Un home mor en tirar-se des de la sala d’espera de l’Hospital de Vinaròs

Hospital Comarcal de Vinaròs. | EP.

 

Este dimecres, un home ha mort després de tirar-se des de la terrassa de la sala d’espera de l’Hospital Comarcal de Vinaròs. Segons ha informat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, l’home no era intern del centre hospitalari i tampoc tenia citacions programades en cap dels departaments de l’hospital. 

 

L’home ha accedit a primera hora del matí al centre i, després de preguntar al personal, ha pujat fins a la tercera planta, des d’on s’ha tirat al carrer. La Guàrdia Civil ha complit els protocols establits en estes situacions, a pesar de qué tot a punta a qué el cas seria un suïcidi, ja que totes les habitacions dels pacients tenen finestres amb equipaments de seguretat per a evitar qualsevol accident.

 

Esta situació hauria obligat a l’ara mort a accedir a la terrassa des de la sala d’espera del centre, lloc on s’ha tirat a la via publica, amb el fatal desenllaç. L’accident ha causat un gran revol en la zona, ja que s’ha produït a plena llum del dia, i davant un gran número de persones que entraven a l’hospital. Finalment, un equip mèdic i la policia judicial s’han encarregat de retirar el cos, al qual se li farà l’autòpsia. Serà este examen el que revelarà si el fet se tracta d’un accident o d’una mort voluntària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.