30.7 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Un home detingut per amenaçar amb un ganivet a uns policies en València

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, resistència i desobediència i un delicte lleu d’estafa, després de, pel que pareix, amenaçar als policies amb un ganivet de grans dimensions. Els agents van acudir fins a sa casa perquè el sospitós no hauria abonat la carrera a un taxista.

 

Els fets han passat cap a les 00.00 hores d’este dilluns, quan els agents van ser avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte  de Marítim, a on, pel que pareix, es trobava un taxista al que no li havien pagat una carrera.

 

Una volta en el lloc, es van entrevistar amb el conductor del taxi, qui els va indicar que acabava de deixar a un client a la porta de sa casa i este se n’ha anat sense pagarli. Els policies es van dirigir fins a la casa del sospitós, a fi de recaptar major informació sobre l’ocorregut, rebent-los este amb un ganivet de grans dimensions i amenaçant-los de mort.

 

Els agents van intentar calmar-lo, però no va deposar la seua actitud, pel que van haver de requerir el suport d’altres patrulles policials, que van acudir immediatament al lloc, conseguint detindre’l i intervindre el ganivet, de 35 centímetres. El detingut va tornar a amenaçar als policies en la comissaria afirmant que «algun dia vos mataré».

Últimes notícies

Urbania i Selene lideren el XXVI Trofeu SM la Reina de Vela a València

Urbania, Selene i altres embarcacions destacades lideren el XXVI Trofeu SM la Reina a València, una regata internacional amb gran presència d'experts i països.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.