Demanen col·laboració ciutadana per a aclarir l’atropellament mortal del ciclista de 16 anys en Castelló

CICLISTA CASTELLO

Marquesina del tramvia a on es va produir l’accident | Google Maps

La Policia Local de Castelló ha demanat l’ajuda de la ciutadania per a poder aclarir les causes de l’accident que va posar fi a la vida de Josep Pérez, un ciclista de només 16 anys, un dia després. El cos local de Policia demana que qualsevol testimoni dels fets els trasllade la informació.

 

Els fets es van produir el passat divendres, 25 d’octubre, quan el ciclista va xocar amb un cotxe i va eixir disparat fins a caure sobre la marquesina de la parada de tramvia de l’avinguda del Mar de Castelló. El xic va poder ser reanimat pels servicis mèdics que van acudir al lloc, però va ser traslladat a l’Hospital en estat molt greu. Finalment, un dia després, el jove, de només 16 anys, va acabar morint en l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

1 minut de silenci el dia de Tots Sants

Per la seua banda, la família del menor ha convocat una concentració en el punt de l’accident este divendres, 1 de novembre, dia de Tots Sants. Familiar i amics es reuniran per a dedicar-li un minut de silenci en la seua memòria, segons ha avançat ‘Mediterráneo’. 

 

Els familiars esperen que molta gent acudisca a l’acte i que siga multitudinari, en un punt de la ciutat, en la parada de tramvia de l’avinguda del Mar de la capital de la Plana, que ja s’ha convertit en un altar improvisat replet de flors en honor a Josep. A més, s’han mostrat molt ferms respecte a la investigació de l’incident: «demanarem justícia per a Josep»

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.