Un home viola a un bebé de tan sol set mesos en presència de la germana major de tres anys

 

Un home està sent investigat per la suposada violació d’un bebé de set mesos a Perú. La mare del bebé va denunciar els suposats fets el passat 15 de novembre en la comissaria de Tambopata, en Port Maldonado.

 

  

Tal com informa ‘El Comercio’, segons va explicar la dona a la policia, el suposat crim va ocórrer de matinada. La dona havia deixat als dos xicotets solos a casa. La filla major, de tan sols tres anys, es feia càrrec del seu germà de set mesos quan, presumptament, un inquilí de la casa va entrar a l’habitació on es trobaven els germans i va violar al bebé en presència de la xiqueta.

 

a mare dels dos xicotets va arribar a la casa sobre les 5.30 hores de la matinada, allí va trobar a la seua filla plorant al costat del seu germà. Va ser aleshores quan la xiqueta li va explicar a la seua mare el que havia succeït. El presumpte autor dels fets és un home al que la mare dels xiquets lloga una habitació en la seua casa, és a dir, que ja es trobava dins de l’habitatge.

  

  

Després d’escoltar el relat de la seua filla, la dona va acudir a comissaria, allí van manar fer-li al bebé les proves que van determinar que havia sigut violat. El certificat mèdic legal de l’Institut de Medicina Legal del Ministeri Públic indica que el xicotet té un hematoma en el coll a més de lesions pròpies d’una violació.

L’home acusat per la mare es va presentar al costat de la seua parella a la comissaria on va ser denunciat per a negar que ell haja sigut l’autor d’este delicte de violació. De moment ja ha declarat davant la Fiscalia Penal però es troba en llibertat. La Policia Nacional segueix investigant els fets.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.