8.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Furten 2.000€ per a excursions d’una escola de Requena

Col·legi de la pedania de San Antonio (Requena)

El col·legi de la pedania de San Antonio de Requena | Maps

 

La Guàrdia Civil ha frustrat el robatori de 2.000 euros destinats a excursions escolars en un col·legi de la pedania requenenca de San Antonio (València), amb la detenció de dos dels tres presumptes autors en els voltants del centre escolar i del tercer, mentres estava amagat.

 

Sobre les 17 hores del dissabte passat, diverses patrulles de Requena (la Plana d’Utiel) van rebre l’avís que tres persones havien accedit al col·legi i no eixien de l’interior.

 

Per a interceptar-los, una patrulla va avançar des d’un extrem del centre i una altra va esperar amagada en l’única via d’escapada. Els agents van vore eixir de l’interior als sospitosos amb bosses de fem que devien tindre una gran quantitat d’objectes.

 

Els tres van intentar fugir quan els van ordenar que pararen i es van dirigir –sense saber-ho– a on estava l’altra patrulla. Dos van ser arrestats en aquell moment, mentres que el tercer va conseguir anar-se’n a la carrera per les teulades de les cases pròximes fins que els agents el van perdre de vista.

 

Quinze minuts després, amb la població ja alertada, dos veïns van trobar al sospitós en l’interior de sa casa, tancat en el bany. Va ser arrestat amb la col·laboració de la Policia Local.

 

Els tres hòmens –de 20 a 30 anys i d’origen espanyol i marroquí– van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força, desobediència i resistència als agents de l’autoritat, així com violació de domicili a tercers.

 

Una volta arrestats, la Guàrdia Civil va recuperar més de 2.000 euros en metàl·lic que estaven guardats en el col·legi per a excursions escolars, al costat de tres càmeres de fotos i dos ordinadors portàtils. Les diligències han passat a la disposició dels Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 2 de Requena.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.