23 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Homenatge a Josep, el ciclista de 16 anys que va morir atropellat en Castelló

 

Este divendres 1 de novembre, en la ciutat de Castelló, s’ha celebrat un minut de silenci en l’avinguda del Mar, en memòria de Josep Pérez, el ciclista de 16 anys atropellat el passat 25 d’octubre. El xic es dirigia en bicicleta a cap a l’Escola d’Hosteleria del Grau de Castelló, a on estudiava.

 

Concretament, el ciclista va xocar amb un cotxe i va eixir disparat fins a caure sobre la marquesina de la parada de tramvia de l’avinguda del Mar de Castelló. El xic va poder ser reanimat pels servicis mèdics que van acudir al lloc, però va ser traslladat a l’Hospital en estat molt greu. Finalment, un dia després, el jove, de només 16 anys, va acabar morint en l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Esta mateixa setmana, la Policia Local de Castelló ha demanat l’ajuda de la ciutadania per a poder aclarir les causes de l’accident que va posar fi a la vida de Josep. El cos local de Policia demana que qualsevol testimoni dels fets els trasllade la informació.

 

Nombrosa concentració

La família del menor va convocar una concentració en el punt de l’accident este divendres, 1 de novembre, dia de Tots Sants. Els seus amics han acudit amb bicicletes fins al lloc, com a forma d’homenatge i per a reivindicar respecte, ja que la zona de l’accident és molt freqüentada per ciclistes.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo’, més de 150 persones s’han reunit per a dedicar-li un minut de silenci en la seua memòria. A més, la família ha reivindicat a l’Ajuntament més seguretat cap als ciclistes que transiten per esta zona. Una de les possibles solucions que es sol·liciten és la reducció de la velocitat en este tram, ja que únicament hi ha un semàfor i la velocitat màxima és de 50 km/h.

 

La tia del jove, Pilar Salvador, ha manifestat que «la zona és un punt de trobada entre molts adolescents, a on van a la fira, agafen el TRAM i queden amb els seus amics. La velocitat màxima hauria de ser de 20 o 30 km/h, ja que també hi ha centres educatius».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos mil agents de la Guàrdia Civil vetlaran per la seguretat del Gran Premi de Cheste

Prop de 2.000 guàrdies civils es desplegaran en el Circuit Ricardo Tormo i a Cheste durant el cap de setmana per a garantir seguretat i fluïdesa del trànsit, amb suport de drons, helicòpters i reforç del transport públic.

L’assetjament de carrer es concentra en dones, a peu, a l’hivern i de nit

Un estudi de la Universitat de València radiografia l'assetjament en desplaçaments actius: el 11,63% ho ha patit i el 84% dels casos afecta a dones. Els incidents es concentren en caminar, a l'hivern i de nit, amb major risc en zones cèntriques; la il·luminació i el disseny urbà són claus.

Un assessor de Pradas atribuïx el retard del Es-Alert a una discussió entre tècnics

Un assessor de la exconsellera ha declarat que l'avís És-Alert es va demorar per un debat entre tècnics en el Cecopi. La jutgessa ha demanat els vídeos del dia per a fixar la cronologia.

Claudia deixa un cap de setmana molt plujós i obri la porta al fred hivernal

La borrasca Claudia generalitza les pluges, amb episodis 'forts, persistents i tempestuosos' en l'oest, Pirineus i Andalusia, i encadena un descens tèrmic que derivarà en ambient hivernal la setmana vinent.

Morant avisa a Mazón: no bastarà llegir 20 folis en el Congrés, té obligació de dir la veritat

Diana Morant ha urgit a Carlos Mazón a acudir a la comissió d'investigació de la DANA en el Congrés i a respondre a les preguntes. També ha carregat contra PP i Vox per la seua gestió i per les esmenes a la Renda valenciana d'inclusió.

La Comunitat Valenciana reclamarà un fons d’anivellament i la reforma del finançament en el CPFF

La Generalitat acudirà al CPFF del dilluns per a exigir la reforma del sistema de finançament i un fons d'anivellament temporal. El Consell critica la falta de documentació i preveu pocs avanços, mentres PSPV i Compromís eleven la pressió política.

Els preus van pujar un 0,6% a l’octubre en la Comunitat Valenciana i l’IPC anual es va situar en el 3,5%

La Comunitat Valenciana va registrar a l'octubre una pujada mensual de preus del 0,6%, per davall del 0,7% nacional, i va elevar la seua taxa anual al 3,5%, superior al 3,1% estatal.

La Coordinadora de ONGD alerta: la Comunitat ha destinat només el 0,2% a cooperació en 2025

La Coordinadora Valenciana de ONGD ha alertat que la Generalitat ha destinat en 2025 només el 0,2% del pressupost a cooperació. L'informe reflectix una retallada del 5% després d'una dècada sense baixades i una aportació mitjana de 12,72 euros per persona.