Mor un motorista en xocar amb un camió formigonera en la N-225 a l’altura de la Vall d’Uixó

Accidente de moto

Imatge d’arxiu d’una moto accidentada que ha provocat la mort del conductor | València Diari

 

ACTUALITZAT 10/12/2019. Este dilluns, cap a les 12.00 hores del migdia, la Direcció General de Trànsit ha informat d’un accident greu produït en la carretera nacional N-225, a l’altura de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons les fonts oficials, el succés ha produït en el quilòmetre 11 i ha provocat retencions en els dos sentits entre la localitat i Castelló de la Plana, ja que s’ha circulat amb un carril només amb el trànsit alternat.

 

 

Tal com han informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, s’han mobilitzat efectius del Parc de la Plana Baixa per a poder actuar en un vehicle, que estava incendiat. A més, pareix ser que també han intervingut  en la zona personal de la Guàrdia Civil i del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana ha informat que l’accident s’ha produït entre un camió formigonera i una motocicleta, que han protagonitzat un xoc brutal que ha provocat que la moto haja acabat a trossos, escampada per la mitjana i l’asfalt de la via.

 

L’equip mèdic del SAMU ha fet maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al motorista, un home de 44 anys, però no hi ha hagut resposta. Finalment, ha mort com a conseqüència del fatal accident. Segons informacions posteriors, facilitades pels implicats en l’accident que s’han posat en contacte amb València Diari, pareix ser que el motorista anava en direcció contrària i ha xocat amb el camió mentres intentava esquivar-lo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.