Un home mor en tirar-se des de la sala d’espera de l’Hospital de Vinaròs

Hospital Comarcal de Vinaròs. | EP.

 

Este dimecres, un home ha mort després de tirar-se des de la terrassa de la sala d’espera de l’Hospital Comarcal de Vinaròs. Segons ha informat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, l’home no era intern del centre hospitalari i tampoc tenia citacions programades en cap dels departaments de l’hospital. 

 

L’home ha accedit a primera hora del matí al centre i, després de preguntar al personal, ha pujat fins a la tercera planta, des d’on s’ha tirat al carrer. La Guàrdia Civil ha complit els protocols establits en estes situacions, a pesar de qué tot a punta a qué el cas seria un suïcidi, ja que totes les habitacions dels pacients tenen finestres amb equipaments de seguretat per a evitar qualsevol accident.

 

Esta situació hauria obligat a l’ara mort a accedir a la terrassa des de la sala d’espera del centre, lloc on s’ha tirat a la via publica, amb el fatal desenllaç. L’accident ha causat un gran revol en la zona, ja que s’ha produït a plena llum del dia, i davant un gran número de persones que entraven a l’hospital. Finalment, un equip mèdic i la policia judicial s’han encarregat de retirar el cos, al qual se li farà l’autòpsia. Serà este examen el que revelarà si el fet se tracta d’un accident o d’una mort voluntària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.