Un home detingut per agredir a la seua dona amb una fulla d’afaitar en Alacant

 

Un home de 44 anys ha sigut detingut este dimecres en la ciutat d’Alacant per, presumptament, haver agredit a la seua dona, de 32 anys, amb una fulla d’afaitar en la cara, el coll i les mans, causant-li talls profunds, cosa per la que ha sigut ingressada en un hospital, encara que no es tem per la seua vida.

 

L’agressió masclista ha passat cap a les 8.30 hores d’este matí en una casa de la zona nord de la capital alacantina, en una jornada en la que se celebra el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona. Pel que pareix, i a l’espera de ser confirmat per la investigació, l’agressió hauria sigut motivada per la intenció de la dona de separar-se de la seua parella, segons han informat fonts de la Policia Nacional.

 

La víctima ha sigut atesa en sa casa per agents de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d’Alacant, que han sigut els primers a acudir al lloc i han sol·licitat una ambulància. Una volta assistida pels sanitaris, la víctima ha sigut traslladada fins a l’Hospital General d’Alacant, a on, segons les mateixes fonts, «està estable».

 

Fonts pròximes al cas han assenyalat a Efe que la dona «requerirà punts de sutura, però no és de gravetat». El presumpte autor de l’agressió ha sigut localitzat en un carrer pròxim a la casa, a on ha sigut detingut i conduït a dependències de la Comissaria Provincial d’Alacant. Segons fonts policials, es desconeix si hi havia o no alguna denúncia prèvia per presumptes maltractaments en la parella.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana han posat en marxa REDIT Defensa, una unitat col·laborativa per a reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial i consolidar el seu lideratge en I+D+i.

Munilla equipara l’avortament a la guerra i critica una política que calciga l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament a la de la guerra i alerta d'una política que, al seu juí, ignora els principis ètics bàsics.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes. L'acte coincidix amb una jornada marcada per la presència d'autoritats i per les crítiques de l'oposició al govern local d'Alacant.

València obri gratis els refugis antiaeris i monuments pel Dia dels Monuments

L'Ajuntament de València organitza conferències, visites guiades a refugis antiaeris i accés gratuït a monuments històrics per a celebrar el Dia Internacional dels Monuments i Llocs.

Espanya posa fi al confinament de les aus de corral després de millorar la situació de la grip aviària

Agricultura alça el confinament preventiu de les aus de corral vigent des de novembre, després de constatar l'absència de casos en aus silvestres i una menor pressió del virus.

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d’Alacant

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d'Alacant ha sigut del 100% i critica uns servicis mínims del 75%, que considera excessius.

Deu detinguts a València per explotar sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja

La Policia Nacional ha desarticulat un entramat criminal que explotava sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja, on 14 víctimes eren controlades i sancionades amb multes i amenaces.

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.