Ferit greu en xocar contra el pal d’un senyal de carretera en Castelló

Imatge del cotxe en el qual viatjava el conductor mort

Imatge d’arxiu d’un cotxe accidentat   | València Diari

 

Este divendres, a les 21.40 hores, en la carretera CS-22, que unix la N-340 i acaba en l’accés sud al Port de Castelló, s’ha produït un accident de trànsit. L’ocupant del vehicle, un home de 32 anys, ha acabat ferit greu a causa del fort xoc.

 

Anuncios

Segons informacions del periòdic ‘Mediterráneo’, el cotxe es dirigia cap al Grau de Castelló i, en el quilòmetre 5, a l’altura de l’ermita de Fadrell, se’n va eixir de la via. Les hipòtesis apunten a què el turisme ha xocat contra un dels pals de senyalització aèria de la carretera. Com a conseqüència, el vehicle ha acabat encaixat entre els murs de protecció de la via.

 

Fins al lloc va arribar la Guàrdia Civil, els servicis sanitaris i els bombers de l’Ajuntament, per tal de rescatar a la víctima. Després, han atés l’home, han pogut estabilitzar-lo i ha sigut traslladat fins a l’Hospital General de Castelló, a on ha quedat ingressat. Ja a la mitjanit, es va restablir el trànsit en esta zona, després de tallar un carril en cada sentit de circulació.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios

Últimes notícies

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.

Avís taronja per pluges intenses a Alacant i sud de València este dijous

La Aemet activa l'avís taronja per pluges molt intenses a l'interior i litoral nord d'Alacant i en el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.