Una jove detinguda per negar-se a posar-se la mascareta en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una jove de 18 anys com a presumpta autora d’un delicte de resistència i desobediència contra un agent de l’autoritat, després de negar-se en diferents ocasions a posar-se la mascareta, a pesar de les indicacions i advertiments dels policies.

 

Els fets han passat en un carrer del districte valencià de Proveïments. Els policies estaven fent faenes de prevenció de seguretat ciutadana, quan han sigut avisats per diferents vianants, indicant-los que una xica es trobava enmig de la carretera.

 

Els agents s’han mobilitzat fins al lloc dels fets, i la xica els ha dit que no es posava la mascareta perquè «això del Covid-19 és una mentida», indicant-li els agents, reiteradament, l’obligació de portar-la. Fins i tot li han oferit una mascareta quirúrgica, però la jove l’ha trencat en trossos. També s’ha posat a fumar un cigar en presència dels policies, expulsant cap a ells el fum. 

 

Els policies han advertit a la xica en diferents ocasions que la seua actitud podria ser constitutiva de delicte, si bé la dona s’ha negat en tot moment a seguir les seues indicacions i col·locar-se la mascareta. Per tot això, ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de resistència i desobediència. L’arrestada ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià ennuegat en un restaurant de Cullera

Dos guàrdies civils reanimen a un home de 86 anys que va deixar de respirar després d'ennuegar-se mentres menjava en un restaurant de Cullera. L'ús ràpid de la maniobra de Heimlich va permetre que l'ancià expulsara el menjar i recuperara la respiració abans de ser traslladat a l'hospital.

Cinc persones ateses per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Pedralba

Un incendi declarat de matinada en una vivenda de Pedralba ha obligat a atendre cinc persones per inhalació de fum, una d'elles traslladada a l'Hospital de Llíria.

Obres entre Puçol i Vila-real obliguen a Renfe a substituir 72 trens per autobusos este diumenge

Les obres d'Adif entre Puçol i Vila-real tallaran la circulació ferroviària des de la nit del dissabte fins al migdia del diumenge, i Renfe substituirà 72 trens per autobusos en Rodalia i Mitjana distància.