10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Rescaten a un home atrapat per un incendi en un àtic en Alacant

Incendi Alacant

Els fets han passat en el carrer Díaz Moreu | Google Maps

 

Els bombers de l’Ajuntament d’Alacant han rescatat esta matinada a un home de 66 anys atrapat en un àtic en flames. Segons ha informat la regidoria de Seguretat, l’incendi s’ha originat en el carrer Díaz Moreu. L’home ha sigut atés pels sanitaris i traslladat a un centre hospitalari.

 

El Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) ha rebut l’avís a les 2.40 hores. El foc estava localitzat en una terrassa d’un àtic, i hi havia una persona atrapada demanant auxili en l’interior.

 

Els bombers han accedit amb el vehicle escala, conseguint arribar fins a on estava i amb les caputxes de rescat ‘respihood’ li han subministrat flux d’aire. Han conseguit traure a l’home fins a l’exterior, encara que estava ferit pel foc. Els efectius sanitaris han acudit immediatament per a atendre-lo i posteriorment l’han traslladat a un centre hospitalari.

 

L’incendi s’ha originat per causes que es desconeixen i l’àtic està molt afectat, per això, ha quedat precintat.

Últimes notícies

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga la mort d'un xiquet de 13 anys comesa este dissabte a la vesprada a Sueca, després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.