16 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Homenatge a Josep, el ciclista de 16 anys que va morir atropellat en Castelló

 

Este divendres 1 de novembre, en la ciutat de Castelló, s’ha celebrat un minut de silenci en l’avinguda del Mar, en memòria de Josep Pérez, el ciclista de 16 anys atropellat el passat 25 d’octubre. El xic es dirigia en bicicleta a cap a l’Escola d’Hosteleria del Grau de Castelló, a on estudiava.

 

Concretament, el ciclista va xocar amb un cotxe i va eixir disparat fins a caure sobre la marquesina de la parada de tramvia de l’avinguda del Mar de Castelló. El xic va poder ser reanimat pels servicis mèdics que van acudir al lloc, però va ser traslladat a l’Hospital en estat molt greu. Finalment, un dia després, el jove, de només 16 anys, va acabar morint en l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Esta mateixa setmana, la Policia Local de Castelló ha demanat l’ajuda de la ciutadania per a poder aclarir les causes de l’accident que va posar fi a la vida de Josep. El cos local de Policia demana que qualsevol testimoni dels fets els trasllade la informació.

 

Nombrosa concentració

La família del menor va convocar una concentració en el punt de l’accident este divendres, 1 de novembre, dia de Tots Sants. Els seus amics han acudit amb bicicletes fins al lloc, com a forma d’homenatge i per a reivindicar respecte, ja que la zona de l’accident és molt freqüentada per ciclistes.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo’, més de 150 persones s’han reunit per a dedicar-li un minut de silenci en la seua memòria. A més, la família ha reivindicat a l’Ajuntament més seguretat cap als ciclistes que transiten per esta zona. Una de les possibles solucions que es sol·liciten és la reducció de la velocitat en este tram, ja que únicament hi ha un semàfor i la velocitat màxima és de 50 km/h.

 

La tia del jove, Pilar Salvador, ha manifestat que «la zona és un punt de trobada entre molts adolescents, a on van a la fira, agafen el TRAM i queden amb els seus amics. La velocitat màxima hauria de ser de 20 o 30 km/h, ja que també hi ha centres educatius».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó preventiva per a quatre detinguts per un robatori amb violència en una òptica de La Marina d’Elx

Dos dones i dos hòmens, de 22 a 41 anys, han sigut arrestats per assaltar una òptica en La Marina i han ingressat a la presó preventiva. El grup, amb antecedents, va fugir amb cotxe i va ser localitzat en un càmping de Guardamar del Segura.

Marcos Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i al·lega que anava fumat

Marcos Benavent, exgerente de Imelsa, ha refusat ratificar el que va dir en instrucció en sostindre que anava 'perjudicat' i 'fumat'. Ha admés que manipulava gravacions i que la seua estratègia va ser implicar a molts i esguitar al PP.

Danjuma defén a Corberán després de la tercera derrota del València

Danjuma va recolzar públicament a Carlos Corberán després de la tercera derrota seguida del València davant el Reial Madrid. El neerlandés va destacar l'esforç del tècnic i del grup.

La comissió de la DANA de Les Corts citarà a les víctimes el 23 i 24 de febrer

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 citarà a nou associacions i a un afectat els dies 23 i 24, en sessions de matí i vesprada.

Les vivendes turístiques cauen un 23% en la Comunitat Valenciana fins a 48.441

L'INE xifra en 48.441 les vivendes turístiques en la Comunitat Valenciana, un 23% menys que al maig. A Espanya sumen 329.764, el nivell més baix des d'agost de 2023.

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta que va declarar en la causa per la DANA ha situat a Carlos Mazón al Palau a les 19.50 del 29-O i la seua eixida cap al Cecopi a les 20.00. El testimoni va detallar un menjar privat eixe dia i un desplaçament sense escorta que va qualificar de 'rar'.

Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i admet que anava ‘fumat’ de marihuana

Marcos Benavent ha assegurat en el juí de la peça E del cas Imelsa que no ratifica les seues declaracions d'instrucció perquè anava perjudicat i 'fumat'. També ha admés que manipulava gravacions i que la seua anterior estratègia era implicar a tothom.

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta ha afirmat davant la jutgessa que Carlos Mazón va arribar al Palau sobre les 19.50 el 29-O i va eixir cap al Cecopi entorn de les 20.00. El testimoniatge fixa una cronologia de la seua vesprada en plena gestió de la DANA.