Un home amenaça a un altre amb un ganivet en mà en ple carrer de València

Imatge d’arxiu d’un ganivet | cedida

 

Este divendres, sobre les 17.00 hores de la vesprada, en un carrer del Districte Martítim de València, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 34 anys, d’origen espanyol, després d’amenaçar a un altre conductor amb una arma blanca.

 

Els agents van ser avisats per la sala del 091 per a dirigir-se fins a eixe punt, a on pel que pareix, l’home hauria amenaçat a un altre a causa d’una forta discussió de trànsit. El detingut li hauria tret un ganivet de 33 centímetres de longitud.

 

Segonts fonts policials, la víctima estava circulant amb el seu vehicle i, en un moment donat, va tindre una discussió amb el detingut. El conductor de l’altre turisme va baixar del mateix i es va dirigir a la finestreta del seu cotxe, presumptament, amb un ganivet en la mà. El detingut va afirmar, suposadament, que, si no se n’anava d’allí, l’agrediria. L’acompanyant de l’agressor, pel que es relata, també va baixar del vehicle i va començar a colpejar el turisme de la víctima.

 

Els agents, una vegada conegudes les característiques del cotxe, van fer diferents batudes per la zona per tal de localitzar-lo i detindre’l. En el registre del cotxe, van trobar en el maleter, amagat entre la roba, el ganivet, que va ser intervingut. Per tots estos fets, els policies van detindre al sospitós per un presumpte delicte d’amenaces. A més, l’home, que ha passat a disposició judicial, ja comptava amb antecedents policials.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.