Furta al seu amic 2 voltes en 15 dies i ven els productes en Internet en la Vall d’Uixó

Dos portàtils, un comandament per a la videoconsola, una raqueta de pàdel i dos motxilles. Eixe ha sigut el botí que un home ha furtat al seu amic, ha tractat de vendre’l per Internet i ha sigut detingut per la Guàrdia Civil en la Vall d’Uixó.

 

Segons publica el periòdic ‘Mediterráneo’, els agents van iniciar la investigació després de rebre la denúncia per la desaparició dels productes i molt prompte van trobar tots els objectes en una coneguda pàgina web de compravenda, on varen descobrir també la descripció de l’anunciant, que coincidia amb la del principal sospitós.

 

La Guàrdia Civil investiga l’autor dels fets per dos delictes de robatori i un d’estafa, ja que l’home va furtar al seu amic dos voltes en només quinze dies. Després, va oferir els productes en la pàgina d’internet a una tercera persona, sense que esta sabera la procedència il·lícita dels mateixos.

 

Quan els agents varen anar a la casa del sospitós van trobar la majoria dels aparells electrònics furtats i ja s’han pogut recuperar la pràctica totalitat dels objectes robats, els quals els han sigut retornats al denunciant. 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.

Juny es tanca amb 59 morts per calor a la Comunitat Valenciana, 17 d’elles a la província de València

El mes de juny ha registrat 59 morts atribuïdes a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, 54 d’elles concentrades en l’última setmana de l’episodi de calor extrema.

Mompó diu al jutjat que no recorda l’avís de la batlessa de Torrent sobre el desbordament

Vicent Mompó ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda la telefonada en què la batlessa de Torrent li hauria advertit del desbordament del barranc de l’Horteta durant la DANA.

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.

El Suprem qüestiona a Europa la regularització massiva d’immigrants a Espanya

El Tribunal Suprem ha obert la porta a consultar el Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre si la regularització extraordinària d’estrangers a Espanya xoca amb el dret comunitari i el Pacte de Migració i Asil.

Detinguts dos hòmens pel furt d’una excavadora de 36.000 euros a Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens de 45 i 49 anys pel furt d’una excavadora valorada en 36.000 euros a Alcalà de Xivert, localitzada en un taller del mateix municipi i retornada al seu propietari.