Un home detingut per amenaçar amb un ganivet a uns policies en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, resistència i desobediència i un delicte lleu d’estafa, després de, pel que pareix, amenaçar als policies amb un ganivet de grans dimensions. Els agents van acudir fins a sa casa perquè el sospitós no hauria abonat la carrera a un taxista.

 

Els fets han passat cap a les 00.00 hores d’este dilluns, quan els agents van ser avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte  de Marítim, a on, pel que pareix, es trobava un taxista al que no li havien pagat una carrera.

 

Una volta en el lloc, es van entrevistar amb el conductor del taxi, qui els va indicar que acabava de deixar a un client a la porta de sa casa i este se n’ha anat sense pagarli. Els policies es van dirigir fins a la casa del sospitós, a fi de recaptar major informació sobre l’ocorregut, rebent-los este amb un ganivet de grans dimensions i amenaçant-los de mort.

 

Els agents van intentar calmar-lo, però no va deposar la seua actitud, pel que van haver de requerir el suport d’altres patrulles policials, que van acudir immediatament al lloc, conseguint detindre’l i intervindre el ganivet, de 35 centímetres. El detingut va tornar a amenaçar als policies en la comissaria afirmant que «algun dia vos mataré».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.