Gonzalo Buján, assassinat durant el Carnaval d’Herencia, va morir per un colp al cap

Gonzalo, en una fotografía durante el Carnaval

Gonzalo, en una fotografia durant el Carnaval | Facebook
 

L’autòpsia realitzada a Gonzalo Buján, el jove de 28 anys mort el passat dissabte, 10 de febrer, a les festes de Carnaval d’Herencia, a Ciudad Real, ha determinat que la víctima va morir per un cop al cap. Els resultats han estat oferits de forma preliminar, motiu pel qual encara no són concloents ni definitius.

 

No obstant això, es confirma la primera hipòtesi dels fets, que considerava que Gonzalo havia estat assassinat després de rebre una pallissa per part de tres firaires. En esta línia, sembla probable la versió que el jove acompanyava a una amiga a orinar entre dos camions, moment en què els propietaris dels mateixos els van apallissar, posant fi a la vida del jove.

 

L’informe forense encara no és definitiu, ja que s’han pres diverses proves d’ADN de les quals encara no es coneix el resultat. A més, si la jutgessa ho considera pertinent, es continuaran oferint testimonis i diligències probatòries, amb la finalitat de determinar el motiu de l’incident.

Continuen les investigacions

Gonzalo, el amante de Carnaval al que mataron por defender a una amiga

Gonzalo, a qui van matar per defensar a una amiga | Facebook
 

Óscar Rivas, advocat d’un dels firaires de nacionalitat romanesa que va ser posat en llibertat condicional, ha informat aquests resultats preliminars després de la conclusió oral que es va fer el passat dimarts a la Junta d’Instrucció número 1 d’Alcázar de San Juan. A més, va detallar les primeres conclusions que es van extraure de la investigació.

 

En este sentit, va afirmar que els forenses han determinat que la causa de la mort va ser conseqüència d’una hemorràgia cerebral, que sostenen que va ser el resultat d’un cop al cap. A més, l’advocat va afirmar que la seva orientació va ser determinant perquè el colp va ser provocat per «un objecte contundent», tot i assegurar que encara «no saben quin».

Últimes notícies

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.