16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Un home amenaça a un altre amb un ganivet en mà en ple carrer de València

Imatge d’arxiu d’un ganivet | cedida

 

Este divendres, sobre les 17.00 hores de la vesprada, en un carrer del Districte Martítim de València, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 34 anys, d’origen espanyol, després d’amenaçar a un altre conductor amb una arma blanca.

 

Els agents van ser avisats per la sala del 091 per a dirigir-se fins a eixe punt, a on pel que pareix, l’home hauria amenaçat a un altre a causa d’una forta discussió de trànsit. El detingut li hauria tret un ganivet de 33 centímetres de longitud.

 

Segonts fonts policials, la víctima estava circulant amb el seu vehicle i, en un moment donat, va tindre una discussió amb el detingut. El conductor de l’altre turisme va baixar del mateix i es va dirigir a la finestreta del seu cotxe, presumptament, amb un ganivet en la mà. El detingut va afirmar, suposadament, que, si no se n’anava d’allí, l’agrediria. L’acompanyant de l’agressor, pel que es relata, també va baixar del vehicle i va començar a colpejar el turisme de la víctima.

 

Els agents, una vegada conegudes les característiques del cotxe, van fer diferents batudes per la zona per tal de localitzar-lo i detindre’l. En el registre del cotxe, van trobar en el maleter, amagat entre la roba, el ganivet, que va ser intervingut. Per tots estos fets, els policies van detindre al sospitós per un presumpte delicte d’amenaces. A més, l’home, que ha passat a disposició judicial, ja comptava amb antecedents policials.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Cap de setmana amb pluges febles, cota de neu a 500-700 m i vent fort a l’interior

La Comunitat Valenciana afronta un cap de setmana nuvolós amb pluges febles, notable descens de la cota de neu el dissabte i ponent intens el diumenge a l'interior.

La jutgessa de la dana cita al cap dels escortes de Mazón el 20 de febrer

La magistrada que investiga la gestió de la dana de 2024 ha fixat noves testificals, entre elles la del cap dels escortes de Carlos Mazón. També ha requerit a Emergències que detall quins municipis van rebre el segon És-Alert del 29 d'octubre.

El Govern valencià elimina el topall de 72 assessors i recupera el límit de 116

El Consell ha eliminat l'autolimitació de 72 assessors i ha tornat al sostre de 116 places de personal eventual, al·legant noves necessitats i la gestió de la dana.

L’Audiència de València ha absolt a 14 acusats per la partida de 1.650 quilos de cocaïna per falta de garanties

La Secció Tercera ha absolt a 14 acusats en descartar com a prova principal els missatges de Sky ECC per falta d'autenticitat i integritat. La confiscació de 2020 no es va vincular als processaments.

València, urgit arrere, busca impulse davant un Espanyol que vol frenar la seua caiguda

El València arriba amb la defensa en quadre i l'obligació de sumar per a allunyar-se del descens. L'Espanyol pretén tallar la seua mala ratxa i sostindre la seua baralla europea.

Simulacre d’incendi en la Llotja de València: rescats en altura i 135 evacuats

Bombers de València ha assajat un incendi en la Llotja amb rescat en altura i 135 evacuats en tres minuts. L'exercici ha provat protocols, coordinació i temps de resposta en una zona d'alt risc per la seua estructura de fusta.

El vicepresident de la comissió de la DANA ha anticipat un interrogatori molt dur a Feijóo

El vicepresident de la comissió de la DANA ha avançat un interrogatori molt dur a Alberto Núñez Feijóo el 2 de febrer. Se li demanarà que aclarisca el seu paper durant l'emergència i el presumpte encobriment a Carlos Mazón.

El Consell ha demanat declarar zona catastròfica en els municipis danyats per les pluges de desembre

El Consell ha sol·licitat al Govern declarar zona catastròfica per a tots els municipis de València i 30 d'Alacant després de les pluges del 28 i 29 de desembre de 2025. La mesura busca activar ajudes i agilitzar reparacions.