Incendi en la cuina del Monestir de la Santa Faç d’Alacant

 

Este dimecres, la regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa de què els Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) i la Policia Local han intervingut en un incendi en el Monestir de la Santa Faç d’Alacant sense ferits.

 

El SPEIS ha rebut l’avís cap a les 20.00 hores, alertats d’un incendi en la cuina del Monestir de la Santa Faç situada en la primera planta, i fins al lloc de l’emergència s’ha desplaçat un ampli dispositiu amb quatre dotacions completes i catorze bombers.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els primers en arribar a l’emergència van ser dos patrulles de Policia Local que en una primera intervenció van usar un extintor de diòxid de carboni per a controlar el foc evitant la seua propagació que es trobava localitzat en la campana extractora de la cuina.

 

Les dotacions dels bombers han arribat immediatament i han apagat l’incendi localitzat en la cuina, afectant el foc parcialment a la campana i per fum en la planta, i han contactat amb un tècnic electricista per a assegurar i donar per controlat l’incendi i revisar la campana extractora.

 

De la mateixa manera, una volta extingit el focus de l’incendi posterioritat els bombers del SPEIS han fet les tasques de ventilació amb els grups de pressió positiva.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV dona dos dies per a al·legacions abans de decidir si investiga a Mazón per la dana

El TSJCV ha donat dos dies a Fiscalia i a les parts per a al·legar sobre l'exposició raonada que demana investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024. Un tribunal designat decidirà si admet o no eixe plantejament.

La Generalitat reforça la seua aposta per l’hidrogen verd en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ratifica l'impuls a l'hidrogen verd i analitza amb Enagás el pla de participació pública de la Xarxa Troncal, el traçat de la qual aconseguirà 100 municipis.

València Basket confia que la majoria de la seua expedició torne a casa este dimecres

Trenta dels 33 integrants de l'expedició júnior ja volen via Turquia i el club preveu la seua arribada el dimecres. Tres empleats seguixen a Abu Dhabi a l'espera de bitllets.

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.