Demanen 28 anys de presó per als dos jóvens assassins del pederasta de València

La víctima va ser detinguda en els anys 90 per un presumpte cas de pederàstia | Cedida

 

Dos jóvens, de nacionalitat romanesa, van matar presumptament al pederasta Vicente S.R. el passat desembre de 2016 en la ciutat de València. La víctima, de 60 anys, va ser detinguda en els anys 90 per la seua presumpta relació amb una de les majors xarxes de producció i distribució de pornografia infantil que es coneixen en Espanya. 

 

Els autors del crim, que tenen ara 22 i 25 anys, van asfixiar a la víctima i van deixar el cadàver amb les mans lligades, una bossa al cap i la cara destrossada pels colps que li havien pegat, segons ha avançat el diari ‘Información’. El cos de la víctima va ser trobat en el seu domicili, en l’avinguda Peris i Valero. 

 

El pederasta solia convidar als dos jóvens a festes sexuals en sa casa, a més d’oferir-los cocaïna. Els presumptes autors del crim van aprofitar que coneixien a la víctima per a anar al domicili «amb la intenció d’apoderar-se dels diners i altres objectes de valor que ells pensaven que hi havia en en el seu domicili», segons ha afirmat el Ministeri Fiscal. 

 

Els dos jóvens, «amb ànim de menyscabar la integritat física de Vicente i de doblegar la seua voluntat, van començar a pegar-li colps al cap» i el van arrossegar pel domicili «intentant que els indicara els llocs en els que guardava els diners i els objectes de valor», segons detalla el fiscal en el seu escrit. 

 

Després de provocar-li diverses ferides en l’ull esquerre, front, llavis i cap; els acusats «li van col·locar una bossa de plàstic al cap, la van lligar amb una corda i van apretar fortament fins a asfixiar-lo». L’autòpsia va determinar que la causa de la mort era un edema cerebral per asfixia.

 

El fiscal demana 28 anys de presó per a cada jove pels delictes d’assassinat i robatori amb violència en casa habitada. Amb la circumstància agreujant d’abús de superioritat. De fet, el fiscal considera que els jóvens van decidir matar-lo per a que no els poguera reconéixer. 

 

Alguns testimonis que van incriminar als ara processats en el moment del crim, han declarat a la policia que el robatori no és l’únic mòbil perquè el pederasta va intentar abusar sexualment d’un d’ells i li va fer tocaments. Quan la policia va fer la inspecció en el domicili de la víctima, els agents van trobar un preservatiu usat, calaixos per terra, el matalàs cagat i la caixa forta buida.

 

Entre altres objectes que els dos jóvens es van emportar, es trobava una targeta de crèdit que van intentar utilitzar per a traure 600 euros en un caixer d’Alzira, en la comarca de la Ribera Alta, només unes hores després de l’assassinat. Eixa va ser la prova que va portar a la policia fins als presumptes culpables. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.