Ferit greu en xocar contra el pal d’un senyal de carretera en Castelló

Imatge del cotxe en el qual viatjava el conductor mort

Imatge d’arxiu d’un cotxe accidentat   | València Diari

 

Este divendres, a les 21.40 hores, en la carretera CS-22, que unix la N-340 i acaba en l’accés sud al Port de Castelló, s’ha produït un accident de trànsit. L’ocupant del vehicle, un home de 32 anys, ha acabat ferit greu a causa del fort xoc.

 

Segons informacions del periòdic ‘Mediterráneo’, el cotxe es dirigia cap al Grau de Castelló i, en el quilòmetre 5, a l’altura de l’ermita de Fadrell, se’n va eixir de la via. Les hipòtesis apunten a què el turisme ha xocat contra un dels pals de senyalització aèria de la carretera. Com a conseqüència, el vehicle ha acabat encaixat entre els murs de protecció de la via.

 

Fins al lloc va arribar la Guàrdia Civil, els servicis sanitaris i els bombers de l’Ajuntament, per tal de rescatar a la víctima. Després, han atés l’home, han pogut estabilitzar-lo i ha sigut traslladat fins a l’Hospital General de Castelló, a on ha quedat ingressat. Ja a la mitjanit, es va restablir el trànsit en esta zona, després de tallar un carril en cada sentit de circulació.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.