Xic intenta matar a punyalades a sa mare en València

Un punyal en una imatge d’arxiu  | València Diari

 

ACTUALITZAT 11.45 hores. Un xic de 23 anys ha sigut detingut després d’haver apunyalat en l’esquena a sa mare, que ara mateixa està hospitalitzada, en una vivenda de la pedania de Benimàmet, en la Ciutat de València. Segons han informat fonts policials, el succés ha passat cap a les 21.50 hores de la nit del dissabte, quan la Policia Nacional va ser avisada que en una casa de Benimàmet, en el districte de Trànsits, una dona de 65 anys havia sigut apunyalada.

 

En arribar al lloc dels fets, els agents van trobar en l’interior de la vivenda a una dona estesa en terra, que havia sigut apunyalada per l’esquena amb un ganivet, i que estava sent assistida per dos veïnes i que tenia una taca de sang en l’esquena. En el menjador del domicili estava també el fill de la víctima, de 23 anys, que tenia taques de sang en el pantaló.

 

Els agents de la Policia Nacional i Local de València van detindre al presumpte agressor per un delicte de temptativa d’homicidi. A demés, van avisar a Emergències, que van desplaçar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i a una altra filla de la víctima.

 

La dona ha sigut traslladada a l’Hospital General de València, a on està ingressada. Segons dades dels familiars, podria tindre una perforació en el pulmó, tot i que es desconeix la seua evolució, segons les mateixes fonts. Tampoc no han transcendit les causes de l’agressió duta a terme pel seu fill, que estan sent investigades encara per la policia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.