Un home deixa sol en un pis de València al seu fill de 2 anys per a anar a prendre café amb la seua dona

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a la vesprada a València a un home de 39 anys, d'origen italià, com a presumpte autor d'un delicte d'abandonament de menor d'edat, després d'anar-se'n amb la seua dona a prendre cafè i deixar al seu fill de 2 anys i nou mesos a soles en l'apartament, mentre estaven de vacances a València. La mare no va ser detinguda perquè es fera càrrec del seu fill.

 

Els fets van ocórrer ahir a la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del centre de València, on pel que sembla un menor d'entre dos i tres anys estava asomat a la finestra d'un quart pis, espantat, plorant i cridant als seus pares, amb el consegüent perill de caure al carrer. 

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, on van observar a diversos veïns en les balconades, al mateix temps que assenyalaven un edifici, i a una dona que els feia senyals perquè pujaren fins al quart pis.

  

 

 

No van detenir a la mare perquè es fera càrrec del menut

Els policies, en observar el suposat perill que el menor poguera caure, van accedir a l'interior de l'habitatge i van veure al menor plorant i espantat al costat d'unes cadires que es trobaven sota una finestra, agafant-lo ràpidament en braços per a tranquil·litzar-lo.

 

Transcorreguts uns 20 minuts es van presentar els pares, que van manifestar que, en haver-se quedat el seu fill dormit, havien aprofitat per a baixar a prendre un cafè, sense precisar el temps que havien estat fora. 

 

Els policies van detenir al pare com a presumpte autor d'un delicte d'abandonament de menor d'edat, i no van detenir a la mare perquè es fera càrrec del menor, ja que es trobaven de vacances a València i no tenien a ningú.

  

  

 

El detingut, sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l'obligació de comparèixer davant l'Autoritat Judicial quan siga requerit.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.