Furta al seu amic 2 voltes en 15 dies i ven els productes en Internet en la Vall d’Uixó

Dos portàtils, un comandament per a la videoconsola, una raqueta de pàdel i dos motxilles. Eixe ha sigut el botí que un home ha furtat al seu amic, ha tractat de vendre’l per Internet i ha sigut detingut per la Guàrdia Civil en la Vall d’Uixó.

 

Segons publica el periòdic ‘Mediterráneo’, els agents van iniciar la investigació després de rebre la denúncia per la desaparició dels productes i molt prompte van trobar tots els objectes en una coneguda pàgina web de compravenda, on varen descobrir també la descripció de l’anunciant, que coincidia amb la del principal sospitós.

 

La Guàrdia Civil investiga l’autor dels fets per dos delictes de robatori i un d’estafa, ja que l’home va furtar al seu amic dos voltes en només quinze dies. Després, va oferir els productes en la pàgina d’internet a una tercera persona, sense que esta sabera la procedència il·lícita dels mateixos.

 

Quan els agents varen anar a la casa del sospitós van trobar la majoria dels aparells electrònics furtats i ja s’han pogut recuperar la pràctica totalitat dels objectes robats, els quals els han sigut retornats al denunciant. 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.