Anuncios

Un home detingut per amenaçar amb un ganivet a uns policies en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, resistència i desobediència i un delicte lleu d’estafa, després de, pel que pareix, amenaçar als policies amb un ganivet de grans dimensions. Els agents van acudir fins a sa casa perquè el sospitós no hauria abonat la carrera a un taxista.

 

Els fets han passat cap a les 00.00 hores d’este dilluns, quan els agents van ser avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte  de Marítim, a on, pel que pareix, es trobava un taxista al que no li havien pagat una carrera.

 

Una volta en el lloc, es van entrevistar amb el conductor del taxi, qui els va indicar que acabava de deixar a un client a la porta de sa casa i este se n’ha anat sense pagarli. Els policies es van dirigir fins a la casa del sospitós, a fi de recaptar major informació sobre l’ocorregut, rebent-los este amb un ganivet de grans dimensions i amenaçant-los de mort.

 

Els agents van intentar calmar-lo, però no va deposar la seua actitud, pel que van haver de requerir el suport d’altres patrulles policials, que van acudir immediatament al lloc, conseguint detindre’l i intervindre el ganivet, de 35 centímetres. El detingut va tornar a amenaçar als policies en la comissaria afirmant que «algun dia vos mataré».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.