La Fiscalia demana 30 anys de presó per a l’home que intentà matar a la seua filla de 2 anys en Benifaió

Detenció Stytianos

El presumpte autor dels fets arribant al jutjat en 2017 | Twitter

 

El juí contra Stytianos M., de 52 anys i nacionalitat grega, per intentar assassinar a la seua pròpia filla, de 2 anys i 10 mesos, en Benifaió, en la comarca de la Ribera Alta (València), comença esta setmana. La Fiscalia demana per a ell 30 anys de presó per un delicte d’assassinat en grau de temptativa i un de lesions psíquiques a la mare de la xiqueta.

 

Els fets es van produir el 15 de gener de 2017 quan, el presumpte autor dels fets tenia a la filla de la parella a càrrec seu, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. Sara Majarenas, la mare i víctima de violència masclista per part de l’acusat, estava en la presó de Picassent per pertinença a la banda terrorista ETA. Entre setmana, la xiqueta vivia amb ella en el mòdul de mares.

 

L’acusat va tindre una conversació per telèfon amb la mare de la xiqueta i, després, va agafar dos ganivets de cuina d’uns 14 centímetres i li va pegar dos ganivetades a la seua filla de manera «inesperada i sorprenent […] amb ànim d’acabar amb la vida de la seua filla i dirigint-se a ella de manera insensible». Una en l’esquena i l’altra en el costat esquerre.

 

Tot això va ocórrer mentres la mare continuava al telèfon, pel que l’acusat ho va fer «amb ànim de menyscabar greument la integritat psicològica de la seua parella» i li va assegurar que la xiqueta havia mort. L’home també va cridar al iaio matern de la xiqueta per a dir-li que la seua néta estava morta i que era el seu «regal d’aniversari». La xiqueta no va morir finalment, tot i que va estar 37 dies hospitalitzada i ell mateix va anar a la Policia Local de Benifaió a entregar-se i dir que l’havia matat.

 

La Fiscalia sol·licita ara, a més dels 30 anys de presó, una ordre d’allunyament de 2.000 metres tant de la mare com de la filla durant set anys, una vegada isca de presó, a més de què l’acusat tinga prohibit anar al País Basc, a on viuen ara mare i filla, després d’eixir de presó. També haurà d‘indemnitzar a la menor amb 56.750 euros per les lesions, danys morals i les seqüeles; i amb 30.000 euros a la mare.

 

També pots llegir…

 

 

 

 

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.