Tira en terra a una dona mentres passejava i li furta el bolso en Torrevieja

Imatge d’arxiu d’un bolso | Guillem RS

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home de 36 anys i d’origen senegalés per ser el presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació a una dona de 43 anys que estava passejant.

 

El lladre li hauria robat el bolso a la víctima, que estava caminant cap a les 07.30 hores en una zona pròxima al passeig marítim. Segons la descripció aportada, es tracta d’un home bastant corpulent, que havia assaltat a la víctima per l’esquena i que, després d’agarrar-la pels braços, la va tirar en terra fins que va conseguir furtar-li el bolso que portava.

 

Immediatament, els guàrdies civils es van traslladar a la zona a on van passar els fets. Després de diferents batudes pels voltants, els agents van trobar a un home, que coincidia plenament amb la descripció aportada. Per això, el van detindre i el van registrar.

 

Va ser en la butxaca dels seus pantalons a on van localitzar un telèfon mòbil de les mateixes característiques que el que li havien robat a la dona, la documentació i 230 euros en efectiu. Tots estos objectes personals van ser finalment retornats a la propietària. En un dels carrers pròxims es va trobar, a demés, el bolso de la dona que, segons pareix, s’havia desfet d’ell després de quedar-se amb els objectes de valor.

 

Amb tots estos indicis, la Guàrdia Civil el va detindre com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L’home ja ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 de Torrevieja, qui ha decretat el seu ingrés en presó provisional, a l’espera del juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.