10.7 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Gonzalo Buján, assassinat durant el Carnaval d’Herencia, va morir per un colp al cap

Gonzalo, en una fotografía durante el Carnaval

Gonzalo, en una fotografia durant el Carnaval | Facebook
 

L’autòpsia realitzada a Gonzalo Buján, el jove de 28 anys mort el passat dissabte, 10 de febrer, a les festes de Carnaval d’Herencia, a Ciudad Real, ha determinat que la víctima va morir per un cop al cap. Els resultats han estat oferits de forma preliminar, motiu pel qual encara no són concloents ni definitius.

 

No obstant això, es confirma la primera hipòtesi dels fets, que considerava que Gonzalo havia estat assassinat després de rebre una pallissa per part de tres firaires. En esta línia, sembla probable la versió que el jove acompanyava a una amiga a orinar entre dos camions, moment en què els propietaris dels mateixos els van apallissar, posant fi a la vida del jove.

 

L’informe forense encara no és definitiu, ja que s’han pres diverses proves d’ADN de les quals encara no es coneix el resultat. A més, si la jutgessa ho considera pertinent, es continuaran oferint testimonis i diligències probatòries, amb la finalitat de determinar el motiu de l’incident.

Continuen les investigacions

Gonzalo, el amante de Carnaval al que mataron por defender a una amiga

Gonzalo, a qui van matar per defensar a una amiga | Facebook
 

Óscar Rivas, advocat d’un dels firaires de nacionalitat romanesa que va ser posat en llibertat condicional, ha informat aquests resultats preliminars després de la conclusió oral que es va fer el passat dimarts a la Junta d’Instrucció número 1 d’Alcázar de San Juan. A més, va detallar les primeres conclusions que es van extraure de la investigació.

 

En este sentit, va afirmar que els forenses han determinat que la causa de la mort va ser conseqüència d’una hemorràgia cerebral, que sostenen que va ser el resultat d’un cop al cap. A més, l’advocat va afirmar que la seva orientació va ser determinant perquè el colp va ser provocat per «un objecte contundent», tot i assegurar que encara «no saben quin».

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.