Controlat l’incendi en una empresa de reciclatge de Betxí

Incendi de Betxí

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Betxí | Bombers de Castelló

 

ACTUALITZAT 11/10/2019 09.45 hores. Els bombers han donat per controlat cap a les 2.00 hores d’este divendres l’incendi industrial que es va declarar este dijous en una empresa de reciclatge de palets en la localitat castellonenca de Betxí, segons ha informat el SIAB en el seu compte oficial de Twitter.

 

Després de controlar el foc, continua treballant una dotació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) i s’han retirat les altres 6 dotacions que han estat intervenint.

 

 

ACTUALITZAT 21.00 hores. Continuen treballant 7 dotacions de Bombers del Consorci Provincial de Bombers per a controlar l’incendi de la Planta de Reciclatge de Betxí. Ja s’han usat més de 120.000 litres d’aigua a estes hores. Els mateixos bombers acaben de compartir un altre vídeo de les faenes d’extinció.

 

 

Incendi Betxí

Els bombers treballant en l’incendi de Betxí | Bombers de Castelló

 

ACTUALITZAT 19.20 hores. Ara per ara, s’han sumat a les faenes d’incendi quatre dotacions més, segons informació dels bombers. La preocupació és que les flames no arriben al dipòsit de gasoil de la planta. En concret, s’han mobilitzat dos autobombes, una bomba nodrissa i un remolc de 36.000 litres. A més, s’han incorporat als treballs voluntaris de la zona d’Espada–Millars.

 

 

Incendi iniciat esta vesprada

Esta dijous de vesprada, cap a les 18.00 hores, s’ha produït un incendi en una fàbrica de Betxí, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons pareix, el foc està cremant en una fàbrica del Polígon Industrial Molí Llop, provocant una columna de fum que es pot vore a quilòmetres de distància en la comarca i que està alarmant a la població.

 

 

Columna de fum incendi Betxí

La columna de fum ha alertat a molts veïns de la rodalia | CVIncendis

 

 

Tal com han avançat els bombers del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, estan treballant dos dotacions de bombers del Parc de la Plana Baixa. Per la informació que faciliten diferents veïns de la zona, el foc s’ha produït molt prop de la muntanyeta de Sant Antoni. Segons pareix, l’empresa és una fàbrica de reciclatge de palets i, ara per ara, està afectada per les flames completament, com es pot vore en el vídeo.

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.