Un home detingut per agredir a la seua dona amb una fulla d’afaitar en Alacant

 

Un home de 44 anys ha sigut detingut este dimecres en la ciutat d’Alacant per, presumptament, haver agredit a la seua dona, de 32 anys, amb una fulla d’afaitar en la cara, el coll i les mans, causant-li talls profunds, cosa per la que ha sigut ingressada en un hospital, encara que no es tem per la seua vida.

 

L’agressió masclista ha passat cap a les 8.30 hores d’este matí en una casa de la zona nord de la capital alacantina, en una jornada en la que se celebra el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona. Pel que pareix, i a l’espera de ser confirmat per la investigació, l’agressió hauria sigut motivada per la intenció de la dona de separar-se de la seua parella, segons han informat fonts de la Policia Nacional.

 

La víctima ha sigut atesa en sa casa per agents de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d’Alacant, que han sigut els primers a acudir al lloc i han sol·licitat una ambulància. Una volta assistida pels sanitaris, la víctima ha sigut traslladada fins a l’Hospital General d’Alacant, a on, segons les mateixes fonts, «està estable».

 

Fonts pròximes al cas han assenyalat a Efe que la dona «requerirà punts de sutura, però no és de gravetat». El presumpte autor de l’agressió ha sigut localitzat en un carrer pròxim a la casa, a on ha sigut detingut i conduït a dependències de la Comissaria Provincial d’Alacant. Segons fonts policials, es desconeix si hi havia o no alguna denúncia prèvia per presumptes maltractaments en la parella.

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.