L’incendi de l’edifici en l’avinguda del Port de València podria ser intencionat

Incendi avinguda del Port

Fins a sis vehicles sanitaris van acudir al lloc dels fets | Bombers de l’Ajuntament de València

 

La Policia Nacional continua investigant l’incendi produït en un edifici de l’avinguda del Port de València el passat divendres. Tot apunta a què va ser intencionat i hi ha testimonis que van vore entrar a tres persones dins de l’edifici.

 

L’incendi, que va provocar onze rescatats i sis ferits, es va iniciar en el pati, en el buit de l’ascensor a on hi havia un carro de bebé. Segons el CICU, l’avís de l’incendi es va produir a les 3.30 hores de la matinada i van acudir al lloc dels fets tres unitats del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), dos del Suport Vital Bàsic (SVB) i dos Transports no assistits (TNA).

 

Dos dels sis ferits en l’incident continuen ingressats en coma induït en la Unitat de Cremats de l’Hospital la Fe de València, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. La xica, de 17 anys i nacionalitat espanyola, té el 70 per cent del cos afectat per les cremades i la seua esperança de vida és mínima. El xic, de 26 anys i nacionalitat colombiana, presenta el 56 per cent del cos cremat i la cara desfigurada.

 

Veïns de l’edifici asseguren que van sentir «baralles a les tres de la matinada i, en vore que li anaven a fer mal a una persona», van decidir cridar a la policia. Un dels testimonis va ser Christian, veí i pare del bebé amb 25 dies de vida que van haver d’atendre per inhalació de fums. El veí assegura que els intrusos van amenaçar-los: «Aneu a morir tots, fills de puta!»; i van bloquejar la porta de sa casa.

 

Una altra veïna de 32 anys ha assegurat que «el terra cremava davall dels nostres peus i, pels nervis, vam tirar un matalàs i vam saltar», motiu pel que ara presenta un esquinç en el peu. El seu fill, de dotze anys, també va ser traslladat a l’Hospital Clínic i té una fractura en la cama

 

Els veïns de les cases de l’edifici afectat, que estan ‘okupades’, han demanat als servicis socials un lloc a on passar la nit, però afirmen que ningú els ha atés. «Som éssers humans, tenim dret a un habitatge». 

 

També pots llegir…

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.