Xic intenta matar a punyalades a sa mare en València

Un punyal en una imatge d’arxiu  | València Diari

 

ACTUALITZAT 11.45 hores. Un xic de 23 anys ha sigut detingut després d’haver apunyalat en l’esquena a sa mare, que ara mateixa està hospitalitzada, en una vivenda de la pedania de Benimàmet, en la Ciutat de València. Segons han informat fonts policials, el succés ha passat cap a les 21.50 hores de la nit del dissabte, quan la Policia Nacional va ser avisada que en una casa de Benimàmet, en el districte de Trànsits, una dona de 65 anys havia sigut apunyalada.

 

En arribar al lloc dels fets, els agents van trobar en l’interior de la vivenda a una dona estesa en terra, que havia sigut apunyalada per l’esquena amb un ganivet, i que estava sent assistida per dos veïnes i que tenia una taca de sang en l’esquena. En el menjador del domicili estava també el fill de la víctima, de 23 anys, que tenia taques de sang en el pantaló.

 

Els agents de la Policia Nacional i Local de València van detindre al presumpte agressor per un delicte de temptativa d’homicidi. A demés, van avisar a Emergències, que van desplaçar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i a una altra filla de la víctima.

 

La dona ha sigut traslladada a l’Hospital General de València, a on està ingressada. Segons dades dels familiars, podria tindre una perforació en el pulmó, tot i que es desconeix la seua evolució, segons les mateixes fonts. Tampoc no han transcendit les causes de l’agressió duta a terme pel seu fill, que estan sent investigades encara per la policia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.