Demanen 28 anys de presó per als dos jóvens assassins del pederasta de València

La víctima va ser detinguda en els anys 90 per un presumpte cas de pederàstia | Cedida

 

Dos jóvens, de nacionalitat romanesa, van matar presumptament al pederasta Vicente S.R. el passat desembre de 2016 en la ciutat de València. La víctima, de 60 anys, va ser detinguda en els anys 90 per la seua presumpta relació amb una de les majors xarxes de producció i distribució de pornografia infantil que es coneixen en Espanya. 

 

Els autors del crim, que tenen ara 22 i 25 anys, van asfixiar a la víctima i van deixar el cadàver amb les mans lligades, una bossa al cap i la cara destrossada pels colps que li havien pegat, segons ha avançat el diari ‘Información’. El cos de la víctima va ser trobat en el seu domicili, en l’avinguda Peris i Valero. 

 

El pederasta solia convidar als dos jóvens a festes sexuals en sa casa, a més d’oferir-los cocaïna. Els presumptes autors del crim van aprofitar que coneixien a la víctima per a anar al domicili «amb la intenció d’apoderar-se dels diners i altres objectes de valor que ells pensaven que hi havia en en el seu domicili», segons ha afirmat el Ministeri Fiscal. 

 

Els dos jóvens, «amb ànim de menyscabar la integritat física de Vicente i de doblegar la seua voluntat, van començar a pegar-li colps al cap» i el van arrossegar pel domicili «intentant que els indicara els llocs en els que guardava els diners i els objectes de valor», segons detalla el fiscal en el seu escrit. 

 

Després de provocar-li diverses ferides en l’ull esquerre, front, llavis i cap; els acusats «li van col·locar una bossa de plàstic al cap, la van lligar amb una corda i van apretar fortament fins a asfixiar-lo». L’autòpsia va determinar que la causa de la mort era un edema cerebral per asfixia.

 

El fiscal demana 28 anys de presó per a cada jove pels delictes d’assassinat i robatori amb violència en casa habitada. Amb la circumstància agreujant d’abús de superioritat. De fet, el fiscal considera que els jóvens van decidir matar-lo per a que no els poguera reconéixer. 

 

Alguns testimonis que van incriminar als ara processats en el moment del crim, han declarat a la policia que el robatori no és l’únic mòbil perquè el pederasta va intentar abusar sexualment d’un d’ells i li va fer tocaments. Quan la policia va fer la inspecció en el domicili de la víctima, els agents van trobar un preservatiu usat, calaixos per terra, el matalàs cagat i la caixa forta buida.

 

Entre altres objectes que els dos jóvens es van emportar, es trobava una targeta de crèdit que van intentar utilitzar per a traure 600 euros en un caixer d’Alzira, en la comarca de la Ribera Alta, només unes hores després de l’assassinat. Eixa va ser la prova que va portar a la policia fins als presumptes culpables. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.