Xic intenta matar a punyalades a sa mare en València

Un punyal en una imatge d’arxiu  | València Diari

 

ACTUALITZAT 11.45 hores. Un xic de 23 anys ha sigut detingut després d’haver apunyalat en l’esquena a sa mare, que ara mateixa està hospitalitzada, en una vivenda de la pedania de Benimàmet, en la Ciutat de València. Segons han informat fonts policials, el succés ha passat cap a les 21.50 hores de la nit del dissabte, quan la Policia Nacional va ser avisada que en una casa de Benimàmet, en el districte de Trànsits, una dona de 65 anys havia sigut apunyalada.

 

En arribar al lloc dels fets, els agents van trobar en l’interior de la vivenda a una dona estesa en terra, que havia sigut apunyalada per l’esquena amb un ganivet, i que estava sent assistida per dos veïnes i que tenia una taca de sang en l’esquena. En el menjador del domicili estava també el fill de la víctima, de 23 anys, que tenia taques de sang en el pantaló.

 

Els agents de la Policia Nacional i Local de València van detindre al presumpte agressor per un delicte de temptativa d’homicidi. A demés, van avisar a Emergències, que van desplaçar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i a una altra filla de la víctima.

 

La dona ha sigut traslladada a l’Hospital General de València, a on està ingressada. Segons dades dels familiars, podria tindre una perforació en el pulmó, tot i que es desconeix la seua evolució, segons les mateixes fonts. Tampoc no han transcendit les causes de l’agressió duta a terme pel seu fill, que estan sent investigades encara per la policia.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.