Furten 2.000€ per a excursions d’una escola de Requena

Col·legi de la pedania de San Antonio (Requena)

El col·legi de la pedania de San Antonio de Requena | Maps

 

La Guàrdia Civil ha frustrat el robatori de 2.000 euros destinats a excursions escolars en un col·legi de la pedania requenenca de San Antonio (València), amb la detenció de dos dels tres presumptes autors en els voltants del centre escolar i del tercer, mentres estava amagat.

 

Sobre les 17 hores del dissabte passat, diverses patrulles de Requena (la Plana d’Utiel) van rebre l’avís que tres persones havien accedit al col·legi i no eixien de l’interior.

 

Per a interceptar-los, una patrulla va avançar des d’un extrem del centre i una altra va esperar amagada en l’única via d’escapada. Els agents van vore eixir de l’interior als sospitosos amb bosses de fem que devien tindre una gran quantitat d’objectes.

 

Els tres van intentar fugir quan els van ordenar que pararen i es van dirigir –sense saber-ho– a on estava l’altra patrulla. Dos van ser arrestats en aquell moment, mentres que el tercer va conseguir anar-se’n a la carrera per les teulades de les cases pròximes fins que els agents el van perdre de vista.

 

Quinze minuts després, amb la població ja alertada, dos veïns van trobar al sospitós en l’interior de sa casa, tancat en el bany. Va ser arrestat amb la col·laboració de la Policia Local.

 

Els tres hòmens –de 20 a 30 anys i d’origen espanyol i marroquí– van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força, desobediència i resistència als agents de l’autoritat, així com violació de domicili a tercers.

 

Una volta arrestats, la Guàrdia Civil va recuperar més de 2.000 euros en metàl·lic que estaven guardats en el col·legi per a excursions escolars, al costat de tres càmeres de fotos i dos ordinadors portàtils. Les diligències han passat a la disposició dels Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 2 de Requena.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.