Extingixen un incendi en el cim de la serra de Fontcalent en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), han extingit un incendi declarat este matí de matolls en la serra de Fontcalent, en la comarca de l’Alacantí, que ha afectat  2.000 metres de terreny forestal.

 

Segons fonts de bombers, l’avís es va produir cap a les 11.45 hores, quan van alertar de l’incendi, i immediatament es va organitzar un operatiu en el que van participar dos dotacions amb la unitat rural del Parc del SPEIS i huit bombers, així com dos patrulles de Policia Local d’Alacant.

 

Els efectius es van desplaçar fins a l’incendi que estava situat en una zona de vegetació i afectava matolls. Els bombers han extingit el foc amb dos línies d’aigua, conseguint controlar les flames amb celeritat.

 

El foc es va controlar després de dos hores de treball, i a hores d’ara encara no es pot determinar les causes de l’incendi, afectant  2.000 metres de terreny forestal. Així mateix passades les  14,10 hores es va aconseguir donar per extingit el foc i es va retirar l’operatiu d’intervenció de bombers.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.