Un home deixa sol en un pis de València al seu fill de 2 anys per a anar a prendre café amb la seua dona

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a la vesprada a València a un home de 39 anys, d'origen italià, com a presumpte autor d'un delicte d'abandonament de menor d'edat, després d'anar-se'n amb la seua dona a prendre cafè i deixar al seu fill de 2 anys i nou mesos a soles en l'apartament, mentre estaven de vacances a València. La mare no va ser detinguda perquè es fera càrrec del seu fill.

 

Els fets van ocórrer ahir a la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del centre de València, on pel que sembla un menor d'entre dos i tres anys estava asomat a la finestra d'un quart pis, espantat, plorant i cridant als seus pares, amb el consegüent perill de caure al carrer. 

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, on van observar a diversos veïns en les balconades, al mateix temps que assenyalaven un edifici, i a una dona que els feia senyals perquè pujaren fins al quart pis.

  

 

 

No van detenir a la mare perquè es fera càrrec del menut

Els policies, en observar el suposat perill que el menor poguera caure, van accedir a l'interior de l'habitatge i van veure al menor plorant i espantat al costat d'unes cadires que es trobaven sota una finestra, agafant-lo ràpidament en braços per a tranquil·litzar-lo.

 

Transcorreguts uns 20 minuts es van presentar els pares, que van manifestar que, en haver-se quedat el seu fill dormit, havien aprofitat per a baixar a prendre un cafè, sense precisar el temps que havien estat fora. 

 

Els policies van detenir al pare com a presumpte autor d'un delicte d'abandonament de menor d'edat, i no van detenir a la mare perquè es fera càrrec del menor, ja que es trobaven de vacances a València i no tenien a ningú.

  

  

 

El detingut, sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l'obligació de comparèixer davant l'Autoritat Judicial quan siga requerit.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.