Anuncios

Demanen 28 anys de presó per als dos jóvens assassins del pederasta de València

La víctima va ser detinguda en els anys 90 per un presumpte cas de pederàstia | Cedida

 

Dos jóvens, de nacionalitat romanesa, van matar presumptament al pederasta Vicente S.R. el passat desembre de 2016 en la ciutat de València. La víctima, de 60 anys, va ser detinguda en els anys 90 per la seua presumpta relació amb una de les majors xarxes de producció i distribució de pornografia infantil que es coneixen en Espanya. 

 

Els autors del crim, que tenen ara 22 i 25 anys, van asfixiar a la víctima i van deixar el cadàver amb les mans lligades, una bossa al cap i la cara destrossada pels colps que li havien pegat, segons ha avançat el diari ‘Información’. El cos de la víctima va ser trobat en el seu domicili, en l’avinguda Peris i Valero. 

 

El pederasta solia convidar als dos jóvens a festes sexuals en sa casa, a més d’oferir-los cocaïna. Els presumptes autors del crim van aprofitar que coneixien a la víctima per a anar al domicili «amb la intenció d’apoderar-se dels diners i altres objectes de valor que ells pensaven que hi havia en en el seu domicili», segons ha afirmat el Ministeri Fiscal. 

 

Els dos jóvens, «amb ànim de menyscabar la integritat física de Vicente i de doblegar la seua voluntat, van començar a pegar-li colps al cap» i el van arrossegar pel domicili «intentant que els indicara els llocs en els que guardava els diners i els objectes de valor», segons detalla el fiscal en el seu escrit. 

 

Després de provocar-li diverses ferides en l’ull esquerre, front, llavis i cap; els acusats «li van col·locar una bossa de plàstic al cap, la van lligar amb una corda i van apretar fortament fins a asfixiar-lo». L’autòpsia va determinar que la causa de la mort era un edema cerebral per asfixia.

 

El fiscal demana 28 anys de presó per a cada jove pels delictes d’assassinat i robatori amb violència en casa habitada. Amb la circumstància agreujant d’abús de superioritat. De fet, el fiscal considera que els jóvens van decidir matar-lo per a que no els poguera reconéixer. 

 

Alguns testimonis que van incriminar als ara processats en el moment del crim, han declarat a la policia que el robatori no és l’únic mòbil perquè el pederasta va intentar abusar sexualment d’un d’ells i li va fer tocaments. Quan la policia va fer la inspecció en el domicili de la víctima, els agents van trobar un preservatiu usat, calaixos per terra, el matalàs cagat i la caixa forta buida.

 

Entre altres objectes que els dos jóvens es van emportar, es trobava una targeta de crèdit que van intentar utilitzar per a traure 600 euros en un caixer d’Alzira, en la comarca de la Ribera Alta, només unes hores després de l’assassinat. Eixa va ser la prova que va portar a la policia fins als presumptes culpables. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.

El staycation impulsa l’ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins a fregar el 80% a l’abril

Els hotels de la Comunitat Valenciana tanquen la primera quinzena d'abril amb un 78,6% d'ocupació gràcies al staycation i a l'empenyiment del turisme britànic i internacional.