11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Un jove de 20 anys abusa d’una xiqueta de 16 en en el barri de Ciutat Jardí de València

policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

La Policia Local de València ha detingut a un jove de 20 anys per, presumptament, abusar d’una menor de 16, a la que va assetjar amb tocaments pel cos i besos en el coll malgrat la negativa de la dona.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir la matinada d’este dijous quan agents de la setena Unitat de Districte i de la Unitat de Convivència i Seguretat (O.C.O.S) de la Policia Local de València van ser requerits per a dirigir-se al barri de Ciutat Jardí de la capital valenciana perquè, pel que pareix, un jove estava realitzant tocaments a una xica.

 

Personats en el lloc, es van entrevistar amb la menor i altra persona, que van manifestar que el jove, presumptament, hauria dut a terme una actitud assetjadora amb la jove, amb tocaments pel cos i besos en el coll, als que en tot moment es va negar la xica.

 

A més, les dos van manifestar que esta persona va mantindre una actitud assetjadora, durant tota la nit, amb les xiques que estaven en el local, segons les fonts.

 

Després d’obtindre la descripció del jove, els agents van aconseguir localitzar-lo, i van procedir a la seua detenció, lectura de drets i trasllat a la Inspecció Central de Guàrdia. Mentres que la jove va ser acompanyada pels Agents fins al seu domicili, on van informar als seus pares dels fets. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.