Un home detingut per amenaçar amb un ganivet a uns policies en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, resistència i desobediència i un delicte lleu d’estafa, després de, pel que pareix, amenaçar als policies amb un ganivet de grans dimensions. Els agents van acudir fins a sa casa perquè el sospitós no hauria abonat la carrera a un taxista.

 

Els fets han passat cap a les 00.00 hores d’este dilluns, quan els agents van ser avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte  de Marítim, a on, pel que pareix, es trobava un taxista al que no li havien pagat una carrera.

 

Una volta en el lloc, es van entrevistar amb el conductor del taxi, qui els va indicar que acabava de deixar a un client a la porta de sa casa i este se n’ha anat sense pagarli. Els policies es van dirigir fins a la casa del sospitós, a fi de recaptar major informació sobre l’ocorregut, rebent-los este amb un ganivet de grans dimensions i amenaçant-los de mort.

 

Els agents van intentar calmar-lo, però no va deposar la seua actitud, pel que van haver de requerir el suport d’altres patrulles policials, que van acudir immediatament al lloc, conseguint detindre’l i intervindre el ganivet, de 35 centímetres. El detingut va tornar a amenaçar als policies en la comissaria afirmant que «algun dia vos mataré».

Últimes notícies

50 milions per a mantindre 354 km de carreteres de l’Estat a la Comunitat Valenciana

Transportes ha licitat 50,13 milions per a conservar 354 km de carreteres estatals a la Comunitat Valenciana, amb actuacions en vies d’Alacant i Castelló durant almenys tres anys.

El fotògraf de la ‘Mà de Déu’ perseguix als 85 anys una nova imatge eterna en la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, fotoperiodista italià afincat a Alacant i autor de la mítica imatge de la ‘Mà de Déu’ de Maradona, cobrirà als 85 anys la final del Mundial 2026 a Nova York buscant una nova fotografia per a la història.

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.

Millán Jiménez deixa el Valencia Basket després d’un acord de desvinculació

El Valencia Basket i l’aler riojà Millán Jiménez han acordat trencar el contracte que els vinculava fins a 2028, després de huit anys al club taronja i d’una cessió esta última temporada a l’Hiopos Lleida en la Liga Endesa.

Sis anys de presó per incendiar una vivenda de Borriana i intentar matar dos hòmens

L'Audiència de Castelló ha condemnat a sis anys de presó un home que va incendiar una vivenda de Borriana per intentar matar dos hòmens amb qui havia discutit prèviament. El condemnat, que pateix esquizofrènia i consumia alcohol i drogues, haurà de seguir també tractament mèdic i no podrà acostar-se a les víctimes durant cinc anys.

Nova concentració amb el lema ‘Mazón a presó’ tornarà al centre de València el 29 de juliol

La protesta mensual per la gestió de la DANA torna al centre de València el 29 de juliol, amb una concentració i un vetlatori a la plaça de Manises per a exigir la retirada de l'aforament a l'expresident Carlos Mazón.

El Valencia Basket coneixerà dijous dos rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina

El Valencia Basket sabrà este dijous dos dels seus tres rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina, després del sorteig de grups. El tercer eixirà d’una fase prèvia amb dotze equips en joc.

Una exposició de realitat virtual permetrà viure l’eclipsi del segle a València

València oferirà des del 20 de juliol una exposició immersiva de realitat virtual en Las Naves per entendre l’eclipsi solar total del 12 d’agost i recordar el de 1905.