Incendi en la cuina del Monestir de la Santa Faç d’Alacant

 

Este dimecres, la regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa de què els Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) i la Policia Local han intervingut en un incendi en el Monestir de la Santa Faç d’Alacant sense ferits.

 

El SPEIS ha rebut l’avís cap a les 20.00 hores, alertats d’un incendi en la cuina del Monestir de la Santa Faç situada en la primera planta, i fins al lloc de l’emergència s’ha desplaçat un ampli dispositiu amb quatre dotacions completes i catorze bombers.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els primers en arribar a l’emergència van ser dos patrulles de Policia Local que en una primera intervenció van usar un extintor de diòxid de carboni per a controlar el foc evitant la seua propagació que es trobava localitzat en la campana extractora de la cuina.

 

Les dotacions dels bombers han arribat immediatament i han apagat l’incendi localitzat en la cuina, afectant el foc parcialment a la campana i per fum en la planta, i han contactat amb un tècnic electricista per a assegurar i donar per controlat l’incendi i revisar la campana extractora.

 

De la mateixa manera, una volta extingit el focus de l’incendi posterioritat els bombers del SPEIS han fet les tasques de ventilació amb els grups de pressió positiva.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.