20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Xic intenta matar a punyalades a sa mare en València

Un punyal en una imatge d’arxiu  | València Diari

 

ACTUALITZAT 11.45 hores. Un xic de 23 anys ha sigut detingut després d’haver apunyalat en l’esquena a sa mare, que ara mateixa està hospitalitzada, en una vivenda de la pedania de Benimàmet, en la Ciutat de València. Segons han informat fonts policials, el succés ha passat cap a les 21.50 hores de la nit del dissabte, quan la Policia Nacional va ser avisada que en una casa de Benimàmet, en el districte de Trànsits, una dona de 65 anys havia sigut apunyalada.

 

En arribar al lloc dels fets, els agents van trobar en l’interior de la vivenda a una dona estesa en terra, que havia sigut apunyalada per l’esquena amb un ganivet, i que estava sent assistida per dos veïnes i que tenia una taca de sang en l’esquena. En el menjador del domicili estava també el fill de la víctima, de 23 anys, que tenia taques de sang en el pantaló.

 

Els agents de la Policia Nacional i Local de València van detindre al presumpte agressor per un delicte de temptativa d’homicidi. A demés, van avisar a Emergències, que van desplaçar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i a una altra filla de la víctima.

 

La dona ha sigut traslladada a l’Hospital General de València, a on està ingressada. Segons dades dels familiars, podria tindre una perforació en el pulmó, tot i que es desconeix la seua evolució, segons les mateixes fonts. Tampoc no han transcendit les causes de l’agressió duta a terme pel seu fill, que estan sent investigades encara per la policia.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda una netejadora i el seu marit per robar joies en cases on treballava

La Guàrdia Civil ha detingut a una treballadora de neteja i al seu marit, veïns de Catí, per presumptes furts en domicilis on ella prestava servici. Part de les joies s'ha recuperat i els detinguts han passat a disposició judicial.

Pérez Llorca defén el potencial de l’aeroport de Castelló per a guanyar usuaris i obrir rutes

Pérez Llorca ha defés que l'aeroport de Castelló pot créixer en usuaris i rutes després d'un 2025 de rècord amb més de 318.000 passatgers i un gener amb un 14% més. Enguany s'han previst 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny, i un impuls a la incubadora aeroespacial.

Igualtat confirma el crim masclista de Benicàssim: Ana María, sèptima víctima de 2026

Igualtat ha confirmat la naturalesa masclista de l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El cas eleva a 7 les víctimes mortals en 2026.

Qingtian reunix per l’Any Nou xinés als fills de la seua diàspora a Espanya

El comtat xinés de Qingtian es convertix per la Festa de la Primavera en punt de retrobament per a jóvens criats a Espanya, entre rituals, família i distància.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera reunió de la Comissió Mixta de la dana en Riba-roja

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat celebrarà el dimecres la seua primera reunió a Riba-roja de Túria, copresidida per Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres. La trobada fixarà l'orde del dia i coordinarà competències entre administracions.

Els ERTO van afectar 762 empreses i 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana en 2025

Els ERTO es van reduir en 2025: 4.506 procediments i 124.921 treballadors a Espanya. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 762 empreses amb ERTO i 16.670 empleats afectats.

PLD Space firma la primera missió espacial privada espanyola amb Sateliot per a 2027

PLD Space i Sateliot han tancat un contracte per a llançar en 2027 dos satèl·lits 5G D2D amb el coet Miura 5 des de la Guaiana Francesa. Suposa la primera missió espacial privada cent per cent espanyola.

Intervenen 608 quilos de marihuana en una empresa de La Safor que exportava a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha intervingut 608 quilos de marihuana en una empresa de cànem a La Safor. El negoci exportava a Europa i presentava indicis d'explotació laboral i manipulació prohibida.