Una jove detinguda per negar-se a posar-se la mascareta en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una jove de 18 anys com a presumpta autora d’un delicte de resistència i desobediència contra un agent de l’autoritat, després de negar-se en diferents ocasions a posar-se la mascareta, a pesar de les indicacions i advertiments dels policies.

 

Els fets han passat en un carrer del districte valencià de Proveïments. Els policies estaven fent faenes de prevenció de seguretat ciutadana, quan han sigut avisats per diferents vianants, indicant-los que una xica es trobava enmig de la carretera.

 

Els agents s’han mobilitzat fins al lloc dels fets, i la xica els ha dit que no es posava la mascareta perquè «això del Covid-19 és una mentida», indicant-li els agents, reiteradament, l’obligació de portar-la. Fins i tot li han oferit una mascareta quirúrgica, però la jove l’ha trencat en trossos. També s’ha posat a fumar un cigar en presència dels policies, expulsant cap a ells el fum. 

 

Els policies han advertit a la xica en diferents ocasions que la seua actitud podria ser constitutiva de delicte, si bé la dona s’ha negat en tot moment a seguir les seues indicacions i col·locar-se la mascareta. Per tot això, ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de resistència i desobediència. L’arrestada ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El sector aeroespacial valencià es reforça amb un pla estratègic fins a 2030

El sector aeroespacial valencià, amb un creixement pròxim al 50% en el numere d'empreses i una facturacion anual de 735 milions, es recolza en un pla estrategico fins a 2030 per a guanyar posicion internacional. El full de ruta es basara en innovacion, sostenibilitat i colaboracion publique-privada, encara que fins i tot no té pressupost ni terminis tancats.

Detingut en l’aeroport de Múrcia un anglés per l’homicidi d’un txec en una platja de Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut en l'aeroport de Múrcia a un ciutadà britanico de 40 anys amb antecedents, acusat de matar d'un tret al cap a un home txec en una platja de Torrevieja el passat 1 de març.

Compromís aplaudix que Mazón declare davant la jutgessa per la gestió de la DANA de 2024

Compromís celebra que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024 i li recorda que està obligat a dir la veritat quan declare.

Debat en Les Corts per la Setmana Santa de Sagunt: tradició, igualtat i possible pèrdua de festa nacional

El PP defén compatibilitzar arrelament i inclusió en la Setmana Santa de Sagunt mentres PSPV i Compromís exigixen més fermesa per a garantir la igualtat de les dones en la confraria.

Compromís demana al Síndic de Comptes que investigue les irregularitats del bo comercie d’Alacant

Compromís defendrà en Les Corts una iniciativa perquè el Síndic de Comptes revise les presumptes irregularitats del bo comercie d'Alacant, mentres el PSPV reclama una comissió sobre els fons de Revolta.

El sol avança l’ambient de Setmana Santa i plena les platges d’Alacant

El sol i les temperatures suaus animen a molts veïns i visitants a gaudir ja de la platja del Postiguet i del passeig marítim a les portes de la Setmana Santa.

Mor una menor de 17 anys per meningitis a l’hospital de Dénia

Una jove de 17 anys ha mort per meningitis a l'hospital de Dénia després de ser traslladada en ambulància des d'una localitat de la Marina Alta. Sanitat ha activat el protocol de rastreig i quimioprofilaxi als contactes estrets.

El gelat europeu de l’any arriba a Alacant amb sabor de ricotta, mandarina i pistatxo

El nou gelat artesà Melody, triat sabor europeu de 2025 per la patronal de heladeros, combina ricotta cremosa, salsa de mandarina i cruixent de pistatxo i ja se servix a Alacant.