Tira en terra a una dona mentres passejava i li furta el bolso en Torrevieja

Imatge d’arxiu d’un bolso | Guillem RS

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home de 36 anys i d’origen senegalés per ser el presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació a una dona de 43 anys que estava passejant.

 

El lladre li hauria robat el bolso a la víctima, que estava caminant cap a les 07.30 hores en una zona pròxima al passeig marítim. Segons la descripció aportada, es tracta d’un home bastant corpulent, que havia assaltat a la víctima per l’esquena i que, després d’agarrar-la pels braços, la va tirar en terra fins que va conseguir furtar-li el bolso que portava.

 

Immediatament, els guàrdies civils es van traslladar a la zona a on van passar els fets. Després de diferents batudes pels voltants, els agents van trobar a un home, que coincidia plenament amb la descripció aportada. Per això, el van detindre i el van registrar.

 

Va ser en la butxaca dels seus pantalons a on van localitzar un telèfon mòbil de les mateixes característiques que el que li havien robat a la dona, la documentació i 230 euros en efectiu. Tots estos objectes personals van ser finalment retornats a la propietària. En un dels carrers pròxims es va trobar, a demés, el bolso de la dona que, segons pareix, s’havia desfet d’ell després de quedar-se amb els objectes de valor.

 

Amb tots estos indicis, la Guàrdia Civil el va detindre com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L’home ja ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 de Torrevieja, qui ha decretat el seu ingrés en presó provisional, a l’espera del juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.