13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Mor un motorista en xocar amb un camió formigonera en la N-225 a l’altura de la Vall d’Uixó

Accidente de moto

Imatge d’arxiu d’una moto accidentada que ha provocat la mort del conductor | València Diari

 

ACTUALITZAT 10/12/2019. Este dilluns, cap a les 12.00 hores del migdia, la Direcció General de Trànsit ha informat d’un accident greu produït en la carretera nacional N-225, a l’altura de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons les fonts oficials, el succés ha produït en el quilòmetre 11 i ha provocat retencions en els dos sentits entre la localitat i Castelló de la Plana, ja que s’ha circulat amb un carril només amb el trànsit alternat.

 

 

Tal com han informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, s’han mobilitzat efectius del Parc de la Plana Baixa per a poder actuar en un vehicle, que estava incendiat. A més, pareix ser que també han intervingut  en la zona personal de la Guàrdia Civil i del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana ha informat que l’accident s’ha produït entre un camió formigonera i una motocicleta, que han protagonitzat un xoc brutal que ha provocat que la moto haja acabat a trossos, escampada per la mitjana i l’asfalt de la via.

 

L’equip mèdic del SAMU ha fet maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al motorista, un home de 44 anys, però no hi ha hagut resposta. Finalment, ha mort com a conseqüència del fatal accident. Segons informacions posteriors, facilitades pels implicats en l’accident que s’han posat en contacte amb València Diari, pareix ser que el motorista anava en direcció contrària i ha xocat amb el camió mentres intentava esquivar-lo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.