L’incendi d’un abocador de roba obliga a tallar l’N-340 en Elx

 

Este matí, cap a les 10.22 hores, en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), un gran núvol de fum negre és apreciable a molts quilòmetres de distància per un incendi que crema un abocador de roba prop de la Institució Firal Alacantina (IFA). L’incendi s’hauria produït en un punt de l’N-340, que unix les ciutats d’Alacant i Elx.

 

Segons es relata en ‘Información’, el Parc de Bombers d’Elx s’ha mobilitzat per tal d’apagar les flames. En un primer moment, s’ha comptat també amb un camió, gràcies a la col·laboració i intervenció dels bombers de l’Aeroport d’Alacant-Elx.

 

A més, tant la Policia Nacional com la Guàrdia Civil s’han vist obligats a tallar el trànsit per a evitar l’accés a la zona. El foc, no només està prop de la IFA, també del col·legi Aitana. Això sí, segons fonts del centre escolar, la jornada transcorre amb normalitat. La Policia Local d’Elx ha explicat la necessitat de tallar l’N-340 a l’altura de la rotonda de l’escola Aitana i des d’Aigua Amarga.

 

L’incendi, que s’ha propagat de manera molt ràpida, estaria ajudat per les fortes ratxes de vent que estan bufant en la zona. La columna de fum estaria arribant a l’Aeroport d’Alacant-Elx, això sí, sense complicar el trànsit aeri ni afectant el seu funcionament.

 

Últimes notícies

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.