11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Un jove detingut per trencar-li el nas a un home en un bar en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), a un jove de 18 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de trencar-li els ossos del nas a un home que es trobava assegut en un bar.

 

Els fets han passat cap a les 20.45 hores de la nit d’este dijous, quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un bar de la localitat a on, pel que pareix, s’havia produït una baralla entre dos xics.

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc a on han trobat a la víctima en el bany del local sagnant pel nas, i han sabut que moments abans, quan es trobava en una taula en companyia d’una amiga, havia entrat un jove amb el que anteriorment havia tingut diversos desacords i ha començat a insultar-lo.

 

Minuts després li ha pegat una punyada que ha fet a la víctima caure a terra, i el jove li ha pegat una puntada a la cara. Després de l’agressió, el jove ha eixit del bar amenaçant-lo de mort. Finalment, després d’una sèrie de gestions, els policies han conseguit identificar i trobar al sospitós, que ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.