Un home deixa sol en un pis de València al seu fill de 2 anys per a anar a prendre café amb la seua dona

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a la vesprada a València a un home de 39 anys, d'origen italià, com a presumpte autor d'un delicte d'abandonament de menor d'edat, després d'anar-se'n amb la seua dona a prendre cafè i deixar al seu fill de 2 anys i nou mesos a soles en l'apartament, mentre estaven de vacances a València. La mare no va ser detinguda perquè es fera càrrec del seu fill.

 

Els fets van ocórrer ahir a la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del centre de València, on pel que sembla un menor d'entre dos i tres anys estava asomat a la finestra d'un quart pis, espantat, plorant i cridant als seus pares, amb el consegüent perill de caure al carrer. 

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, on van observar a diversos veïns en les balconades, al mateix temps que assenyalaven un edifici, i a una dona que els feia senyals perquè pujaren fins al quart pis.

  

 

 

No van detenir a la mare perquè es fera càrrec del menut

Els policies, en observar el suposat perill que el menor poguera caure, van accedir a l'interior de l'habitatge i van veure al menor plorant i espantat al costat d'unes cadires que es trobaven sota una finestra, agafant-lo ràpidament en braços per a tranquil·litzar-lo.

 

Transcorreguts uns 20 minuts es van presentar els pares, que van manifestar que, en haver-se quedat el seu fill dormit, havien aprofitat per a baixar a prendre un cafè, sense precisar el temps que havien estat fora. 

 

Els policies van detenir al pare com a presumpte autor d'un delicte d'abandonament de menor d'edat, i no van detenir a la mare perquè es fera càrrec del menor, ja que es trobaven de vacances a València i no tenien a ningú.

  

  

 

El detingut, sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l'obligació de comparèixer davant l'Autoritat Judicial quan siga requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.