Mor un veí de Gandia després de clavar-se-li els vidres d’una finestra trencada

Francesc de Borja

Hospital Francesc de Borja en Gandia | Generalitat Valenciana

 

Este diumenge, cap a les 02.00 de la matinada, s’ha produït un accident en Gandia, en la comarca de la Safor (València), quan un home ha entropessat amb una finestra i, en trencar-se, li han caigut els vidres damunt i se’ls ha clavat.

 

En un primer moment, havia arribat la informació que les ferides de l’home podrien haver sigut produïdes per un ganivet que ell mateix s’hauria clavat. Però més tard, s’ha sabut que la mort havia sigut accidental. El difunt, un home de 45 anys, va ser atés per la policia i efectius sanitaris del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) en sa casa, lloc de l’accident.

 

Posteriorment, va ser traslladat per l’ambulància del SAMU a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia, a on va acabar morint a causa d’una parada cardiorespiratòria, tal com han informat fonts molt pròximes a este trist incident ocorregut en la capital de la Safor.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una avaria en l’avió retrasa el retorn de Pérez Llorca des de Brussel·les a València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, retrasa el seu retorn des de Brussel·les a València per una avaria en el vol de tornada i es preveu que arribe al llarg del divendres. La vicepresidenta primera, Susana Camarero, l’ix al pas i presidirà el ple del Consell i un acte sobre L’Albufera i El Saler.

Canvi radical d’oratge al primer cap de setmana de juny: desplom tèrmic, vent i pluges

La Comunitat Valenciana viurà el primer cap de setmana de juny amb una brusca baixada de les temperatures, intervals de vent fort i ruixats sobretot este divendres a València i Alacant, segons Aemet.

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.