Xic intenta matar a punyalades a sa mare en València

Un punyal en una imatge d’arxiu  | València Diari

 

ACTUALITZAT 11.45 hores. Un xic de 23 anys ha sigut detingut després d’haver apunyalat en l’esquena a sa mare, que ara mateixa està hospitalitzada, en una vivenda de la pedania de Benimàmet, en la Ciutat de València. Segons han informat fonts policials, el succés ha passat cap a les 21.50 hores de la nit del dissabte, quan la Policia Nacional va ser avisada que en una casa de Benimàmet, en el districte de Trànsits, una dona de 65 anys havia sigut apunyalada.

 

En arribar al lloc dels fets, els agents van trobar en l’interior de la vivenda a una dona estesa en terra, que havia sigut apunyalada per l’esquena amb un ganivet, i que estava sent assistida per dos veïnes i que tenia una taca de sang en l’esquena. En el menjador del domicili estava també el fill de la víctima, de 23 anys, que tenia taques de sang en el pantaló.

 

Els agents de la Policia Nacional i Local de València van detindre al presumpte agressor per un delicte de temptativa d’homicidi. A demés, van avisar a Emergències, que van desplaçar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i a una altra filla de la víctima.

 

La dona ha sigut traslladada a l’Hospital General de València, a on està ingressada. Segons dades dels familiars, podria tindre una perforació en el pulmó, tot i que es desconeix la seua evolució, segons les mateixes fonts. Tampoc no han transcendit les causes de l’agressió duta a terme pel seu fill, que estan sent investigades encara per la policia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat ingressa 882.000 euros en subhastar un edifici a València i una finca a Vila-real

La Conselleria d'Economia ha adjudicat en subhasta un edifici al centre de València i una finca rústica a Vila-real per 882.217,08 euros, dins de l’estratègia d’optimització del patrimoni autonòmic.

Vuit jugadors deixen el València CF en finalitzar el contracte este dimarts

Vuit futbolistes, quatre en propietat i quatre cedits, tanquen este dimarts la seua etapa al València CF en finalitzar els seus contractes i acords de cessió.

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.

CCOO PV defensa que la regularització de migrants és una conquesta de drets i no una almoina

CCOO PV remarca que la regularització extraordinària de persones migrants és una conquesta de drets impulsada des de la societat civil i denuncia colls de botella en la tramitació i manca de recursos en les oficines d’estrangeria.

Els docents valencians tindran jornada de 35 hores, 6 dies d’assumptes propis i dret a desconnexió digital

Educació ha proposat un decret per al professorat valencià amb jornada de 35 hores, sis dies d’assumptes propis, dret a desconnexió digital i possibilitat de teletreball en juliol, encara pendent de negociació amb els sindicats.

Els hotels de la Comunitat Valenciana s’ompliran fins al 92 % en agost

La patronal Hosbec preveu una ocupació hotelera del 92 % en agost a la Comunitat Valenciana, lleugerament per damunt de 2025, amb forts increments de preu i d’ingressos per habitació i un pes creixent del turisme internacional.

Catalá carrega contra Morant i associa tot el PSOE amb Pedro Sánchez

María José Catalá ha afirmat que Diana Morant i el PSPV són 'el mateix que Pedro Sánchez' i ha qualificat el Govern central d''agònic', reclamant un avançament electoral.

València es convertix en banc de proves europeu contra les inundacions amb tecnologia espacial

València ha sigut triada per a provar FLOODWISE, un sistema europeu pioner que permet emetre alertes d inundacions fins a 15 dies abans, combinant satèl·lits, predicció meteorològica i intel·ligència hidrodinàmica.