14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Un home viola a un bebé de tan sol set mesos en presència de la germana major de tres anys

 

Un home està sent investigat per la suposada violació d’un bebé de set mesos a Perú. La mare del bebé va denunciar els suposats fets el passat 15 de novembre en la comissaria de Tambopata, en Port Maldonado.

 

  

Tal com informa ‘El Comercio’, segons va explicar la dona a la policia, el suposat crim va ocórrer de matinada. La dona havia deixat als dos xicotets solos a casa. La filla major, de tan sols tres anys, es feia càrrec del seu germà de set mesos quan, presumptament, un inquilí de la casa va entrar a l’habitació on es trobaven els germans i va violar al bebé en presència de la xiqueta.

 

a mare dels dos xicotets va arribar a la casa sobre les 5.30 hores de la matinada, allí va trobar a la seua filla plorant al costat del seu germà. Va ser aleshores quan la xiqueta li va explicar a la seua mare el que havia succeït. El presumpte autor dels fets és un home al que la mare dels xiquets lloga una habitació en la seua casa, és a dir, que ja es trobava dins de l’habitatge.

  

  

Després d’escoltar el relat de la seua filla, la dona va acudir a comissaria, allí van manar fer-li al bebé les proves que van determinar que havia sigut violat. El certificat mèdic legal de l’Institut de Medicina Legal del Ministeri Públic indica que el xicotet té un hematoma en el coll a més de lesions pròpies d’una violació.

L’home acusat per la mare es va presentar al costat de la seua parella a la comissaria on va ser denunciat per a negar que ell haja sigut l’autor d’este delicte de violació. De moment ja ha declarat davant la Fiscalia Penal però es troba en llibertat. La Policia Nacional segueix investigant els fets.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.