Un home amenaça a un altre amb un ganivet en mà en ple carrer de València

Imatge d’arxiu d’un ganivet | cedida

 

Este divendres, sobre les 17.00 hores de la vesprada, en un carrer del Districte Martítim de València, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 34 anys, d’origen espanyol, després d’amenaçar a un altre conductor amb una arma blanca.

 

Els agents van ser avisats per la sala del 091 per a dirigir-se fins a eixe punt, a on pel que pareix, l’home hauria amenaçat a un altre a causa d’una forta discussió de trànsit. El detingut li hauria tret un ganivet de 33 centímetres de longitud.

 

Segonts fonts policials, la víctima estava circulant amb el seu vehicle i, en un moment donat, va tindre una discussió amb el detingut. El conductor de l’altre turisme va baixar del mateix i es va dirigir a la finestreta del seu cotxe, presumptament, amb un ganivet en la mà. El detingut va afirmar, suposadament, que, si no se n’anava d’allí, l’agrediria. L’acompanyant de l’agressor, pel que es relata, també va baixar del vehicle i va començar a colpejar el turisme de la víctima.

 

Els agents, una vegada conegudes les característiques del cotxe, van fer diferents batudes per la zona per tal de localitzar-lo i detindre’l. En el registre del cotxe, van trobar en el maleter, amagat entre la roba, el ganivet, que va ser intervingut. Per tots estos fets, els policies van detindre al sospitós per un presumpte delicte d’amenaces. A més, l’home, que ha passat a disposició judicial, ja comptava amb antecedents policials.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.