14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Un jove detingut per trencar-li el nas a un home en un bar en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), a un jove de 18 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de trencar-li els ossos del nas a un home que es trobava assegut en un bar.

 

Els fets han passat cap a les 20.45 hores de la nit d’este dijous, quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un bar de la localitat a on, pel que pareix, s’havia produït una baralla entre dos xics.

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc a on han trobat a la víctima en el bany del local sagnant pel nas, i han sabut que moments abans, quan es trobava en una taula en companyia d’una amiga, havia entrat un jove amb el que anteriorment havia tingut diversos desacords i ha començat a insultar-lo.

 

Minuts després li ha pegat una punyada que ha fet a la víctima caure a terra, i el jove li ha pegat una puntada a la cara. Després de l’agressió, el jove ha eixit del bar amenaçant-lo de mort. Finalment, després d’una sèrie de gestions, els policies han conseguit identificar i trobar al sospitós, que ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.