Jorge, sobre Marta Calvo: «Era molt guapa, mai podria haver-la matat»

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

Els agents encarregats de la investigació de Marta Calvo, se centren en trobar les restes de la jove en diferents abocadors. El més important és el de Dosaigües, en la Foia de Bunyol (Alacant), ja que la localització coincidix amb la situació de l’acusat hores després de la defunció de la jove.

 

A més, segons ‘Espejo Público’, Jorge hauria declarat que coneixia a Marta des de feia dos setmanes abans del succés. Ha afirmat que «mai podria haver-la matat», ja que Marta «era molt guapa».

  

El programa ha tingut accés a la declaració de Jorge davant la Guàrdia Civil. En ella defensa la seua innocència en la mort de la jove, que l’atribuïx a una sobredosi de drogues, perquè ha declarat que va col·locar droga en les parts íntimes de Marta, motiu que podria haver produït una major i ràpida absorció en sang de les substàncies.

 

Controls exhaustius

Els agents han iniciat controls exhaustius de les zones on pogueren estar les restes de Marta Calvo, la jove de 25 anys desapareguda des del 7 de novembre en Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

D’eixa manera ho ha assegurat en declaracions als mitjans el subdelegat del Govern, Roberto González Cachorro, que ha visitat un control de la DGT en Port de Sagunt, en ser preguntat per la marxa de les investigacions.

 

Segons González Cachorro «entrem en una fase molt lenta, molt minuciosa on haurem de fer un esforç molt important per a trobar les evidències que corroboren o no les versions que ha facilitat l’acusat», ha apuntat González Cachorro.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.