten a què el turisme ha xocat contra un dels pals de senyalització aèria de la carretera. Com a conseqüència, el vehicle ha acabat encaixat entre els murs de protecció de la via.

 

Fins al lloc va arribar la Guàrdia Civil, els servicis sanitaris i els bombers de l’Ajuntament, per tal de rescatar a la víctima. Després, han atés l’home, han pogut estabilitzar-lo i ha sigut traslladat fins a l’Hospital General de Castelló, a on ha quedat ingressat. Ja a la mitjanit, es va restablir el trànsit en esta zona, després de tallar un carril en cada sentit de circulació.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios

Últimes notícies

El PP reclama una moratòria per a frenar enderrocaments de vivendes per la Llei de Costas

El PP ha registrat al Senat una moció per a exigir al Govern una moratòria immediata dels procediments de partió i enderrocament de vivendes i locals afectats per la Llei de Costas.

Aagesen compareixerà al Senat davant la comissió de la dana de València el 18 de maig

Sara Aagesen, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, compareixerà el 18 de maig davant la comissió de la dana de València al Senat, que reprendrà així els seus treballs després de més de dos mesos d'aturada.

La Fiscalia confirma la seua petició de 162 anys de presó per a un acusat de pedofília per gravar a menors en internet

La Fiscalia manté la seua sol·licitud de 162 anys de presó per a un home acusat de gravar, emmagatzemar i difondre material pornogràfic de menors d'entre 10 i 14 anys a través d'internet al començament de 2021.

La Va unir denúncia que el Govern retarda la reparació de parcel·les danyades per la dana després de 556 dies

La Va unir Llauradora critica que, 556 dies després de la dana, el Govern encara no ha reparat diverses parcel·les agràries ni ha aclarit quan començaran les obres ni qui rebrà totes les ajudes.

El PP critica el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política en ple empitjorament de la seua causa judicial

El síndic del PP en Les Corts retrau a Mónica Oltra que torne a la primera línia política i opte a l'Alcaldia de València mentres s'obri juí oral en la causa pel cas dels abusos del seu exmarit.

Les víctimes de la dana critiquen la retirada de reforços en el jutjat de Catarroja

Les principals associacions de víctimes de la dana rebutgen la retirada de quatre dels cinc reforços del Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja i alerten de retards en una causa complexa, mentres la Conselleria de Justícia assegura que es mantindran els recursos necessaris.

L’oposició exigix a Pérez Llorca liderar la negociació per a frenar la vaga indefinida de docents

L'oposició en Les Corts reclama al president de la Generalitat que assumisca la negociació per a evitar la vaga indefinida del professorat i acusa Educació d'unflar el cost de les demandes sindicals, mentres PP i Vox demanen protegir els exàmens de la PAU.

Joan Baldoví s’oferix per a liderar la candidatura de Compromís a la Generalitat

Joan Baldoví expressa la seua predisposició a ser el candidat de Compromís a la Presidència de la Generalitat i remarca que la decisió final correspondrà als òrgans interns de la coalició.