Un jove de 20 anys abusa d’una xiqueta de 16 en en el barri de Ciutat Jardí de València

policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

La Policia Local de València ha detingut a un jove de 20 anys per, presumptament, abusar d’una menor de 16, a la que va assetjar amb tocaments pel cos i besos en el coll malgrat la negativa de la dona.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir la matinada d’este dijous quan agents de la setena Unitat de Districte i de la Unitat de Convivència i Seguretat (O.C.O.S) de la Policia Local de València van ser requerits per a dirigir-se al barri de Ciutat Jardí de la capital valenciana perquè, pel que pareix, un jove estava realitzant tocaments a una xica.

 

Personats en el lloc, es van entrevistar amb la menor i altra persona, que van manifestar que el jove, presumptament, hauria dut a terme una actitud assetjadora amb la jove, amb tocaments pel cos i besos en el coll, als que en tot moment es va negar la xica.

 

A més, les dos van manifestar que esta persona va mantindre una actitud assetjadora, durant tota la nit, amb les xiques que estaven en el local, segons les fonts.

 

Després d’obtindre la descripció del jove, els agents van aconseguir localitzar-lo, i van procedir a la seua detenció, lectura de drets i trasllat a la Inspecció Central de Guàrdia. Mentres que la jove va ser acompanyada pels Agents fins al seu domicili, on van informar als seus pares dels fets. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.