Un home viola a un bebé de tan sol set mesos en presència de la germana major de tres anys

 

Un home està sent investigat per la suposada violació d’un bebé de set mesos a Perú. La mare del bebé va denunciar els suposats fets el passat 15 de novembre en la comissaria de Tambopata, en Port Maldonado.

 

  

Tal com informa ‘El Comercio’, segons va explicar la dona a la policia, el suposat crim va ocórrer de matinada. La dona havia deixat als dos xicotets solos a casa. La filla major, de tan sols tres anys, es feia càrrec del seu germà de set mesos quan, presumptament, un inquilí de la casa va entrar a l’habitació on es trobaven els germans i va violar al bebé en presència de la xiqueta.

 

a mare dels dos xicotets va arribar a la casa sobre les 5.30 hores de la matinada, allí va trobar a la seua filla plorant al costat del seu germà. Va ser aleshores quan la xiqueta li va explicar a la seua mare el que havia succeït. El presumpte autor dels fets és un home al que la mare dels xiquets lloga una habitació en la seua casa, és a dir, que ja es trobava dins de l’habitatge.

  

  

Després d’escoltar el relat de la seua filla, la dona va acudir a comissaria, allí van manar fer-li al bebé les proves que van determinar que havia sigut violat. El certificat mèdic legal de l’Institut de Medicina Legal del Ministeri Públic indica que el xicotet té un hematoma en el coll a més de lesions pròpies d’una violació.

L’home acusat per la mare es va presentar al costat de la seua parella a la comissaria on va ser denunciat per a negar que ell haja sigut l’autor d’este delicte de violació. De moment ja ha declarat davant la Fiscalia Penal però es troba en llibertat. La Policia Nacional segueix investigant els fets.

Últimes notícies

Muñoz insta Pérez Llorca a dimitir i a deixar de ser ‘humillat’ per Feijóo i el PP

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a abandonar el càrrec, ha parlat de ‘sospites de corrupció’ i ha exigit publicar els dosiers que circulen sobre la seua gestió.

Mompó admet que la gestió de la DANA va ser un desastre però nega haver mentit

El president de la Diputació de Valencia, Vicente Mompó, ha admés al Congrés que la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024 va ser un desastre, però ha insistit que no ha mentit en cap de les seues versions. Els diputats li han retret contradiccions i una suposada amnésia sobre una telefonada clau de l’alcaldessa de Torrent.

Una dona assassinada a Benidorm és esquarterada i cremada pel seu maltractador

Una dona de 33 anys ha sigut assassinada a Benidorm presumptament per la seua parella, que ha esquarterat el cadàver i l'ha calat foc en una zona de camp entre Benidorm i Finestrat. Dos hòmens han sigut detinguts per encobriment després d'ajudar en el trasllat del cos i acudir després a comissaria a contar els fets.

Salomé Pradas s’acull al seu dret a no declarar en la comissió de la DANA

L’exconsellera de Justícia i Interior de la Generalitat Valenciana Salomé Pradas ha anunciat al Congrés que no respondrà a la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, en estar encara investigada en la causa penal oberta pel tràgic episodi de riuada a la província de València.

Detinguts dos hòmens per un robatori amb alunatge en un comerç de Castelló

La Policia Nacional ha detingut dos hòmens de 37 i 52 anys per un robatori amb alunatge en un establiment de l’avinguda València de Castelló. Els sospitosos acumulen més de trenta detencions anteriors per delictes contra el patrimoni.

El Senat avala revisar el tancament nuclear i prolongar Cofrentes fins més enllà de 2030

La Comissió d’Indústria del Senat, on el PP té majoria, ha aprovat una moció que insta el Govern a revisar el calendari de tancament nuclear i a permetre que la central de Cofrentes continue en funcionament més enllà de 2030. El PSOE ha votat en contra i altres grups han expressat les seues reserves sobre el model energètic i les competències territorials.

Pérez Llorca anuncia 55 mesures per a mantindre el canvi polític a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca defensa al debat de Política General l’estabilitat del seu Consell amb Vox i anuncia 55 mesures per a consolidar el canvi iniciat en 2023, amb un fort accent en sanitat, habitatge i fiscalitat.

Aliança de PowerCo i Gotion per a impulsar la gigafactoria de Sagunt des de 2027

Volkswagen, PowerCo i la xinesa Gotion High-Tech han acordat crear una aliança per a operar la gigafactoria de bateries de Sagunt des de 2027, amb una inversió de més de 2.300 milions i 1.500 llocs de treball directes en la fase inicial.