Mor un motorista en xocar amb un camió formigonera en la N-225 a l’altura de la Vall d’Uixó

Accidente de moto

Imatge d’arxiu d’una moto accidentada que ha provocat la mort del conductor | València Diari

 

ACTUALITZAT 10/12/2019. Este dilluns, cap a les 12.00 hores del migdia, la Direcció General de Trànsit ha informat d’un accident greu produït en la carretera nacional N-225, a l’altura de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons les fonts oficials, el succés ha produït en el quilòmetre 11 i ha provocat retencions en els dos sentits entre la localitat i Castelló de la Plana, ja que s’ha circulat amb un carril només amb el trànsit alternat.

 

 

Tal com han informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, s’han mobilitzat efectius del Parc de la Plana Baixa per a poder actuar en un vehicle, que estava incendiat. A més, pareix ser que també han intervingut  en la zona personal de la Guàrdia Civil i del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana ha informat que l’accident s’ha produït entre un camió formigonera i una motocicleta, que han protagonitzat un xoc brutal que ha provocat que la moto haja acabat a trossos, escampada per la mitjana i l’asfalt de la via.

 

L’equip mèdic del SAMU ha fet maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al motorista, un home de 44 anys, però no hi ha hagut resposta. Finalment, ha mort com a conseqüència del fatal accident. Segons informacions posteriors, facilitades pels implicats en l’accident que s’han posat en contacte amb València Diari, pareix ser que el motorista anava en direcció contrària i ha xocat amb el camió mentres intentava esquivar-lo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Audiència ratifica la condició d’investigat de l’exregidor Jorge Bellver en el cas Azud

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València manté la situació d’investigat de l’exregidor del PP Jorge Bellver en el cas Azud, que analitza el presumpte pagament de comissions a càrrecs públics entre 1999 i 2013. El tribunal desestima el recurs d’apel·lació de la defensa i confirma les últimes resolucions del Jutjat d’Instrucció número 13 de València.

Jesús Lancis pren el relleu al Rectorat de la UJI després de formalitzar la transició amb Eva Alcón

Jesús Lancis ha assumit el Rectorat de la Universitat Jaume I després de formalitzar el traspàs institucional amb la rectora eixint, Eva Alcón, culminant així el procés obert amb les eleccions del 14 de maig i la publicació del seu nomenament en el DOGV.

Compromís demana en Les Corts reprovar Pérez Llorca i Ortí pel conflicte docent

Compromís ha registrat en Les Corts una proposta per a reprovar el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i la consellera d'Educació, Carmen Ortí, per la seua gestió de la vaga indefinida del professorat i per la seua manca de diàleg amb la comunitat educativa. La iniciativa reclama també la dimissió d'Ortí i que Pérez Llorca convoque eleccions.

Baldoví anirà a l’acte de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua proposta de confluència

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, confirma que assistirà el 19 de juny a València a l’acte conjunt de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua visió sobre possibles confluències electorals.

El Villarreal estrena una primera equipació groga amb més presència del blau

El Villarreal ha presentat la nova primera equipació per a la pròxima temporada, que manté el groc habitual però incorpora més detalls en blau i un nou disseny inspirat en el moviment de l’aigua.

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.

A la presó un jove per robar i amenaçar comerciants a Torrevieja a canvi de diners

Un jove de 21 anys ha sigut enviat a la presó provisional acusat de diversos robatoris amb violència i d’extorsionar comerciants de Torrevieja i voltants, exigint-los diners a canvi d’oferta de seguretat en els seus locals.

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.