Demanen 28 anys de presó per als dos jóvens assassins del pederasta de València

La víctima va ser detinguda en els anys 90 per un presumpte cas de pederàstia | Cedida

 

Dos jóvens, de nacionalitat romanesa, van matar presumptament al pederasta Vicente S.R. el passat desembre de 2016 en la ciutat de València. La víctima, de 60 anys, va ser detinguda en els anys 90 per la seua presumpta relació amb una de les majors xarxes de producció i distribució de pornografia infantil que es coneixen en Espanya. 

 

Els autors del crim, que tenen ara 22 i 25 anys, van asfixiar a la víctima i van deixar el cadàver amb les mans lligades, una bossa al cap i la cara destrossada pels colps que li havien pegat, segons ha avançat el diari ‘Información’. El cos de la víctima va ser trobat en el seu domicili, en l’avinguda Peris i Valero. 

 

El pederasta solia convidar als dos jóvens a festes sexuals en sa casa, a més d’oferir-los cocaïna. Els presumptes autors del crim van aprofitar que coneixien a la víctima per a anar al domicili «amb la intenció d’apoderar-se dels diners i altres objectes de valor que ells pensaven que hi havia en en el seu domicili», segons ha afirmat el Ministeri Fiscal. 

 

Els dos jóvens, «amb ànim de menyscabar la integritat física de Vicente i de doblegar la seua voluntat, van començar a pegar-li colps al cap» i el van arrossegar pel domicili «intentant que els indicara els llocs en els que guardava els diners i els objectes de valor», segons detalla el fiscal en el seu escrit. 

 

Després de provocar-li diverses ferides en l’ull esquerre, front, llavis i cap; els acusats «li van col·locar una bossa de plàstic al cap, la van lligar amb una corda i van apretar fortament fins a asfixiar-lo». L’autòpsia va determinar que la causa de la mort era un edema cerebral per asfixia.

 

El fiscal demana 28 anys de presó per a cada jove pels delictes d’assassinat i robatori amb violència en casa habitada. Amb la circumstància agreujant d’abús de superioritat. De fet, el fiscal considera que els jóvens van decidir matar-lo per a que no els poguera reconéixer. 

 

Alguns testimonis que van incriminar als ara processats en el moment del crim, han declarat a la policia que el robatori no és l’únic mòbil perquè el pederasta va intentar abusar sexualment d’un d’ells i li va fer tocaments. Quan la policia va fer la inspecció en el domicili de la víctima, els agents van trobar un preservatiu usat, calaixos per terra, el matalàs cagat i la caixa forta buida.

 

Entre altres objectes que els dos jóvens es van emportar, es trobava una targeta de crèdit que van intentar utilitzar per a traure 600 euros en un caixer d’Alzira, en la comarca de la Ribera Alta, només unes hores després de l’assassinat. Eixa va ser la prova que va portar a la policia fins als presumptes culpables. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investigat per circular a 219 km/h a l’A7 a Castalla amb límit de 120

La Guàrdia Civil ha enxampat un conductor de 34 anys quan circulava a 219 km/h per l’A7 a Castalla, on el límit era de 120. Ara està investigat per un delicte contra la seguretat viària.

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.