Rescaten a un home atrapat per un incendi en un àtic en Alacant

Incendi Alacant

Els fets han passat en el carrer Díaz Moreu | Google Maps

 

Els bombers de l’Ajuntament d’Alacant han rescatat esta matinada a un home de 66 anys atrapat en un àtic en flames. Segons ha informat la regidoria de Seguretat, l’incendi s’ha originat en el carrer Díaz Moreu. L’home ha sigut atés pels sanitaris i traslladat a un centre hospitalari.

 

El Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) ha rebut l’avís a les 2.40 hores. El foc estava localitzat en una terrassa d’un àtic, i hi havia una persona atrapada demanant auxili en l’interior.

 

Els bombers han accedit amb el vehicle escala, conseguint arribar fins a on estava i amb les caputxes de rescat ‘respihood’ li han subministrat flux d’aire. Han conseguit traure a l’home fins a l’exterior, encara que estava ferit pel foc. Els efectius sanitaris han acudit immediatament per a atendre-lo i posteriorment l’han traslladat a un centre hospitalari.

 

L’incendi s’ha originat per causes que es desconeixen i l’àtic està molt afectat, per això, ha quedat precintat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.

FOMOfest reunirà 5.000 persones en la seua segona edició en La Marina de València

El 28 de març, Marina d'Empreses celebrarà la segona edició de FOMOfest en La Marina de València, amb 5.000 assistents, xarrades, tallers i experiències amb referents.

Aumsa pilotarà la futura Agència Municipal de Lloguer a València

La Junta de Govern Local preveu aprovar este divendres el primer pas per a crear l'Agència Municipal de Lloguer, que dissenyarà i gestionarà Aumsa. El pla garantix rendes a propietaris a canvi de preus per davall del mercat i arranca amb 300.000 euros en 2026.

Detingut a Almassora després d’intentar eludir un control amb 26,64 grams de cocaïna

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut a un home a Almassora després d'una maniobra evasiva davant un control; portava 26,64 grams de cocaïna en bosses i una bàscula. L'arrestat, de 38 anys, va quedar a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública.

El 83% dels CEO actua com a portaveu però solo el 41,6% està format

El 83,2% dels consellers delegats exercix com a portaveu, però només el 41,6% compta amb formació per a eixe rol. El 35% manca de pla i només 4 de cada 10 dircom estan en el comité de direcció.

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.