Una jove detinguda per negar-se a posar-se la mascareta en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una jove de 18 anys com a presumpta autora d’un delicte de resistència i desobediència contra un agent de l’autoritat, després de negar-se en diferents ocasions a posar-se la mascareta, a pesar de les indicacions i advertiments dels policies.

 

Els fets han passat en un carrer del districte valencià de Proveïments. Els policies estaven fent faenes de prevenció de seguretat ciutadana, quan han sigut avisats per diferents vianants, indicant-los que una xica es trobava enmig de la carretera.

 

Els agents s’han mobilitzat fins al lloc dels fets, i la xica els ha dit que no es posava la mascareta perquè «això del Covid-19 és una mentida», indicant-li els agents, reiteradament, l’obligació de portar-la. Fins i tot li han oferit una mascareta quirúrgica, però la jove l’ha trencat en trossos. També s’ha posat a fumar un cigar en presència dels policies, expulsant cap a ells el fum. 

 

Els policies han advertit a la xica en diferents ocasions que la seua actitud podria ser constitutiva de delicte, si bé la dona s’ha negat en tot moment a seguir les seues indicacions i col·locar-se la mascareta. Per tot això, ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de resistència i desobediència. L’arrestada ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.