Demanen 28 anys de presó per als dos jóvens assassins del pederasta de València

La víctima va ser detinguda en els anys 90 per un presumpte cas de pederàstia | Cedida

 

Dos jóvens, de nacionalitat romanesa, van matar presumptament al pederasta Vicente S.R. el passat desembre de 2016 en la ciutat de València. La víctima, de 60 anys, va ser detinguda en els anys 90 per la seua presumpta relació amb una de les majors xarxes de producció i distribució de pornografia infantil que es coneixen en Espanya. 

 

Els autors del crim, que tenen ara 22 i 25 anys, van asfixiar a la víctima i van deixar el cadàver amb les mans lligades, una bossa al cap i la cara destrossada pels colps que li havien pegat, segons ha avançat el diari ‘Información’. El cos de la víctima va ser trobat en el seu domicili, en l’avinguda Peris i Valero. 

 

El pederasta solia convidar als dos jóvens a festes sexuals en sa casa, a més d’oferir-los cocaïna. Els presumptes autors del crim van aprofitar que coneixien a la víctima per a anar al domicili «amb la intenció d’apoderar-se dels diners i altres objectes de valor que ells pensaven que hi havia en en el seu domicili», segons ha afirmat el Ministeri Fiscal. 

 

Els dos jóvens, «amb ànim de menyscabar la integritat física de Vicente i de doblegar la seua voluntat, van començar a pegar-li colps al cap» i el van arrossegar pel domicili «intentant que els indicara els llocs en els que guardava els diners i els objectes de valor», segons detalla el fiscal en el seu escrit. 

 

Després de provocar-li diverses ferides en l’ull esquerre, front, llavis i cap; els acusats «li van col·locar una bossa de plàstic al cap, la van lligar amb una corda i van apretar fortament fins a asfixiar-lo». L’autòpsia va determinar que la causa de la mort era un edema cerebral per asfixia.

 

El fiscal demana 28 anys de presó per a cada jove pels delictes d’assassinat i robatori amb violència en casa habitada. Amb la circumstància agreujant d’abús de superioritat. De fet, el fiscal considera que els jóvens van decidir matar-lo per a que no els poguera reconéixer. 

 

Alguns testimonis que van incriminar als ara processats en el moment del crim, han declarat a la policia que el robatori no és l’únic mòbil perquè el pederasta va intentar abusar sexualment d’un d’ells i li va fer tocaments. Quan la policia va fer la inspecció en el domicili de la víctima, els agents van trobar un preservatiu usat, calaixos per terra, el matalàs cagat i la caixa forta buida.

 

Entre altres objectes que els dos jóvens es van emportar, es trobava una targeta de crèdit que van intentar utilitzar per a traure 600 euros en un caixer d’Alzira, en la comarca de la Ribera Alta, només unes hores després de l’assassinat. Eixa va ser la prova que va portar a la policia fins als presumptes culpables. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.