Furten 2.000€ per a excursions d’una escola de Requena

Col·legi de la pedania de San Antonio (Requena)

El col·legi de la pedania de San Antonio de Requena | Maps

 

La Guàrdia Civil ha frustrat el robatori de 2.000 euros destinats a excursions escolars en un col·legi de la pedania requenenca de San Antonio (València), amb la detenció de dos dels tres presumptes autors en els voltants del centre escolar i del tercer, mentres estava amagat.

 

Sobre les 17 hores del dissabte passat, diverses patrulles de Requena (la Plana d’Utiel) van rebre l’avís que tres persones havien accedit al col·legi i no eixien de l’interior.

 

Per a interceptar-los, una patrulla va avançar des d’un extrem del centre i una altra va esperar amagada en l’única via d’escapada. Els agents van vore eixir de l’interior als sospitosos amb bosses de fem que devien tindre una gran quantitat d’objectes.

 

Els tres van intentar fugir quan els van ordenar que pararen i es van dirigir –sense saber-ho– a on estava l’altra patrulla. Dos van ser arrestats en aquell moment, mentres que el tercer va conseguir anar-se’n a la carrera per les teulades de les cases pròximes fins que els agents el van perdre de vista.

 

Quinze minuts després, amb la població ja alertada, dos veïns van trobar al sospitós en l’interior de sa casa, tancat en el bany. Va ser arrestat amb la col·laboració de la Policia Local.

 

Els tres hòmens –de 20 a 30 anys i d’origen espanyol i marroquí– van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força, desobediència i resistència als agents de l’autoritat, així com violació de domicili a tercers.

 

Una volta arrestats, la Guàrdia Civil va recuperar més de 2.000 euros en metàl·lic que estaven guardats en el col·legi per a excursions escolars, al costat de tres càmeres de fotos i dos ordinadors portàtils. Les diligències han passat a la disposició dels Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 2 de Requena.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.