7.7 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Furten 2.000€ per a excursions d’una escola de Requena

Col·legi de la pedania de San Antonio (Requena)

El col·legi de la pedania de San Antonio de Requena | Maps

 

La Guàrdia Civil ha frustrat el robatori de 2.000 euros destinats a excursions escolars en un col·legi de la pedania requenenca de San Antonio (València), amb la detenció de dos dels tres presumptes autors en els voltants del centre escolar i del tercer, mentres estava amagat.

 

Sobre les 17 hores del dissabte passat, diverses patrulles de Requena (la Plana d’Utiel) van rebre l’avís que tres persones havien accedit al col·legi i no eixien de l’interior.

 

Per a interceptar-los, una patrulla va avançar des d’un extrem del centre i una altra va esperar amagada en l’única via d’escapada. Els agents van vore eixir de l’interior als sospitosos amb bosses de fem que devien tindre una gran quantitat d’objectes.

 

Els tres van intentar fugir quan els van ordenar que pararen i es van dirigir –sense saber-ho– a on estava l’altra patrulla. Dos van ser arrestats en aquell moment, mentres que el tercer va conseguir anar-se’n a la carrera per les teulades de les cases pròximes fins que els agents el van perdre de vista.

 

Quinze minuts després, amb la població ja alertada, dos veïns van trobar al sospitós en l’interior de sa casa, tancat en el bany. Va ser arrestat amb la col·laboració de la Policia Local.

 

Els tres hòmens –de 20 a 30 anys i d’origen espanyol i marroquí– van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força, desobediència i resistència als agents de l’autoritat, així com violació de domicili a tercers.

 

Una volta arrestats, la Guàrdia Civil va recuperar més de 2.000 euros en metàl·lic que estaven guardats en el col·legi per a excursions escolars, al costat de tres càmeres de fotos i dos ordinadors portàtils. Les diligències han passat a la disposició dels Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 2 de Requena.

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.