Tira en terra a una dona mentres passejava i li furta el bolso en Torrevieja

Imatge d’arxiu d’un bolso | Guillem RS

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home de 36 anys i d’origen senegalés per ser el presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació a una dona de 43 anys que estava passejant.

 

El lladre li hauria robat el bolso a la víctima, que estava caminant cap a les 07.30 hores en una zona pròxima al passeig marítim. Segons la descripció aportada, es tracta d’un home bastant corpulent, que havia assaltat a la víctima per l’esquena i que, després d’agarrar-la pels braços, la va tirar en terra fins que va conseguir furtar-li el bolso que portava.

 

Immediatament, els guàrdies civils es van traslladar a la zona a on van passar els fets. Després de diferents batudes pels voltants, els agents van trobar a un home, que coincidia plenament amb la descripció aportada. Per això, el van detindre i el van registrar.

 

Va ser en la butxaca dels seus pantalons a on van localitzar un telèfon mòbil de les mateixes característiques que el que li havien robat a la dona, la documentació i 230 euros en efectiu. Tots estos objectes personals van ser finalment retornats a la propietària. En un dels carrers pròxims es va trobar, a demés, el bolso de la dona que, segons pareix, s’havia desfet d’ell després de quedar-se amb els objectes de valor.

 

Amb tots estos indicis, la Guàrdia Civil el va detindre com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L’home ja ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 de Torrevieja, qui ha decretat el seu ingrés en presó provisional, a l’espera del juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.