Un jove de 20 anys abusa d’una xiqueta de 16 en en el barri de Ciutat Jardí de València

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge d’arxiu | Policia Local de València   La Policia Local de València ha detingut a un jove de 20 anys per, presumptament, abusar d’una menor de 16, a la que va assetjar amb tocaments pel cos i besos en el coll malgrat la negativa de la dona.   Segons fonts policials, els fets es van produir la […]
policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

La Policia Local de València ha detingut a un jove de 20 anys per, presumptament, abusar d’una menor de 16, a la que va assetjar amb tocaments pel cos i besos en el coll malgrat la negativa de la dona.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir la matinada d’este dijous quan agents de la setena Unitat de Districte i de la Unitat de Convivència i Seguretat (O.C.O.S) de la Policia Local de València van ser requerits per a dirigir-se al barri de Ciutat Jardí de la capital valenciana perquè, pel que pareix, un jove estava realitzant tocaments a una xica.

 

Personats en el lloc, es van entrevistar amb la menor i altra persona, que van manifestar que el jove, presumptament, hauria dut a terme una actitud assetjadora amb la jove, amb tocaments pel cos i besos en el coll, als que en tot moment es va negar la xica.

 

A més, les dos van manifestar que esta persona va mantindre una actitud assetjadora, durant tota la nit, amb les xiques que estaven en el local, segons les fonts.

 

Després d’obtindre la descripció del jove, els agents van aconseguir localitzar-lo, i van procedir a la seua detenció, lectura de drets i trasllat a la Inspecció Central de Guàrdia. Mentres que la jove va ser acompanyada pels Agents fins al seu domicili, on van informar als seus pares dels fets. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Arcadi España alerta pels 3.669 milions valencians

Arcadi España sosté que un govern de PP i Vox no aprovaria un nou model de finançament ni aportaria 3.669 milions a la Comunitat Valenciana.

La desena jornada de Tercera Federación intensifica la lluita per l’ascens

Huit equips estan separats per dos punts en la lluita pels llocs de promoció. La jornada es disputa dissabte 7 i diumenge, amb duels directes per l’ascens i la permanència.

Vinícius es perdrà el duel de Mestalla per la seua sanció

Vinícius no jugarà dissabte a Mestalla perquè complirà el quart i últim partit de sanció. L’expulsió de 2025 i els episodis anteriors mantenen viva la seua relació conflictiva amb l’estadi.

La campanya de Fran Sol per a la família de Jesús de Miguel frega els 100.000 euros

La iniciativa per a ajudar la família de Jesús de Miguel s’acosta als 100.000 euros i aspira a arribar als 110.000. Prop d’un miler de persones hi han col·laborat.

La Tercera Federación, més igualada que mai en el grup VI

Huit equips del grup VI estan separats per només dos punts, mentre el Villarreal C lidera amb huit victòries en nou jornades.

El Govern obliga les almàsseres a guardar el 12 % de l’oli d’oliva declarat des de novembre

La mesura afecta també les almàsseres valencianes i mantindrà una part de la producció fora del mercat fins al 30 de setembre de 2027

La Fira de les Comarques s’inaugura hui a Vivers amb entrada gratuïta

La cita reunix 58 destinacions turístiques fins diumenge amb cuina en directe, tastos, música i activitats infantils

Desmantellen un laboratori de cocaïna a Torrevella: cinc detinguts

La Guardia Civil ha desmantellat un laboratori de cocaïna en un habitatge de Torrevella i ha detingut cinc persones. Dos registres han permés localitzar un punt de venda i intervindre droga i efectiu.