Un home viola a un bebé de tan sol set mesos en presència de la germana major de tres anys

 

Un home està sent investigat per la suposada violació d’un bebé de set mesos a Perú. La mare del bebé va denunciar els suposats fets el passat 15 de novembre en la comissaria de Tambopata, en Port Maldonado.

 

  

Tal com informa ‘El Comercio’, segons va explicar la dona a la policia, el suposat crim va ocórrer de matinada. La dona havia deixat als dos xicotets solos a casa. La filla major, de tan sols tres anys, es feia càrrec del seu germà de set mesos quan, presumptament, un inquilí de la casa va entrar a l’habitació on es trobaven els germans i va violar al bebé en presència de la xiqueta.

 

a mare dels dos xicotets va arribar a la casa sobre les 5.30 hores de la matinada, allí va trobar a la seua filla plorant al costat del seu germà. Va ser aleshores quan la xiqueta li va explicar a la seua mare el que havia succeït. El presumpte autor dels fets és un home al que la mare dels xiquets lloga una habitació en la seua casa, és a dir, que ja es trobava dins de l’habitatge.

  

  

Després d’escoltar el relat de la seua filla, la dona va acudir a comissaria, allí van manar fer-li al bebé les proves que van determinar que havia sigut violat. El certificat mèdic legal de l’Institut de Medicina Legal del Ministeri Públic indica que el xicotet té un hematoma en el coll a més de lesions pròpies d’una violació.

L’home acusat per la mare es va presentar al costat de la seua parella a la comissaria on va ser denunciat per a negar que ell haja sigut l’autor d’este delicte de violació. De moment ja ha declarat davant la Fiscalia Penal però es troba en llibertat. La Policia Nacional segueix investigant els fets.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.