Mor un motorista en xocar amb un camió formigonera en la N-225 a l’altura de la Vall d’Uixó

Accidente de moto

Imatge d’arxiu d’una moto accidentada que ha provocat la mort del conductor | València Diari

 

ACTUALITZAT 10/12/2019. Este dilluns, cap a les 12.00 hores del migdia, la Direcció General de Trànsit ha informat d’un accident greu produït en la carretera nacional N-225, a l’altura de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons les fonts oficials, el succés ha produït en el quilòmetre 11 i ha provocat retencions en els dos sentits entre la localitat i Castelló de la Plana, ja que s’ha circulat amb un carril només amb el trànsit alternat.

 

 

Tal com han informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, s’han mobilitzat efectius del Parc de la Plana Baixa per a poder actuar en un vehicle, que estava incendiat. A més, pareix ser que també han intervingut  en la zona personal de la Guàrdia Civil i del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana ha informat que l’accident s’ha produït entre un camió formigonera i una motocicleta, que han protagonitzat un xoc brutal que ha provocat que la moto haja acabat a trossos, escampada per la mitjana i l’asfalt de la via.

 

L’equip mèdic del SAMU ha fet maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al motorista, un home de 44 anys, però no hi ha hagut resposta. Finalment, ha mort com a conseqüència del fatal accident. Segons informacions posteriors, facilitades pels implicats en l’accident que s’han posat en contacte amb València Diari, pareix ser que el motorista anava en direcció contrària i ha xocat amb el camió mentres intentava esquivar-lo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.