9.1 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Jorge, sobre Marta Calvo: «Era molt guapa, mai podria haver-la matat»

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

Els agents encarregats de la investigació de Marta Calvo, se centren en trobar les restes de la jove en diferents abocadors. El més important és el de Dosaigües, en la Foia de Bunyol (Alacant), ja que la localització coincidix amb la situació de l’acusat hores després de la defunció de la jove.

 

A més, segons ‘Espejo Público’, Jorge hauria declarat que coneixia a Marta des de feia dos setmanes abans del succés. Ha afirmat que «mai podria haver-la matat», ja que Marta «era molt guapa».

  

El programa ha tingut accés a la declaració de Jorge davant la Guàrdia Civil. En ella defensa la seua innocència en la mort de la jove, que l’atribuïx a una sobredosi de drogues, perquè ha declarat que va col·locar droga en les parts íntimes de Marta, motiu que podria haver produït una major i ràpida absorció en sang de les substàncies.

 

Controls exhaustius

Els agents han iniciat controls exhaustius de les zones on pogueren estar les restes de Marta Calvo, la jove de 25 anys desapareguda des del 7 de novembre en Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

D’eixa manera ho ha assegurat en declaracions als mitjans el subdelegat del Govern, Roberto González Cachorro, que ha visitat un control de la DGT en Port de Sagunt, en ser preguntat per la marxa de les investigacions.

 

Segons González Cachorro «entrem en una fase molt lenta, molt minuciosa on haurem de fer un esforç molt important per a trobar les evidències que corroboren o no les versions que ha facilitat l’acusat», ha apuntat González Cachorro.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.