11.6 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Un jove detingut per trencar-li el nas a un home en un bar en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), a un jove de 18 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de trencar-li els ossos del nas a un home que es trobava assegut en un bar.

 

Els fets han passat cap a les 20.45 hores de la nit d’este dijous, quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un bar de la localitat a on, pel que pareix, s’havia produït una baralla entre dos xics.

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc a on han trobat a la víctima en el bany del local sagnant pel nas, i han sabut que moments abans, quan es trobava en una taula en companyia d’una amiga, havia entrat un jove amb el que anteriorment havia tingut diversos desacords i ha començat a insultar-lo.

 

Minuts després li ha pegat una punyada que ha fet a la víctima caure a terra, i el jove li ha pegat una puntada a la cara. Després de l’agressió, el jove ha eixit del bar amenaçant-lo de mort. Finalment, després d’una sèrie de gestions, els policies han conseguit identificar i trobar al sospitós, que ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.

La UPV impulsa amb IA el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a l'anàlisi de ressonàncies per a oferir mètriques objectives i reproduïbles. Facilita diagnòstics més precisos i dona suport a la presa de decisions clíniques i la investigació.

3-1: la Real de Matarazzo evidencia la fragilitat de l’Elx

Sucic, Oyarzabal i Óskarsson van firmar el triomf de la Real davant un Elx que va començar millor però es va desunflar després de dos colps abans del descans. remire va ser decisiu.

Finalitza sense ferits l’atrinxerament d’un home en la seua vivenda de Teulada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha donat per acabat sense ferits l'atrinxerament d'un home en la seua vivenda de Teulada després de prop de cinc hores. El CICU ha mobilitzat un SAMU i un home ha sigut traslladat a l'Hospital de Dénia; s'instruiran diligències.

Tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Dénia

Un incendi en la segona planta d'un edifici de nou altures a l'Esplanada Cervantes ha generat una gran quantitat de fum. Tres hòmens han sigut atesos per inhalació i traslladats a l'Hospital de Dénia, i els veïns han sigut confinats en les seues vivendes.

Exhibició de Evenepoel per a guanyar l’etapa regna i vestir-se de groc

Remco Evenepoel es va imposar en solitari en l'etapa regna entre La Nucia i Teulada (172 km), va marcar 4h14:01 i es va enfundar el jersei groc després d'atacar a 13 km de meta. Amb 24 segons sobre João Almeida i Giulio Pellizzari, va deixar la general molt encarrilada mancant l'última jornada.

Un home s’atrinxera en la seua vivenda de Teulada i la Guàrdia Civil negocia

Un home roman atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil ha acudit des de migdia i manté contacte perquè depose la seua actitud.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els servicis d’emergències de la Comunitat Valenciana

El president valencià s'ha posat en contacte amb Juanma Moreno per a posar a la disposició d'Andalusia tots els mitjans i servicis d'emergència i traslladar la seua solidaritat. L'oferiment arriba davant la difícil situació meteorològica i amb seguiment continu del temporal.