Homenatge a Josep, el ciclista de 16 anys que va morir atropellat en Castelló

 

Este divendres 1 de novembre, en la ciutat de Castelló, s’ha celebrat un minut de silenci en l’avinguda del Mar, en memòria de Josep Pérez, el ciclista de 16 anys atropellat el passat 25 d’octubre. El xic es dirigia en bicicleta a cap a l’Escola d’Hosteleria del Grau de Castelló, a on estudiava.

 

Concretament, el ciclista va xocar amb un cotxe i va eixir disparat fins a caure sobre la marquesina de la parada de tramvia de l’avinguda del Mar de Castelló. El xic va poder ser reanimat pels servicis mèdics que van acudir al lloc, però va ser traslladat a l’Hospital en estat molt greu. Finalment, un dia després, el jove, de només 16 anys, va acabar morint en l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Esta mateixa setmana, la Policia Local de Castelló ha demanat l’ajuda de la ciutadania per a poder aclarir les causes de l’accident que va posar fi a la vida de Josep. El cos local de Policia demana que qualsevol testimoni dels fets els trasllade la informació.

 

Nombrosa concentració

La família del menor va convocar una concentració en el punt de l’accident este divendres, 1 de novembre, dia de Tots Sants. Els seus amics han acudit amb bicicletes fins al lloc, com a forma d’homenatge i per a reivindicar respecte, ja que la zona de l’accident és molt freqüentada per ciclistes.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo’, més de 150 persones s’han reunit per a dedicar-li un minut de silenci en la seua memòria. A més, la família ha reivindicat a l’Ajuntament més seguretat cap als ciclistes que transiten per esta zona. Una de les possibles solucions que es sol·liciten és la reducció de la velocitat en este tram, ja que únicament hi ha un semàfor i la velocitat màxima és de 50 km/h.

 

La tia del jove, Pilar Salvador, ha manifestat que «la zona és un punt de trobada entre molts adolescents, a on van a la fira, agafen el TRAM i queden amb els seus amics. La velocitat màxima hauria de ser de 20 o 30 km/h, ja que també hi ha centres educatius».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.