L’incendi d’un abocador de roba obliga a tallar l’N-340 en Elx

 

Este matí, cap a les 10.22 hores, en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), un gran núvol de fum negre és apreciable a molts quilòmetres de distància per un incendi que crema un abocador de roba prop de la Institució Firal Alacantina (IFA). L’incendi s’hauria produït en un punt de l’N-340, que unix les ciutats d’Alacant i Elx.

 

Segons es relata en ‘Información’, el Parc de Bombers d’Elx s’ha mobilitzat per tal d’apagar les flames. En un primer moment, s’ha comptat també amb un camió, gràcies a la col·laboració i intervenció dels bombers de l’Aeroport d’Alacant-Elx.

 

A més, tant la Policia Nacional com la Guàrdia Civil s’han vist obligats a tallar el trànsit per a evitar l’accés a la zona. El foc, no només està prop de la IFA, també del col·legi Aitana. Això sí, segons fonts del centre escolar, la jornada transcorre amb normalitat. La Policia Local d’Elx ha explicat la necessitat de tallar l’N-340 a l’altura de la rotonda de l’escola Aitana i des d’Aigua Amarga.

 

L’incendi, que s’ha propagat de manera molt ràpida, estaria ajudat per les fortes ratxes de vent que estan bufant en la zona. La columna de fum estaria arribant a l’Aeroport d’Alacant-Elx, això sí, sense complicar el trànsit aeri ni afectant el seu funcionament.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.