Un home viola a un bebé de tan sol set mesos en presència de la germana major de tres anys

 

Un home està sent investigat per la suposada violació d’un bebé de set mesos a Perú. La mare del bebé va denunciar els suposats fets el passat 15 de novembre en la comissaria de Tambopata, en Port Maldonado.

 

  

Tal com informa ‘El Comercio’, segons va explicar la dona a la policia, el suposat crim va ocórrer de matinada. La dona havia deixat als dos xicotets solos a casa. La filla major, de tan sols tres anys, es feia càrrec del seu germà de set mesos quan, presumptament, un inquilí de la casa va entrar a l’habitació on es trobaven els germans i va violar al bebé en presència de la xiqueta.

 

a mare dels dos xicotets va arribar a la casa sobre les 5.30 hores de la matinada, allí va trobar a la seua filla plorant al costat del seu germà. Va ser aleshores quan la xiqueta li va explicar a la seua mare el que havia succeït. El presumpte autor dels fets és un home al que la mare dels xiquets lloga una habitació en la seua casa, és a dir, que ja es trobava dins de l’habitatge.

  

  

Després d’escoltar el relat de la seua filla, la dona va acudir a comissaria, allí van manar fer-li al bebé les proves que van determinar que havia sigut violat. El certificat mèdic legal de l’Institut de Medicina Legal del Ministeri Públic indica que el xicotet té un hematoma en el coll a més de lesions pròpies d’una violació.

L’home acusat per la mare es va presentar al costat de la seua parella a la comissaria on va ser denunciat per a negar que ell haja sigut l’autor d’este delicte de violació. De moment ja ha declarat davant la Fiscalia Penal però es troba en llibertat. La Policia Nacional segueix investigant els fets.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.