Jorge, sobre Marta Calvo: «Era molt guapa, mai podria haver-la matat»

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

Els agents encarregats de la investigació de Marta Calvo, se centren en trobar les restes de la jove en diferents abocadors. El més important és el de Dosaigües, en la Foia de Bunyol (Alacant), ja que la localització coincidix amb la situació de l’acusat hores després de la defunció de la jove.

 

A més, segons ‘Espejo Público’, Jorge hauria declarat que coneixia a Marta des de feia dos setmanes abans del succés. Ha afirmat que «mai podria haver-la matat», ja que Marta «era molt guapa».

  

El programa ha tingut accés a la declaració de Jorge davant la Guàrdia Civil. En ella defensa la seua innocència en la mort de la jove, que l’atribuïx a una sobredosi de drogues, perquè ha declarat que va col·locar droga en les parts íntimes de Marta, motiu que podria haver produït una major i ràpida absorció en sang de les substàncies.

 

Controls exhaustius

Els agents han iniciat controls exhaustius de les zones on pogueren estar les restes de Marta Calvo, la jove de 25 anys desapareguda des del 7 de novembre en Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

D’eixa manera ho ha assegurat en declaracions als mitjans el subdelegat del Govern, Roberto González Cachorro, que ha visitat un control de la DGT en Port de Sagunt, en ser preguntat per la marxa de les investigacions.

 

Segons González Cachorro «entrem en una fase molt lenta, molt minuciosa on haurem de fer un esforç molt important per a trobar les evidències que corroboren o no les versions que ha facilitat l’acusat», ha apuntat González Cachorro.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.