Furten 2.000€ per a excursions d’una escola de Requena

Col·legi de la pedania de San Antonio (Requena)

El col·legi de la pedania de San Antonio de Requena | Maps

 

La Guàrdia Civil ha frustrat el robatori de 2.000 euros destinats a excursions escolars en un col·legi de la pedania requenenca de San Antonio (València), amb la detenció de dos dels tres presumptes autors en els voltants del centre escolar i del tercer, mentres estava amagat.

 

Sobre les 17 hores del dissabte passat, diverses patrulles de Requena (la Plana d’Utiel) van rebre l’avís que tres persones havien accedit al col·legi i no eixien de l’interior.

 

Per a interceptar-los, una patrulla va avançar des d’un extrem del centre i una altra va esperar amagada en l’única via d’escapada. Els agents van vore eixir de l’interior als sospitosos amb bosses de fem que devien tindre una gran quantitat d’objectes.

 

Els tres van intentar fugir quan els van ordenar que pararen i es van dirigir –sense saber-ho– a on estava l’altra patrulla. Dos van ser arrestats en aquell moment, mentres que el tercer va conseguir anar-se’n a la carrera per les teulades de les cases pròximes fins que els agents el van perdre de vista.

 

Quinze minuts després, amb la població ja alertada, dos veïns van trobar al sospitós en l’interior de sa casa, tancat en el bany. Va ser arrestat amb la col·laboració de la Policia Local.

 

Els tres hòmens –de 20 a 30 anys i d’origen espanyol i marroquí– van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força, desobediència i resistència als agents de l’autoritat, així com violació de domicili a tercers.

 

Una volta arrestats, la Guàrdia Civil va recuperar més de 2.000 euros en metàl·lic que estaven guardats en el col·legi per a excursions escolars, al costat de tres càmeres de fotos i dos ordinadors portàtils. Les diligències han passat a la disposició dels Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 2 de Requena.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.