11.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Un home amenaça a un altre amb un ganivet en mà en ple carrer de València

Imatge d’arxiu d’un ganivet | cedida

 

Este divendres, sobre les 17.00 hores de la vesprada, en un carrer del Districte Martítim de València, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 34 anys, d’origen espanyol, després d’amenaçar a un altre conductor amb una arma blanca.

 

Els agents van ser avisats per la sala del 091 per a dirigir-se fins a eixe punt, a on pel que pareix, l’home hauria amenaçat a un altre a causa d’una forta discussió de trànsit. El detingut li hauria tret un ganivet de 33 centímetres de longitud.

 

Segonts fonts policials, la víctima estava circulant amb el seu vehicle i, en un moment donat, va tindre una discussió amb el detingut. El conductor de l’altre turisme va baixar del mateix i es va dirigir a la finestreta del seu cotxe, presumptament, amb un ganivet en la mà. El detingut va afirmar, suposadament, que, si no se n’anava d’allí, l’agrediria. L’acompanyant de l’agressor, pel que es relata, també va baixar del vehicle i va començar a colpejar el turisme de la víctima.

 

Els agents, una vegada conegudes les característiques del cotxe, van fer diferents batudes per la zona per tal de localitzar-lo i detindre’l. En el registre del cotxe, van trobar en el maleter, amagat entre la roba, el ganivet, que va ser intervingut. Per tots estos fets, els policies van detindre al sospitós per un presumpte delicte d’amenaces. A més, l’home, que ha passat a disposició judicial, ja comptava amb antecedents policials.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’encobrir un any de negligència del Consell en la DANA

Pilar Bernabé ha acusat a Juanfran Pérez Llorca d'encobrir durant un any una actuació negligent del Consell en la DANA del 29 d'octubre de 2024. El dirigent del PPCV declara com a testimoni davant la jutgessa que investiga la gestió d'aquell episodi.

L’amo del Ventorro fixa l’horari de Mazón en la DANA: va arribar abans de les 14.30 i va eixir abans de les 19.00

El propietari del restaurant ha declarat com a testimoni que Mazón i Maribel Vilaplana van estar en un reservat sense escorta i que durant la visita va firmar documents.

Pérez Llorca entra en els jutjats de Catarroja pel garatge i evita declaracions

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja pel garatge i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, assistida el mateix dia en el mateix centre, roman en l'UCI del Clínic de València.

Pérez Llorca entra pel garatge en els jutjats de Catarroja i guarda silencie

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja per l'aparcament i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, atesa eixe mateix dia en el mateix centre, continua ingressada.

El jutge cita el 27 a Ábalos i a Koldo per a decidir si els manté en llibertat

El magistrat ha convocat a José Luis Ábalos i al seu exasesor Koldo García a una vista el 27 de novembre per a revisar les seues mesures cautelars en el cas Koldo. La Fiscalia i les acusacions populars han demanat el canvi de situació i estes últimes ja avancen que reclamaran presó.

L’amo del Ventorro fixa l’horari: Mazón va arribar abans de les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00

En la seua declaració com a testimoni, el propietari del Ventorro ha assegurat que Carlos Mazón va arribar entre les 14.15 i les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00 el dia de la DANA. Ha indicat que el president va acudir sense escorta i va menjar en un reservat de la primera planta, no completament tancat, i que recorda l'hora perquè el personal es va anar sobre les 18.10 i ell va revisar factures