Tira en terra a una dona mentres passejava i li furta el bolso en Torrevieja

Imatge d’arxiu d’un bolso | Guillem RS

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home de 36 anys i d’origen senegalés per ser el presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació a una dona de 43 anys que estava passejant.

 

El lladre li hauria robat el bolso a la víctima, que estava caminant cap a les 07.30 hores en una zona pròxima al passeig marítim. Segons la descripció aportada, es tracta d’un home bastant corpulent, que havia assaltat a la víctima per l’esquena i que, després d’agarrar-la pels braços, la va tirar en terra fins que va conseguir furtar-li el bolso que portava.

 

Immediatament, els guàrdies civils es van traslladar a la zona a on van passar els fets. Després de diferents batudes pels voltants, els agents van trobar a un home, que coincidia plenament amb la descripció aportada. Per això, el van detindre i el van registrar.

 

Va ser en la butxaca dels seus pantalons a on van localitzar un telèfon mòbil de les mateixes característiques que el que li havien robat a la dona, la documentació i 230 euros en efectiu. Tots estos objectes personals van ser finalment retornats a la propietària. En un dels carrers pròxims es va trobar, a demés, el bolso de la dona que, segons pareix, s’havia desfet d’ell després de quedar-se amb els objectes de valor.

 

Amb tots estos indicis, la Guàrdia Civil el va detindre com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L’home ja ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 de Torrevieja, qui ha decretat el seu ingrés en presó provisional, a l’espera del juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Awa Fam deixa el València Basket al juny rumb a la nova lliga privada Project B

Awa Fam abandona el València Basket al final de la temporada després d'executar-se la seua clàusula de rescissió per a incorporar-se a Project B, la nova lliga privada que tindrà una seu en el Roig Arena.

Diangana es lesiona amb el Congo i apunta a baixa davant el Raig

Grady Diangana torna lesionat de la concentració amb el Congo i quasi segur es perdrà el partit de l'Elx enfront del Rayo Vallecano, pendent encara del comunicat mèdic definitiu.

Les Corts reclamen prorrogar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030

El ple de Les Corts Valencianes aprova, amb el suport de PP i Vox, instar el Govern a ampliar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030 i tomba totes les iniciatives de l'oposició.

L’oposició acusa a Pérez Llorca d’endollar a la seua parella i el PSPV exigix la seua dimissió

PSPV i Compromís acusen a Juanfran Pérez Llorca d'afavorir a la seua parella en la Diputació de València i els socialistes li reclamen que dimitisca i convoque eleccions, mentres el president defén la legalitat de la seua trajectòria funcionarial.

El PPCV denuncia un nou atac amb pintades a la seua seu regional a València

El PPCV denuncia un nou atac vandàlic amb pintades en la seua seu regional de València i l'atribuïx a sectors de l'independentisme català, al qual acusa de fomentar la confrontació.

Les reserves d’última hora disparen l’ocupació hotelera al 82% en la Setmana Santa valenciana

Les reserves d'última hora impulsen l'ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins al 82,4% en els dies centrals de Setmana Santa, amb Benidorm, València i Peníscola al capdavant.

La CHJ encara la recta final de la reconstrucció del barranc de Poio després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer ultima la reconstrucció del barranc de Poio, danyat per la dana d'octubre de 2024, amb una inversió de 20 milions i noves defenses enfront d'inundacions.

Les Corts avalen el canvi legal que aplana l’arribada de quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes han validat el decret llei que modifica la llei de Patrimoni cultural per a facilitar la seu a València de la Hispanic Society i l'arribada de 220 obres de Sorolla, en una votació dividida per blocs.