Tira en terra a una dona mentres passejava i li furta el bolso en Torrevieja

Imatge d’arxiu d’un bolso | Guillem RS

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home de 36 anys i d’origen senegalés per ser el presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació a una dona de 43 anys que estava passejant.

 

El lladre li hauria robat el bolso a la víctima, que estava caminant cap a les 07.30 hores en una zona pròxima al passeig marítim. Segons la descripció aportada, es tracta d’un home bastant corpulent, que havia assaltat a la víctima per l’esquena i que, després d’agarrar-la pels braços, la va tirar en terra fins que va conseguir furtar-li el bolso que portava.

 

Immediatament, els guàrdies civils es van traslladar a la zona a on van passar els fets. Després de diferents batudes pels voltants, els agents van trobar a un home, que coincidia plenament amb la descripció aportada. Per això, el van detindre i el van registrar.

 

Va ser en la butxaca dels seus pantalons a on van localitzar un telèfon mòbil de les mateixes característiques que el que li havien robat a la dona, la documentació i 230 euros en efectiu. Tots estos objectes personals van ser finalment retornats a la propietària. En un dels carrers pròxims es va trobar, a demés, el bolso de la dona que, segons pareix, s’havia desfet d’ell després de quedar-se amb els objectes de valor.

 

Amb tots estos indicis, la Guàrdia Civil el va detindre com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L’home ja ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 de Torrevieja, qui ha decretat el seu ingrés en presó provisional, a l’espera del juí.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.