14.2 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Homenatge a Josep, el ciclista de 16 anys que va morir atropellat en Castelló

 

Este divendres 1 de novembre, en la ciutat de Castelló, s’ha celebrat un minut de silenci en l’avinguda del Mar, en memòria de Josep Pérez, el ciclista de 16 anys atropellat el passat 25 d’octubre. El xic es dirigia en bicicleta a cap a l’Escola d’Hosteleria del Grau de Castelló, a on estudiava.

 

Concretament, el ciclista va xocar amb un cotxe i va eixir disparat fins a caure sobre la marquesina de la parada de tramvia de l’avinguda del Mar de Castelló. El xic va poder ser reanimat pels servicis mèdics que van acudir al lloc, però va ser traslladat a l’Hospital en estat molt greu. Finalment, un dia després, el jove, de només 16 anys, va acabar morint en l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Esta mateixa setmana, la Policia Local de Castelló ha demanat l’ajuda de la ciutadania per a poder aclarir les causes de l’accident que va posar fi a la vida de Josep. El cos local de Policia demana que qualsevol testimoni dels fets els trasllade la informació.

 

Nombrosa concentració

La família del menor va convocar una concentració en el punt de l’accident este divendres, 1 de novembre, dia de Tots Sants. Els seus amics han acudit amb bicicletes fins al lloc, com a forma d’homenatge i per a reivindicar respecte, ja que la zona de l’accident és molt freqüentada per ciclistes.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo’, més de 150 persones s’han reunit per a dedicar-li un minut de silenci en la seua memòria. A més, la família ha reivindicat a l’Ajuntament més seguretat cap als ciclistes que transiten per esta zona. Una de les possibles solucions que es sol·liciten és la reducció de la velocitat en este tram, ja que únicament hi ha un semàfor i la velocitat màxima és de 50 km/h.

 

La tia del jove, Pilar Salvador, ha manifestat que «la zona és un punt de trobada entre molts adolescents, a on van a la fira, agafen el TRAM i queden amb els seus amics. La velocitat màxima hauria de ser de 20 o 30 km/h, ja que també hi ha centres educatius».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.