Jorge, sobre Marta Calvo: «Era molt guapa, mai podria haver-la matat»

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

Els agents encarregats de la investigació de Marta Calvo, se centren en trobar les restes de la jove en diferents abocadors. El més important és el de Dosaigües, en la Foia de Bunyol (Alacant), ja que la localització coincidix amb la situació de l’acusat hores després de la defunció de la jove.

 

A més, segons ‘Espejo Público’, Jorge hauria declarat que coneixia a Marta des de feia dos setmanes abans del succés. Ha afirmat que «mai podria haver-la matat», ja que Marta «era molt guapa».

  

El programa ha tingut accés a la declaració de Jorge davant la Guàrdia Civil. En ella defensa la seua innocència en la mort de la jove, que l’atribuïx a una sobredosi de drogues, perquè ha declarat que va col·locar droga en les parts íntimes de Marta, motiu que podria haver produït una major i ràpida absorció en sang de les substàncies.

 

Controls exhaustius

Els agents han iniciat controls exhaustius de les zones on pogueren estar les restes de Marta Calvo, la jove de 25 anys desapareguda des del 7 de novembre en Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

D’eixa manera ho ha assegurat en declaracions als mitjans el subdelegat del Govern, Roberto González Cachorro, que ha visitat un control de la DGT en Port de Sagunt, en ser preguntat per la marxa de les investigacions.

 

Segons González Cachorro «entrem en una fase molt lenta, molt minuciosa on haurem de fer un esforç molt important per a trobar les evidències que corroboren o no les versions que ha facilitat l’acusat», ha apuntat González Cachorro.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.