Mor un motorista en xocar amb un camió formigonera en la N-225 a l’altura de la Vall d’Uixó

Accidente de moto

Imatge d’arxiu d’una moto accidentada que ha provocat la mort del conductor | València Diari

 

ACTUALITZAT 10/12/2019. Este dilluns, cap a les 12.00 hores del migdia, la Direcció General de Trànsit ha informat d’un accident greu produït en la carretera nacional N-225, a l’altura de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons les fonts oficials, el succés ha produït en el quilòmetre 11 i ha provocat retencions en els dos sentits entre la localitat i Castelló de la Plana, ja que s’ha circulat amb un carril només amb el trànsit alternat.

 

 

Tal com han informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, s’han mobilitzat efectius del Parc de la Plana Baixa per a poder actuar en un vehicle, que estava incendiat. A més, pareix ser que també han intervingut  en la zona personal de la Guàrdia Civil i del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana ha informat que l’accident s’ha produït entre un camió formigonera i una motocicleta, que han protagonitzat un xoc brutal que ha provocat que la moto haja acabat a trossos, escampada per la mitjana i l’asfalt de la via.

 

L’equip mèdic del SAMU ha fet maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al motorista, un home de 44 anys, però no hi ha hagut resposta. Finalment, ha mort com a conseqüència del fatal accident. Segons informacions posteriors, facilitades pels implicats en l’accident que s’han posat en contacte amb València Diari, pareix ser que el motorista anava en direcció contrària i ha xocat amb el camió mentres intentava esquivar-lo.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.