L’incendi d’un abocador de roba obliga a tallar l’N-340 en Elx

 

Este matí, cap a les 10.22 hores, en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), un gran núvol de fum negre és apreciable a molts quilòmetres de distància per un incendi que crema un abocador de roba prop de la Institució Firal Alacantina (IFA). L’incendi s’hauria produït en un punt de l’N-340, que unix les ciutats d’Alacant i Elx.

 

Segons es relata en ‘Información’, el Parc de Bombers d’Elx s’ha mobilitzat per tal d’apagar les flames. En un primer moment, s’ha comptat també amb un camió, gràcies a la col·laboració i intervenció dels bombers de l’Aeroport d’Alacant-Elx.

 

A més, tant la Policia Nacional com la Guàrdia Civil s’han vist obligats a tallar el trànsit per a evitar l’accés a la zona. El foc, no només està prop de la IFA, també del col·legi Aitana. Això sí, segons fonts del centre escolar, la jornada transcorre amb normalitat. La Policia Local d’Elx ha explicat la necessitat de tallar l’N-340 a l’altura de la rotonda de l’escola Aitana i des d’Aigua Amarga.

 

L’incendi, que s’ha propagat de manera molt ràpida, estaria ajudat per les fortes ratxes de vent que estan bufant en la zona. La columna de fum estaria arribant a l’Aeroport d’Alacant-Elx, això sí, sense complicar el trànsit aeri ni afectant el seu funcionament.

 

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.