Homenatge a Josep, el ciclista de 16 anys que va morir atropellat en Castelló

 

Este divendres 1 de novembre, en la ciutat de Castelló, s’ha celebrat un minut de silenci en l’avinguda del Mar, en memòria de Josep Pérez, el ciclista de 16 anys atropellat el passat 25 d’octubre. El xic es dirigia en bicicleta a cap a l’Escola d’Hosteleria del Grau de Castelló, a on estudiava.

 

Concretament, el ciclista va xocar amb un cotxe i va eixir disparat fins a caure sobre la marquesina de la parada de tramvia de l’avinguda del Mar de Castelló. El xic va poder ser reanimat pels servicis mèdics que van acudir al lloc, però va ser traslladat a l’Hospital en estat molt greu. Finalment, un dia després, el jove, de només 16 anys, va acabar morint en l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Esta mateixa setmana, la Policia Local de Castelló ha demanat l’ajuda de la ciutadania per a poder aclarir les causes de l’accident que va posar fi a la vida de Josep. El cos local de Policia demana que qualsevol testimoni dels fets els trasllade la informació.

 

Nombrosa concentració

La família del menor va convocar una concentració en el punt de l’accident este divendres, 1 de novembre, dia de Tots Sants. Els seus amics han acudit amb bicicletes fins al lloc, com a forma d’homenatge i per a reivindicar respecte, ja que la zona de l’accident és molt freqüentada per ciclistes.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo’, més de 150 persones s’han reunit per a dedicar-li un minut de silenci en la seua memòria. A més, la família ha reivindicat a l’Ajuntament més seguretat cap als ciclistes que transiten per esta zona. Una de les possibles solucions que es sol·liciten és la reducció de la velocitat en este tram, ja que únicament hi ha un semàfor i la velocitat màxima és de 50 km/h.

 

La tia del jove, Pilar Salvador, ha manifestat que «la zona és un punt de trobada entre molts adolescents, a on van a la fira, agafen el TRAM i queden amb els seus amics. La velocitat màxima hauria de ser de 20 o 30 km/h, ja que també hi ha centres educatius».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.