Un home deixa sol en un pis de València al seu fill de 2 anys per a anar a prendre café amb la seua dona

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a la vesprada a València a un home de 39 anys, d'origen italià, com a presumpte autor d'un delicte d'abandonament de menor d'edat, després d'anar-se'n amb la seua dona a prendre cafè i deixar al seu fill de 2 anys i nou mesos a soles en l'apartament, mentre estaven de vacances a València. La mare no va ser detinguda perquè es fera càrrec del seu fill.

 

Els fets van ocórrer ahir a la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del centre de València, on pel que sembla un menor d'entre dos i tres anys estava asomat a la finestra d'un quart pis, espantat, plorant i cridant als seus pares, amb el consegüent perill de caure al carrer. 

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, on van observar a diversos veïns en les balconades, al mateix temps que assenyalaven un edifici, i a una dona que els feia senyals perquè pujaren fins al quart pis.

  

 

 

No van detenir a la mare perquè es fera càrrec del menut

Els policies, en observar el suposat perill que el menor poguera caure, van accedir a l'interior de l'habitatge i van veure al menor plorant i espantat al costat d'unes cadires que es trobaven sota una finestra, agafant-lo ràpidament en braços per a tranquil·litzar-lo.

 

Transcorreguts uns 20 minuts es van presentar els pares, que van manifestar que, en haver-se quedat el seu fill dormit, havien aprofitat per a baixar a prendre un cafè, sense precisar el temps que havien estat fora. 

 

Els policies van detenir al pare com a presumpte autor d'un delicte d'abandonament de menor d'edat, i no van detenir a la mare perquè es fera càrrec del menor, ja que es trobaven de vacances a València i no tenien a ningú.

  

  

 

El detingut, sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l'obligació de comparèixer davant l'Autoritat Judicial quan siga requerit.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.