Un jove de 20 anys abusa d’una xiqueta de 16 en en el barri de Ciutat Jardí de València

policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

La Policia Local de València ha detingut a un jove de 20 anys per, presumptament, abusar d’una menor de 16, a la que va assetjar amb tocaments pel cos i besos en el coll malgrat la negativa de la dona.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir la matinada d’este dijous quan agents de la setena Unitat de Districte i de la Unitat de Convivència i Seguretat (O.C.O.S) de la Policia Local de València van ser requerits per a dirigir-se al barri de Ciutat Jardí de la capital valenciana perquè, pel que pareix, un jove estava realitzant tocaments a una xica.

 

Personats en el lloc, es van entrevistar amb la menor i altra persona, que van manifestar que el jove, presumptament, hauria dut a terme una actitud assetjadora amb la jove, amb tocaments pel cos i besos en el coll, als que en tot moment es va negar la xica.

 

A més, les dos van manifestar que esta persona va mantindre una actitud assetjadora, durant tota la nit, amb les xiques que estaven en el local, segons les fonts.

 

Després d’obtindre la descripció del jove, els agents van aconseguir localitzar-lo, i van procedir a la seua detenció, lectura de drets i trasllat a la Inspecció Central de Guàrdia. Mentres que la jove va ser acompanyada pels Agents fins al seu domicili, on van informar als seus pares dels fets. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.