12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Furta al seu amic 2 voltes en 15 dies i ven els productes en Internet en la Vall d’Uixó

Dos portàtils, un comandament per a la videoconsola, una raqueta de pàdel i dos motxilles. Eixe ha sigut el botí que un home ha furtat al seu amic, ha tractat de vendre’l per Internet i ha sigut detingut per la Guàrdia Civil en la Vall d’Uixó.

 

Segons publica el periòdic ‘Mediterráneo’, els agents van iniciar la investigació després de rebre la denúncia per la desaparició dels productes i molt prompte van trobar tots els objectes en una coneguda pàgina web de compravenda, on varen descobrir també la descripció de l’anunciant, que coincidia amb la del principal sospitós.

 

La Guàrdia Civil investiga l’autor dels fets per dos delictes de robatori i un d’estafa, ja que l’home va furtar al seu amic dos voltes en només quinze dies. Després, va oferir els productes en la pàgina d’internet a una tercera persona, sense que esta sabera la procedència il·lícita dels mateixos.

 

Quan els agents varen anar a la casa del sospitós van trobar la majoria dels aparells electrònics furtats i ja s’han pogut recuperar la pràctica totalitat dels objectes robats, els quals els han sigut retornats al denunciant. 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.