12.6 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Furta al seu amic 2 voltes en 15 dies i ven els productes en Internet en la Vall d’Uixó

Dos portàtils, un comandament per a la videoconsola, una raqueta de pàdel i dos motxilles. Eixe ha sigut el botí que un home ha furtat al seu amic, ha tractat de vendre’l per Internet i ha sigut detingut per la Guàrdia Civil en la Vall d’Uixó.

 

Segons publica el periòdic ‘Mediterráneo’, els agents van iniciar la investigació després de rebre la denúncia per la desaparició dels productes i molt prompte van trobar tots els objectes en una coneguda pàgina web de compravenda, on varen descobrir també la descripció de l’anunciant, que coincidia amb la del principal sospitós.

 

La Guàrdia Civil investiga l’autor dels fets per dos delictes de robatori i un d’estafa, ja que l’home va furtar al seu amic dos voltes en només quinze dies. Després, va oferir els productes en la pàgina d’internet a una tercera persona, sense que esta sabera la procedència il·lícita dels mateixos.

 

Quan els agents varen anar a la casa del sospitós van trobar la majoria dels aparells electrònics furtats i ja s’han pogut recuperar la pràctica totalitat dels objectes robats, els quals els han sigut retornats al denunciant. 

També pots llegir…

Últimes notícies

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.

El jutjat certifica el pagament de l’aparcament de Vilaplana a les 19.48 el dia de la DANA

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha verificat els registres del pàrquing: Vilaplana va pagar a les 19.48 i va retirar el seu cotxe a les 19.51 el 29 d'octubre. La certificació fixa una cronologia que s'acararà amb els testimoniatges i peticions de l'acusació.