12.6 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Mor un motorista en xocar amb un camió formigonera en la N-225 a l’altura de la Vall d’Uixó

Accidente de moto

Imatge d’arxiu d’una moto accidentada que ha provocat la mort del conductor | València Diari

 

ACTUALITZAT 10/12/2019. Este dilluns, cap a les 12.00 hores del migdia, la Direcció General de Trànsit ha informat d’un accident greu produït en la carretera nacional N-225, a l’altura de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons les fonts oficials, el succés ha produït en el quilòmetre 11 i ha provocat retencions en els dos sentits entre la localitat i Castelló de la Plana, ja que s’ha circulat amb un carril només amb el trànsit alternat.

 

 

Tal com han informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, s’han mobilitzat efectius del Parc de la Plana Baixa per a poder actuar en un vehicle, que estava incendiat. A més, pareix ser que també han intervingut  en la zona personal de la Guàrdia Civil i del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana ha informat que l’accident s’ha produït entre un camió formigonera i una motocicleta, que han protagonitzat un xoc brutal que ha provocat que la moto haja acabat a trossos, escampada per la mitjana i l’asfalt de la via.

 

L’equip mèdic del SAMU ha fet maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al motorista, un home de 44 anys, però no hi ha hagut resposta. Finalment, ha mort com a conseqüència del fatal accident. Segons informacions posteriors, facilitades pels implicats en l’accident que s’han posat en contacte amb València Diari, pareix ser que el motorista anava en direcció contrària i ha xocat amb el camió mentres intentava esquivar-lo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Grup Pikolinos tanca 2024-25 amb un 6,5% més de negoci i 155 milions de facturació

Grup Pikolinos tanca l'exercici 2024-25 amb un augment del 6,5% del volum de negoci. La marca Pikolinos supera els 140 milions i Martinelli aconseguix 11 milions, amb millora del resultat d'explotació.

El MuBAV abordarà en 2026 quatre exposicions: Rubens, Palomino, col·lecció contemporània i Magdalena

El Museu de Belles Arts de València prepara per a 2026 quatre mostres que recorren del Barroc al segle XX: Rubens, Palomino, col·lecció contemporània i María Magdalena.

El PP assegura que Feijóo col·laborarà amb la justícia després de ser citat per la jutgessa de la DANA

Ester Muñoz ha afirmat que Feijóo se sotmetrà al que determine la jutgessa que instruïx la causa de la DANA, inclosa el lliurament voluntari de crides i missatges.

Avís groc per pluges dimarts i dimecres en la Comunitat Valenciana: fins a 30 l/m² en una hora

Aemet establix per a dimarts i dimecres l'avís groc per pluges i tempestes en la Comunitat Valenciana, amb llindars de 30 l/m² en una hora i 80 en 12 h. La intensitat i la duració varien per zones i horaris.

L’enginyer de la presa de Buseo va avisar a les 20.41 del 29-O del possible desbordament

El responsable tècnic va alertar per correu a la CHJ i al director d'explotació del risc de desbordament eixa nit i després va telefonar al 112. En seu judicial ha detallat els obstacles d'accés, la caiguda del sensor i l'impacte riu avall.

Morant subratlla que el seu encàrrec és ser ministra de Ciència i anuncia 152 milions per a investigació biomèdica

Morant ha recalcat que la seua responsabilitat és seguir al capdavant de Ciència i ha evitat les travesses sobre el càrrec de portaveu. A més, el seu departament ha autoritzat 152 milions per a projectes biomèdics.

El PP assegura que Feijóo col·laborarà amb la justícia després de ser citat com a testimoni per la jutgessa de la DANA

El PP ha reiterat que Feijóo col·laborarà amb la justícia després de ser citat com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA. La jutgessa li ha demanat crides i missatges del 29 d'octubre de 2024.

Pérez Llorca destaca la recuperació total de la circulació entre l’Hospital La Vila i Benidorm

La circulació entre l'Hospital La Vila i Benidorm ha quedat plenament restablida després de duplicar i electrificar 6,23 km de la xarxa. La inversió, pròxima a 40 milions, ha reforçat capacitat, regularitat i accessibilitat.