Incendi en la cuina del Monestir de la Santa Faç d’Alacant

 

Este dimecres, la regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa de què els Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) i la Policia Local han intervingut en un incendi en el Monestir de la Santa Faç d’Alacant sense ferits.

 

El SPEIS ha rebut l’avís cap a les 20.00 hores, alertats d’un incendi en la cuina del Monestir de la Santa Faç situada en la primera planta, i fins al lloc de l’emergència s’ha desplaçat un ampli dispositiu amb quatre dotacions completes i catorze bombers.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els primers en arribar a l’emergència van ser dos patrulles de Policia Local que en una primera intervenció van usar un extintor de diòxid de carboni per a controlar el foc evitant la seua propagació que es trobava localitzat en la campana extractora de la cuina.

 

Les dotacions dels bombers han arribat immediatament i han apagat l’incendi localitzat en la cuina, afectant el foc parcialment a la campana i per fum en la planta, i han contactat amb un tècnic electricista per a assegurar i donar per controlat l’incendi i revisar la campana extractora.

 

De la mateixa manera, una volta extingit el focus de l’incendi posterioritat els bombers del SPEIS han fet les tasques de ventilació amb els grups de pressió positiva.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.

El PP defén a Susana Camarero davant la seua citació per la dana i el PSPV reclama que diga la veritat

El PP es mostra confiat davant la citació judicial de Susana Camarero per la gestió de la dana, mentres el PSPV insistix que haurà de dir la veritat i Compromís planteja canvis en emergències.

Tania Candiani convertix l’IVAM en un ecosistema especulatiu amb arrels imaginades

L'exposició Radix de Tania Candiani transforma una sala de l'IVAM en un ecosistema immersiu on es creuen art, ciència i pensament ecològic per a explorar l'invisible que sosté la vida.

El jutjat eximix al tècnic municipal en la causa del castell unflable de Mislata

El Jutjat d'Instrucció número 4 de Mislata ha exonerat a l'enginyer tècnic municipal per l'accident del castell unflable en el qual van morir dos xiquetes en 2022 i manté l'acusació contra el propietari i responsables de la atraccion.

El porter del Llevant Álex Primo passarà per quiròfan per una lesió en el muscle dret

Álex Primo, tercer porter del Llevant de 21 anys, serà operat en les pròximes setmanes d'una luxació en el muscle dret amb lesió de labrum després de lesionar-se en un entrenament.

El València Basket busca reacció davant el Panathinaikos per a viatjar amb avantatge a Atenes

El València Basket rep de nou al Panathinaikos amb l'obligació de reaccionar en el Roig Arena després de perdre el primer partit i sense marge per a fallar abans de viatjar a Atenes.