Un home detingut per agredir a la seua dona amb una fulla d’afaitar en Alacant

 

Un home de 44 anys ha sigut detingut este dimecres en la ciutat d’Alacant per, presumptament, haver agredit a la seua dona, de 32 anys, amb una fulla d’afaitar en la cara, el coll i les mans, causant-li talls profunds, cosa per la que ha sigut ingressada en un hospital, encara que no es tem per la seua vida.

 

L’agressió masclista ha passat cap a les 8.30 hores d’este matí en una casa de la zona nord de la capital alacantina, en una jornada en la que se celebra el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona. Pel que pareix, i a l’espera de ser confirmat per la investigació, l’agressió hauria sigut motivada per la intenció de la dona de separar-se de la seua parella, segons han informat fonts de la Policia Nacional.

 

La víctima ha sigut atesa en sa casa per agents de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d’Alacant, que han sigut els primers a acudir al lloc i han sol·licitat una ambulància. Una volta assistida pels sanitaris, la víctima ha sigut traslladada fins a l’Hospital General d’Alacant, a on, segons les mateixes fonts, «està estable».

 

Fonts pròximes al cas han assenyalat a Efe que la dona «requerirà punts de sutura, però no és de gravetat». El presumpte autor de l’agressió ha sigut localitzat en un carrer pròxim a la casa, a on ha sigut detingut i conduït a dependències de la Comissaria Provincial d’Alacant. Segons fonts policials, es desconeix si hi havia o no alguna denúncia prèvia per presumptes maltractaments en la parella.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.