Un home detingut per agredir a la seua dona amb una fulla d’afaitar en Alacant

 

Un home de 44 anys ha sigut detingut este dimecres en la ciutat d’Alacant per, presumptament, haver agredit a la seua dona, de 32 anys, amb una fulla d’afaitar en la cara, el coll i les mans, causant-li talls profunds, cosa per la que ha sigut ingressada en un hospital, encara que no es tem per la seua vida.

 

L’agressió masclista ha passat cap a les 8.30 hores d’este matí en una casa de la zona nord de la capital alacantina, en una jornada en la que se celebra el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona. Pel que pareix, i a l’espera de ser confirmat per la investigació, l’agressió hauria sigut motivada per la intenció de la dona de separar-se de la seua parella, segons han informat fonts de la Policia Nacional.

 

La víctima ha sigut atesa en sa casa per agents de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d’Alacant, que han sigut els primers a acudir al lloc i han sol·licitat una ambulància. Una volta assistida pels sanitaris, la víctima ha sigut traslladada fins a l’Hospital General d’Alacant, a on, segons les mateixes fonts, «està estable».

 

Fonts pròximes al cas han assenyalat a Efe que la dona «requerirà punts de sutura, però no és de gravetat». El presumpte autor de l’agressió ha sigut localitzat en un carrer pròxim a la casa, a on ha sigut detingut i conduït a dependències de la Comissaria Provincial d’Alacant. Segons fonts policials, es desconeix si hi havia o no alguna denúncia prèvia per presumptes maltractaments en la parella.

Últimes notícies

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.