Jorge, sobre Marta Calvo: «Era molt guapa, mai podria haver-la matat»

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

Els agents encarregats de la investigació de Marta Calvo, se centren en trobar les restes de la jove en diferents abocadors. El més important és el de Dosaigües, en la Foia de Bunyol (Alacant), ja que la localització coincidix amb la situació de l’acusat hores després de la defunció de la jove.

 

A més, segons ‘Espejo Público’, Jorge hauria declarat que coneixia a Marta des de feia dos setmanes abans del succés. Ha afirmat que «mai podria haver-la matat», ja que Marta «era molt guapa».

  

El programa ha tingut accés a la declaració de Jorge davant la Guàrdia Civil. En ella defensa la seua innocència en la mort de la jove, que l’atribuïx a una sobredosi de drogues, perquè ha declarat que va col·locar droga en les parts íntimes de Marta, motiu que podria haver produït una major i ràpida absorció en sang de les substàncies.

 

Controls exhaustius

Els agents han iniciat controls exhaustius de les zones on pogueren estar les restes de Marta Calvo, la jove de 25 anys desapareguda des del 7 de novembre en Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

D’eixa manera ho ha assegurat en declaracions als mitjans el subdelegat del Govern, Roberto González Cachorro, que ha visitat un control de la DGT en Port de Sagunt, en ser preguntat per la marxa de les investigacions.

 

Segons González Cachorro «entrem en una fase molt lenta, molt minuciosa on haurem de fer un esforç molt important per a trobar les evidències que corroboren o no les versions que ha facilitat l’acusat», ha apuntat González Cachorro.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.