Un jove detingut per trencar-li el nas a un home en un bar en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), a un jove de 18 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de trencar-li els ossos del nas a un home que es trobava assegut en un bar.

 

Els fets han passat cap a les 20.45 hores de la nit d’este dijous, quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un bar de la localitat a on, pel que pareix, s’havia produït una baralla entre dos xics.

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc a on han trobat a la víctima en el bany del local sagnant pel nas, i han sabut que moments abans, quan es trobava en una taula en companyia d’una amiga, havia entrat un jove amb el que anteriorment havia tingut diversos desacords i ha començat a insultar-lo.

 

Minuts després li ha pegat una punyada que ha fet a la víctima caure a terra, i el jove li ha pegat una puntada a la cara. Després de l’agressió, el jove ha eixit del bar amenaçant-lo de mort. Finalment, després d’una sèrie de gestions, els policies han conseguit identificar i trobar al sospitós, que ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.