Un home mor en tirar-se des de la sala d’espera de l’Hospital de Vinaròs

Hospital Comarcal de Vinaròs. | EP.

 

Este dimecres, un home ha mort després de tirar-se des de la terrassa de la sala d’espera de l’Hospital Comarcal de Vinaròs. Segons ha informat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, l’home no era intern del centre hospitalari i tampoc tenia citacions programades en cap dels departaments de l’hospital. 

 

L’home ha accedit a primera hora del matí al centre i, després de preguntar al personal, ha pujat fins a la tercera planta, des d’on s’ha tirat al carrer. La Guàrdia Civil ha complit els protocols establits en estes situacions, a pesar de qué tot a punta a qué el cas seria un suïcidi, ja que totes les habitacions dels pacients tenen finestres amb equipaments de seguretat per a evitar qualsevol accident.

 

Esta situació hauria obligat a l’ara mort a accedir a la terrassa des de la sala d’espera del centre, lloc on s’ha tirat a la via publica, amb el fatal desenllaç. L’accident ha causat un gran revol en la zona, ja que s’ha produït a plena llum del dia, i davant un gran número de persones que entraven a l’hospital. Finalment, un equip mèdic i la policia judicial s’han encarregat de retirar el cos, al qual se li farà l’autòpsia. Serà este examen el que revelarà si el fet se tracta d’un accident o d’una mort voluntària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.