Un home detingut per amenaçar amb un ganivet a uns policies en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, resistència i desobediència i un delicte lleu d’estafa, després de, pel que pareix, amenaçar als policies amb un ganivet de grans dimensions. Els agents van acudir fins a sa casa perquè el sospitós no hauria abonat la carrera a un taxista.

 

Els fets han passat cap a les 00.00 hores d’este dilluns, quan els agents van ser avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte  de Marítim, a on, pel que pareix, es trobava un taxista al que no li havien pagat una carrera.

 

Una volta en el lloc, es van entrevistar amb el conductor del taxi, qui els va indicar que acabava de deixar a un client a la porta de sa casa i este se n’ha anat sense pagarli. Els policies es van dirigir fins a la casa del sospitós, a fi de recaptar major informació sobre l’ocorregut, rebent-los este amb un ganivet de grans dimensions i amenaçant-los de mort.

 

Els agents van intentar calmar-lo, però no va deposar la seua actitud, pel que van haver de requerir el suport d’altres patrulles policials, que van acudir immediatament al lloc, conseguint detindre’l i intervindre el ganivet, de 35 centímetres. El detingut va tornar a amenaçar als policies en la comissaria afirmant que «algun dia vos mataré».

Últimes notícies

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.

Camarero rebutja que la Comunitat Valenciana blanquege la política migratòria del Govern

La vicepresidenta Susana Camarero rebutja acudir a la Conferència Sectorial d’Immigració a Madrid i acusa el Govern d’imposar una regularització migratòria opaca i sense finançament suficient.

Onze anys de presó per agredir sexualment durant anys la seua filla menor a la Plana Alta

La Audiencia Provincial de Castellón ha condemnat a onze anys de presó un home per un delicte continuat d’agressió sexual a la seua filla menor en una localitat de la Plana Alta. La xiqueta, que tenia 7 anys quan van començar els abusos, va revelar els fets al col·legi en 2024.