Un home detingut per agredir a la seua dona amb una fulla d’afaitar en Alacant

 

Un home de 44 anys ha sigut detingut este dimecres en la ciutat d’Alacant per, presumptament, haver agredit a la seua dona, de 32 anys, amb una fulla d’afaitar en la cara, el coll i les mans, causant-li talls profunds, cosa per la que ha sigut ingressada en un hospital, encara que no es tem per la seua vida.

 

L’agressió masclista ha passat cap a les 8.30 hores d’este matí en una casa de la zona nord de la capital alacantina, en una jornada en la que se celebra el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona. Pel que pareix, i a l’espera de ser confirmat per la investigació, l’agressió hauria sigut motivada per la intenció de la dona de separar-se de la seua parella, segons han informat fonts de la Policia Nacional.

 

La víctima ha sigut atesa en sa casa per agents de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d’Alacant, que han sigut els primers a acudir al lloc i han sol·licitat una ambulància. Una volta assistida pels sanitaris, la víctima ha sigut traslladada fins a l’Hospital General d’Alacant, a on, segons les mateixes fonts, «està estable».

 

Fonts pròximes al cas han assenyalat a Efe que la dona «requerirà punts de sutura, però no és de gravetat». El presumpte autor de l’agressió ha sigut localitzat en un carrer pròxim a la casa, a on ha sigut detingut i conduït a dependències de la Comissaria Provincial d’Alacant. Segons fonts policials, es desconeix si hi havia o no alguna denúncia prèvia per presumptes maltractaments en la parella.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.