Un home mor en tirar-se des de la sala d’espera de l’Hospital de Vinaròs

Hospital Comarcal de Vinaròs. | EP.

 

Este dimecres, un home ha mort després de tirar-se des de la terrassa de la sala d’espera de l’Hospital Comarcal de Vinaròs. Segons ha informat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, l’home no era intern del centre hospitalari i tampoc tenia citacions programades en cap dels departaments de l’hospital. 

 

L’home ha accedit a primera hora del matí al centre i, després de preguntar al personal, ha pujat fins a la tercera planta, des d’on s’ha tirat al carrer. La Guàrdia Civil ha complit els protocols establits en estes situacions, a pesar de qué tot a punta a qué el cas seria un suïcidi, ja que totes les habitacions dels pacients tenen finestres amb equipaments de seguretat per a evitar qualsevol accident.

 

Esta situació hauria obligat a l’ara mort a accedir a la terrassa des de la sala d’espera del centre, lloc on s’ha tirat a la via publica, amb el fatal desenllaç. L’accident ha causat un gran revol en la zona, ja que s’ha produït a plena llum del dia, i davant un gran número de persones que entraven a l’hospital. Finalment, un equip mèdic i la policia judicial s’han encarregat de retirar el cos, al qual se li farà l’autòpsia. Serà este examen el que revelarà si el fet se tracta d’un accident o d’una mort voluntària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.

Setze morts per calor en una setmana a la Comunitat Valenciana, quatre d’elles este dimarts

La primera setmana de juliol ha deixat setze morts atribuïbles a la calor extrema a la Comunitat Valenciana, amb quatre defuncions este dimarts i la major part de víctimes majors de 65 anys.

Noche sufocant a la Comunitat Valenciana amb mínimes que quasi no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut una nova nit tòrrida, amb 28,2 graus de mínima a Parcent i valors per damunt dels 27 graus en nombrosos municipis mentre continua l’ona de calor.