Un home amenaça a un altre amb un ganivet en mà en ple carrer de València

Imatge d’arxiu d’un ganivet | cedida

 

Este divendres, sobre les 17.00 hores de la vesprada, en un carrer del Districte Martítim de València, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 34 anys, d’origen espanyol, després d’amenaçar a un altre conductor amb una arma blanca.

 

Els agents van ser avisats per la sala del 091 per a dirigir-se fins a eixe punt, a on pel que pareix, l’home hauria amenaçat a un altre a causa d’una forta discussió de trànsit. El detingut li hauria tret un ganivet de 33 centímetres de longitud.

 

Segonts fonts policials, la víctima estava circulant amb el seu vehicle i, en un moment donat, va tindre una discussió amb el detingut. El conductor de l’altre turisme va baixar del mateix i es va dirigir a la finestreta del seu cotxe, presumptament, amb un ganivet en la mà. El detingut va afirmar, suposadament, que, si no se n’anava d’allí, l’agrediria. L’acompanyant de l’agressor, pel que es relata, també va baixar del vehicle i va començar a colpejar el turisme de la víctima.

 

Els agents, una vegada conegudes les característiques del cotxe, van fer diferents batudes per la zona per tal de localitzar-lo i detindre’l. En el registre del cotxe, van trobar en el maleter, amagat entre la roba, el ganivet, que va ser intervingut. Per tots estos fets, els policies van detindre al sospitós per un presumpte delicte d’amenaces. A més, l’home, que ha passat a disposició judicial, ja comptava amb antecedents policials.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.