17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Un home mor en tirar-se des de la sala d’espera de l’Hospital de Vinaròs

Hospital Comarcal de Vinaròs. | EP.

 

Este dimecres, un home ha mort després de tirar-se des de la terrassa de la sala d’espera de l’Hospital Comarcal de Vinaròs. Segons ha informat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, l’home no era intern del centre hospitalari i tampoc tenia citacions programades en cap dels departaments de l’hospital. 

 

L’home ha accedit a primera hora del matí al centre i, després de preguntar al personal, ha pujat fins a la tercera planta, des d’on s’ha tirat al carrer. La Guàrdia Civil ha complit els protocols establits en estes situacions, a pesar de qué tot a punta a qué el cas seria un suïcidi, ja que totes les habitacions dels pacients tenen finestres amb equipaments de seguretat per a evitar qualsevol accident.

 

Esta situació hauria obligat a l’ara mort a accedir a la terrassa des de la sala d’espera del centre, lloc on s’ha tirat a la via publica, amb el fatal desenllaç. L’accident ha causat un gran revol en la zona, ja que s’ha produït a plena llum del dia, i davant un gran número de persones que entraven a l’hospital. Finalment, un equip mèdic i la policia judicial s’han encarregat de retirar el cos, al qual se li farà l’autòpsia. Serà este examen el que revelarà si el fet se tracta d’un accident o d’una mort voluntària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV, decebut amb Pérez Llorca, demana un cordó sanitari enfront de Vox

El PSPV s'ha mostrat decebut després de reunir-se amb Pérez Llorca. Ha demanat un cordó sanitari enfront de Vox, a més d'exigir l'acta a Mazón i acceptar el finançament del Govern.

Familiars i veïns increpen al detingut pel crim del menor a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort del menor de 13 anys a Sueca quan ha arribat als jutjats sota escorta. El sospitós es va entregar el dissabte i va confessar el crim; l'autòpsia ha confirmat múltiples punyalades.

València acollirà durant tres anys el Spain Sail Gran Premi del SailGP

València serà seu del Spain Sail Gran Premi durant tres anys com a part del Rolex SailGP Championship. La primera cita serà el 5 i 6 de setembre i les entrades eixiran al febrer.

Familiars increpen al detingut pel menor assassinat a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort d'un menor de 13 anys a Sueca a la seua arribada als jutjats. L'home, pare d'un amic, es va entregar el dissabte i va confessar el crim; la zona ha estat acordonada i amb forta presència policial.

La Comunitat Valenciana va crear 98.800 ocupacions en 2025 i va reduir l’atur al 10,39%

La Comunitat Valenciana va tancar 2025 amb 2,47 milions d'ocupats després de sumar 98.800 ocupacions. L'atur va baixar en 47.100 persones i la taxa es va situar en el 10,39%.

Detingut després de robar mostraris de joies valorats en 1,5 milions en una àrea de servici

La Policia Nacional ha detingut a un home i ha recuperat mostraris de joies valorats en més de 1,5 milions després d'un robatori en una estació de servici de la A-3 a Conca. El material va ser trobat en un domicili de Alcorcón tres dies després.

L’Advocacia de la Generalitat ha confirmat que va donar el vistiplau al confinament durant la DANA

El coordinador jurídic ha declarat que l'encaix legal permetia restringir moviments i que el vistiplau va ser verbal. Després de les crides no es va demanar informe formal.

El menor de 13 anys de Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió que va posar fi a la vida d'un xiquet de 13 anys a Sueca es va produir en el bany de la vivenda del suposat autor. El detingut es va entregar, va confessar i passarà a disposició judicial el dimarts.